imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
3 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#7120 na návese
Pravdepodobné pozostatky mechanického návestidla
Návestná tabuľa označujúca blížiacu sa zastávku na zosušených drevách
Návesť informujúca vodiča trolejbusu o výhybke alebo krížení, do ktorých bude vchádzať zo smeru bez elektrického napätia
Ganz Gk 202 pred zložením z návesu
Ganz Gk 202 na návese
Trollino 24 na zdvihákoch počas skladania z návesu
Trollino 24 pred zložením z návesu
Nakladanie #7512 na náves
Nakladanie #7512 na náves
Nakladanie #7512 na náves
#7512 vchádza na náves
#7512 vchádza na náves
Ťahanie #7512 k návesu
Električku sa nakoniec podarilo priviazať a pritiahnuť k návesu
Po dvoch hodinách prípravy návesu sa zistilo, že pre slabé batérie sa električka k návesu vlastnou silou nedostane
Pripravené výhybkové návestidlo na Mlynských nivách
Interiér repliky trolejbusu po vyložení z návesu
Vozovňa Hroboňova
Vchodové návestidlá do stanice Bratislava hlavná stanica
Zakryté návestidlá v obratisku Pri kríži
Vchodové návestidlo do Odbočky Vinohrady
Vchodové návestidlo do železničnej stanice Bratislava-Rača a priecestie pri Modrom moste
Odchodové návestidlo v Pezinku obmedzuje maximálnu povolenú rýchlosť na 100 km/h z dôvodu prejazdu cez koľajovú výmenu pre výluku traťovej koľaje
Pobyt vlaku v železničnej stanici Trnava. Odchodové návestidlo povoľuje maximálnu rýchlosť prejazdu cez výhybky na 50 km/h.
Predzvesť pred vchodovým návestidlom do stanice Cífer
Koniec úseku trate s ETCS a predzvesť k vchodovému návestidlu ŽST Bratislava-Rača
Posledný oddiel automatického bloku na trati ŽSR č. 120 Žilina - Bratislava. Zhasnuté návestidlá indikujú opačný smer jazdy, žltá na návestidlách znamená výstrahu (najbližšia návesť bude stoj). Pravé návestidlo zobrazuje pomaly blikajúci žltý signál, čo rušňovodičovi prikazuje očakávať zníženie maximálnej povolenej rýchlosti na 40 km/h.
Cestové návestidlo opakuje poslednú návesť: maximálna povolená rýchlosť 40 km/h a očakávaj stoj.
Ťahanie Pragy RN na náves
Ťahanie Pragy RN na náves
Ťahanie Pragy RN na náves
Návestidlo pred vjazdom ku križovatke
Nakladanie vozňa na náves v Rakúsku
Nakladanie vozňa na náves v Rakúsku
Nakladanie vozňa na náves v Rakúsku
Keďže trať nemá koľajové spojky pre rozchod 1435 mm, električku bolo nutné previezť na opačnú koľaj pomocou návesu
Keďže trať nemá koľajové spojky pre rozchod 1435 mm, električku bolo nutné previezť na opačnú koľaj pomocou návesu
Keďže trať nemá koľajové spojky pre rozchod 1435 mm, električku bolo nutné previezť na opačnú koľaj pomocou návesu
Električka na návese
Keďže trať nemá koľajové spojky pre rozchod 1435 mm, električku bolo nutné previezť na opačnú koľaj pomocou návesu
Keďže trať nemá koľajové spojky pre rozchod 1435 mm, električku bolo nutné previezť na opačnú koľaj pomocou návesu
Keďže trať nemá koľajové spojky pre rozchod 1435 mm, električku bolo nutné previezť na opačnú koľaj pomocou návesu
#7819 na rozchode 1435 mm po zložení z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Skladanie električky #7819 s podvozkami s rozchodom 1435 mm z návesu
Neexistujúca dopravná značka sa ocitla aj na návestiach pred križovatkou
Koľajnice na návese
Skladanie koľajníc z návesu
Montážne vozidlo firmy Elektroline pri inštalácii výhybkového návestidla
Skladanie koľajových konštrukcií nového triangla z návesu
Skladanie koľajových konštrukcií nového triangla z návesu
#6105 parkujúci na nezvyčajnom mieste
Koľajová návesť zakazujúca vjazd električkám okrem typu 30T
Buď rozmermi alebo umiestnením atypické návestidlo pre cyklistov pribudlo v rámci prestavby križovatky Jantárová cesta - Bosákova ul.
Ťahač s návesom po vyložení podbíjačky
Rôzne návestidlá, návesti a dopravné značky pred vjazdom do obratiska Pri kríži
Základ vchodového návestidla do stanice Berg Landesgrenze, v pozadí so štátnou hranicou (pohľad smerom do Petržalky)
Základy pre návestnú tabuľu s telesom trate pri pohľade smerom do Wolfsthalu
Držiak pre drôtovod k návestidlu
Detail vchodového mechanického návestidla
Pohľad na teleso trate z návestidla smerom na Wolfsthal
Pohľad na teleso trate z návestidla
Zub času sa podpísal aj na návestidle
Spodok návestidla
Vchodové návestidlo pred stanicou Berg zostalo v polohe "stoj" (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Časť steny oceľovej konštrukcie po zložení z návesu
Skladanie časti oceľovej konštrukcie z návesu
Skladanie časti oceľovej konštrukcie z návesu
Skladanie častí oceľovej konštrukcie Starého mosta z návesu
Návestidlo novej inteligentnej automatickej výhybky na Námestí SNP
Buspruh na Štefánikovej: Najskôr návesť pred križovatkou (navyše nesprávne navigujúca doprava do Leškovej ul. so zákazom vjazdu), potom buspruh
Prepadnutá trať pri Záhumeniciach
Návestidlo v zajatí prírody
Vyvalený stĺp návestidla
Vyvalené návestidlo bez návesti vedľa telesa bývalej trate
Návestidlo pri trati niekdajšej Viedenskej električky v polohe "stoj"
Zachované návestidlo neďaleko štátnej hranice s Rakúskom
"Električkové" návestidlo pre autobusy MHD
Signalizácia pre električky na východnom portáli - premenlivá návesť a dva semafory
Nová premenlivá návesť pre električky pred tunelom
Obmedzenie rýchlosti
Prototyp Škoda 06 T pre rozchody 950 - 1000 mm na návese
#4947 na Šafárikovom nám.
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie