Dňa 28. marca 2010 napriek dlho známej skutočnosti, že sa bude v Bratislave konať podujatie ČSOB Bratislava Marathon 2010 Dopravný podnik Bratislava, a. s. nezvládol podávanie informácií cestujúcim o zmenách trás dotknutých liniek.
Trolejbus Škoda 14 Tr 08/6 #6241 bol opravený po nehode, ktorá sa stala vo vozovni Trnávka ešte pred rokom.
Do premávky sa po takmer polroku opäť vrátil opravený autobus TAM 232 A 116 M #3709.
Ikarus 415 #4102, ktorý bol takmer rok odstavený vo vozovni Petržalka z dôvodu poruchy prevodovky sa po oprave opäť zaradil do premávky s cestujúcimi.
V súvislosti so sprevádzkovaním nových autobusov TEDOM C12 G boli k 1. júnu 2009 preradené z vozovne Jurajov dvor do petržalskej vozovne ďalšie dva autobusy Ikarus 415 #2003 a 2004.
Dňa 27. mája 2009 boli z vozovne Trnávka do petržalskej vozovne preradené zvyšné prevádzkované vozidla Ikarus 415 #1001 a 1009, kde obdržali nové evidenčne čísla 4133 a 4134.
Do premávky sa zaradila aj plynofikovaná a modernizovaná Karosa B 741 CNG #1636.
Ďalšími modernizovanými a na pohon CNG prestavanými Karosami B 741 sú vozidlá #1635 (ex 1316) a 1636 (ex 1308).
Ďalším generálkovaným a plynofikovaným autobusom Karosa B 741 CNG je vozidlo #1634 (ex #1311).
Stránka ambience.sk v rámci minisérie o MHD prináša odpoveď DPB na otázku, prečo revízori často vykonávajú úkony spojené s tarifnou kontrolou mimo vozidla.