Dnes rano sli dva za sebou #6704 #6703 a na janotovej stahovali zberace
Trolejbusy Škoda 25 Tr Irisbus s prídavným diesel-elektrickým generátorom (APU) boli zakúpené pre trolejbusovú trať na Dlhé diely, ktorá nebola napojená na zvyšok siete trolejbusových tratí. Prvý trolejbus, na ktorom prebiehala homologizácia, prišiel do Bratislavy 27. februára 2006. Zvyšné vozidlá dorazili do Bratislavy v priebehu júna a júla 2006.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 25 Tr Irisbus | 6701 – 6706 | 2006 | 2006 | 2023 – 2024 | 6 |
Spolu | 2006 | 6 |
Dĺžka | 17900 mm
18400 mm (so stiahnutými zberačmi) |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 3460 mm |
Výška podlahy | 320 mm (1. dvere)
330 mm (2. dvere) 550 mm (3. - 4. dvere) |
Rázvor | 5355 mm a 6575 mm |
Počet dverí | 4 |
Počet miest na sedenie | 40 + 1 |
Počet miest na státie | 92 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
85 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík) |
Celkový počet miest | 132 + 1 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
125 + 1 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík) |
Pohotovostná hmotnosť | 17700 kg |
Celková hmotnosť | 28000 kg |
Elektrická výzbroj | Škoda Electric SJ 2.1, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/310 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení |
---|---|
Motor | Škoda 18ML 3550 K/4, asynchrónny trojfázový, vzduchom chladený
APU: KIRSCH APU 100 DIPME - dieselový štvorvalcový motor Iveco NEF (Euro 4) s generátorom s nom. výkonom 100 kW / 700 V DC |
Výkon motora | 240 kW |
Počet motorov | 1 |
Celkový výkon | 240 kW |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
Riadenie | ZF Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia |
Nápravy | predná: Renault E 70 XH, tuhá
stredná: Renault EM 10 A, tuhá zadná: ZF AV 132.80, portálová, hnacia |
Petto
Pravdepodobne vypomozu 27tr kym bude trat v Mlynskej inak si to neviem predstavit. NB18 trapit do kopca je blbost a 31tr nocovanie/ tahanie tiez nie je vyhra.