imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
4 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Iveco Crossway 12M LINE #BL-599JA na linke do Hainburgu v druhý deň od spustenia po trojmesačnej pauze
Koniec trate Viedenskej električky za stanicou Wolfsthal, stav 2018. Do Bratislavy chýba len 7 km...
Autobus na linke "901" v podaní Slovak Lines Express
#3302, linka 901, Wolfsthal
Na začiatku roka 2015 bol vo Wolfsthale zverejnený cestovný poriadok linky 901 s platnosťou do 30. apríla 2013
Zastávkový označník VOR a DPB vo Wolfsthale s neaktuálnym označením zastávky aj konečnej
Elektrická jednotka Bombardier Talent v koncovej železničnej stanici Wolfsthal
Elektrická jednotka Bombardier Talent v koncovej železničnej stanici Wolfsthal
Elektrická jednotka Bombardier Talent v koncovej železničnej stanici Wolfsthal
Most na prevádzkovanej časti trate
Priecestie na slepej koľaji pôvodne vedúcej až do Bratislavy (pohľad smerom do Petržalky)
Na začiatku prevádzkovanej časti trate je možné nájsť hektometrovník 56.7, avšak vzhľadom na zmenu ukončenia trate vo Viedni sú v súčasnosti uvádzané vzdialenosti o cca 0.3 km nižšie
Koľajnice na začiatku prevádzkovanej časti trate pochádzajú z roku 1948, teda z obdobia, keď sa už trať do Petržalky neprevádzkovala
Koniec prevádzkovanej časti trate
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Koniec prevádzkovanej časti trate
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Prechod od prevádzkovanej časti Pressburgerbahnu na zrušenú časť
Pravdepodobne označenie bývalého trakčného stožiara
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Prechod od zrušenej časti Pressburgerbahnu na prevádzkovanú trať
Stĺpik Rakúskych spolkových dráh v koridore Pressburgerbahnu (pohľad smerom na Hainburg)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Petržalky)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Hainburgu)
Stabilizátor štrkového lôžka trate a pravdepodobne označenie bývalého trakčného stožiara
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Petržalka)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Hainburgu)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Petržalky)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Hainburgu)
Pohľad od kilometra 57.0 na križovanie miestnej komunikácie s bývalou traťou v smere do Petržalky
Most pod bývalou železničnou traťou (pohľad smerom do Hainburgu)
Koridor bývalej trate slúži aj na prechádzky s domácimi miláčikmi (pohľad smerom do Petržalky)
Križovanie miestnej komunikácie s bývalou traťou
Opora stožiara
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad od km 57.1 smerom do Petržalky)
Opora stožiara pri koridore trate (pohľad smerom do Hainburgu)
Opora stožiara
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Petržalky)
Pohľad od kilometra 57.2 smerom do Petržalky
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Hainburgu)
Zárez trate vo Wolfsthale (pohľad smerom do Hainburgu)
Kilometer 57.4 s rozbitým hektometrovníkom a stabilizátorom štrkového lôžka
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Petržalky)
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Hainburgu)
Pohľad od kilometra 57.5 smerom ku kilometru 0.0 vo Viedni
Na konci Wolfsthalu trať klesala a približovala sa k ceste (dnes B9); na fotografii pokračovala v pozadí v priestore stromov - pohľad smerom do Petržalky
Trať na začiatku Wolfsthalu stúpala na úbočí svahu, po jej pravej strane sa nachádza stabilizátor štrkového lôžka
Mostík pod pôvodnou traťou na začiatku Wolfsthalu
#3302 vychádza z Wolfsthalu
Pôvodný koridor Pressburgerbahnu v roku 2015 zabral nový objekt (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate stromami (pohľad smerom do Petržalky)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate končí pred komerčnými areálmi (pohľad smerom do Petržalky)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate stromami (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate vľavo pod stromami (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koridor Pressburgerbahnu je pred Wolfsthalom preseknutý komerčnými objektami a parkoviskami vľavo (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Krátky úsek telesa trate medzi prvými objektami vo Wolfsthale a križovatkou ciest B9 a B50a
Krátky úsek telesa trate medzi prvými objektami vo Wolfsthale a križovatkou ciest B9 a B50a
Krátky úsek telesa trate medzi prvými objektami vo Wolfsthale a križovatkou ciest B9 a B50a
Koridor Pressburgerbahnu je pred Wolfsthalom preseknutý komerčnými objektami (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Krátky úsek telesa trate medzi križovatkou ciest B9 a B50a a prvými objektami vo Wolfsthale
Krátky úsek telesa trate medzi križovatkou ciest B9 a B50a a prvými objektami vo Wolfsthale
Pokračovanie trate za križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Zarastené teleso trate (pohľad od križovatky ciest B9 a B50a smerom do Wolfsthalu)
Trať je prerušená križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koniec súvislého telesa bývalej trate pred križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Zarastené teleso trate, na ktoré je navozené seno (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Krmník na telese trate (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Zarastené teleso trate (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Na telese trate je prikrmovaná poľná zver (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Základy pre návestnú tabuľu s telesom trate pri pohľade smerom do Wolfsthalu
Zarastené teleso bývalej trate za štátnou hranicou pri pohľade do Wolfsthalu
Zvyšky telesa trate sa nachádzajú podstatne nižšie ako cesta B9 (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koniec súvislých pozostatkov telesa trate medzi Wolfsthalom a štátnou hranicou
Začiatok súvislých pozostatkov telesa trate medzi štátnou hranicou a Wolfsthalom
Priestor pri rakúskej colnici, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu; v pozadí pod stromami sú existujúce zvyšky telesa trate
Priestor pri rakúskej colnici, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu
Teleso trate medzi slovenskou a rakúskou colnicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Pohľad na slovenskú colnicu smerom na Wolfsthal, kadiaľ kedysi viedol Pressburgerbahn
Koniec telesa Pressburgerbahnu pred štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu), v pozadí slovenská colnica
Pohľad na teleso trate z návestidla smerom na Wolfsthal
Vchodové návestidlo pred stanicou Berg zostalo v polohe "stoj" (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Machom obrastené podvaly pri pohľade v smere do Wolfsthalu
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Začiatok súvislého úseku telesa pôvodnej trate, ktorý začína pri spojovacej komunikácii diaľnice D2 s Bratskou ul. a končí pri štátnej hranici (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu v priestore medzi diaľnicou D2 a spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul.
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu v priestore medzi diaľnicou D2 a spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul.
Trať Pressburgerbahnu (na fotografii približne v miestach križovatky, vľavo smer Wolfsthal, vpravo smer Petržalka) bola preťaná diaľnicou D2
Pohľad na koridor, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu smer Wolfsthal, ktorý je dnes preťaný vyústením Bratskej ul. na diaľnicu D2 a samotnou diaľnicou
Začiatok slepej koľaje za odovzdávacím koľajiskom (pohľad smerom do Wolfsthalu), nejde však o pozostatky Pressburgerbahn
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), pri mieste ktorého bolo na prelome 1950-tych a 1960-tych rokov vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Pohľad na priestor pri bývalom depe v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie