VehiclesBuses › SOR NSG 18

SOR NSG 18

Technical Data

Length 18750 mm
Width 2550 mm
Height 3287 mm
Height of floor 340 mm (320 mm s kneelingom)
Wheelbase 5900 mm a 6750 mm
Doors 4
Number of seats 45 + 1
Number of standing places 82 (5 os./m2)
132 (8 os./m2)
Design load 127 + 1 (5 os./m2)
177 + 1 (8 os./m2)
Weight of unloaded vehicle ~17000 kg
Engine FPT Industrial Cursor 9 CNG, Euro 6E, plynový radový šesťvalec, kvapalinou chladený, s trojcestným katalyzátorom
Continuous power output 251 kW / 2000 rpm
Piston displacement 8709 cm3
Maximum torque 1500 Nm / 1100 rpm
Maximum speed 80 km/h
Transmission ZF EcoLife 6 AP 1620B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom
Steering wheel RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová, vlečená
zadná: ZF AV 133, portálová, tuhá, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5
Air conditioner 2x Eberspächer AC 135
Eberspächer K403-E (kabína vodiča)
Cooling capacity 2 x 35 kW
6 kW (K403-E)

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: sor_2048 #77:
A dodám že opraviť nie dislikom ale odpoveďou 🙂
A to že na toto mi dáte tak 50 dislikov ma nezaujíma (dislike od teľata ktoré dáva dislike na všetko čo vidí pre mňa hodnotu nemá)
Reply on: PatroSTYLE 007 #74:
Zas to že nemáme plničku by tak nevadilo. Dá sa chodiť na trnavku tankovať ale bolo by to od veci. Zas neviem či to ešte platí ale aj naftu sa niekam z trnávky/JD chodí prípadne chodilo tankovať. Či je to pravda nevim ale počul som niečo o tom. Či to ešte platí alebo len pre vybrané vozy a pod. ma keď tak opravte
Reply on: Petto #75:
Maybe, ale nie, patresko ma pravdu no. Pomylil som sa, sorry 😃
Reply on: Lukgat #73:
Tak sa ti zda alebo klames ? 😃
PatroSTYLE 007

PatroSTYLE 007

Bracho a kam chceš dať CNG do Petržalky ._. Nemáme tam plničku a zbytočne ich tam budú ťahať.
Reply on: Marcelino #70:
Mne sa zdá že nejaké 2 idú do petržalky, ale možno klamem no. Neviem presne, ale 2 asi petržalka a ostatné na Jurák (Je mozne ze aj vsetky pojdu na jurak no)
Reply on: Petto #71:
Jaj, fakt, to mi nenapadlo…
Reply on: Marcelino #70:
No kam by tak asi sli, ked su na zemny plyn. 🙃
Chcel by som sa spýtať, či niekto náhodou nemá informáciu, ako sa budú rozdeľovať vozidlá, kolko ks pôjde kam.
Ďakujem
Reply on: Valec #68:
Doplním ešte text z dôvodovej správy:
"Pri preprave osôb so zdravotným postihnutím a cestujúcich so zníženou pohyblivosťou sa sleduje podiel, resp. počet dopravných prostriedkov alebo vozňov, ktoré sú prispôsobené ich preprave.
Menovateľom pri podieloch sú dopravné prostriedky, ktoré sú využívané na plnenie zmluvy o dopravných službách vo verejnom záujme. Za osobu so zdravotným postihnutím a cestujúceho so zníženou pohyblivosťou sa považujú nielen osoby s preukazom ŤZP, ale aj inak fyzicky schopné osoby sprevádzajúce detský kočík s dieťaťom, osoby s batožinou a osoby, ktoré majú dočasné zranenie neumožňujúce pohodlnú chôdzu, napríklad po schodoch.
Príklad:
V odseku 2 písm. b) sa uvádza, že ak je zmluva uzatvorená s vyšším územným celkom, je minimálne 30 % autobusov využívaných dopravcom na poskytovanie týchto služieb prístupných osobám so zdravotným postihnutím a cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Ak má dopravca vozidlový park s 270 autobusmi a na plnenie dopravných služieb využíva 215 autobusov, musí byť minimálne 65 autobusov prispôsobených osobám so zdravotným postihnutím a cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Tieto autobusy nemusia byť kompletne nízkopodlažné, postačuje ich čiastočná nízkopodlažnosť minimálne na časti vozidla."
Reply on: Petto #67:
To čo ty vnímaš nie je relevatné.
Existujúca legislatíva definuje, že v mestskej doprave musí byť 100% nových vozidiel (teda tých nakúpené pre jej účinnosťou sa to netýka) prístupných osobám so zdravotným postihnutím a cestujúcim so zníženou pohyblivosťou. Nedefinuje nič viac, takže aj LE vozidlo vyhovuje v MHD. Pre regio je definícia identická, akurát týchto vozidiel nateraz stačí len 30 %.
Reply on: Valec #66:
Nasiel som ten zdroj. Ano existuje nejaka dalsia definicia,ktora sa hra s % NP plochy pre NP vozidlo. Ale tu vnimam uz dost zastaranu a v dnesnych podmienkach neplatnu/nerealnu. Pokial viem mestske podniky pre mestsku dopravu uz mozu nakupovat len vozidla bez schodov pri dverach. No aj plno vozov medzimestkeho charakteru to uz splna tiez - ak sa teda bavime o vozidlach co su v SR a okoli.
Reply on: Petto #65:
Práveže naštudované to nemáš ty. Resp. splietol si dva rôzne zdroje, ktorý má každý inú definíciu NP vozidla.
Reply on: Viko #64:
Nie, nesplnil by. Trepes tu ty. Sú LF a LE vozidla. NASTUDUJ SI TO v novom roku lepsie.😉
Reply on: Andrej #60:
Petto klasicky trepe. Potom by aj obyčajný low entry prímešťák so schodami za druhými dvermi spĺňal podmienku 100% NP.
Reply on: Andrej #60:
Ako je to podľa mňa nezmysel. Lepšie by bolo min. 4 nizkopodlažné dvere a od 1. Dverí vieš prejisť bez žiadneho schodu ku posledným. A keď tak ešte že v blízkosti dverí zo schodom musia keď tak byť ešte jedny bez schodu. Napr do blízkosti 2m. Aj keď je to komplikované, bolo by to lepšie.
Reply on: SGP135 #61:
kde presne som napísal že by sa vozičkár postavil? Vymýšľaš nezmysly.
Reply on: Andrej #60:
Hej, lebo vozíčkar sa v bude zrazu postaví z toho vozíka a pôjde si sadnúť o 3 rady ďalej ku kĺbu. 🙄
Reply on: sor_2048 #59:
čiže v kocke: poldvere vedľa kĺbu nemôžu byť, lebo autobus musí byť 100% NP, a dvere so schodmi takúto požiadavku nespĺňajú. Ale keď ten vozičkár už je v autobuse tak zrazu nikoho netrápi, že v podstate 80% autobusu je pre neho nedostupný.

Logika, samozrejme, nulová.
Reply on: Andrej #58:
No nevadi to
Ma tam vyhradené miesto a to musí byť dostupné