imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
4 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Priecestie na Romanovej ulici zatiaľ iba s polovicou vozovky
Stav druhej polovice električkového priecestia na Romanovej po dvoch mesiacoch od dokončenia prvej polovice
S mnohomesačným oneskorením bola v polovici júla 2024 osadená informačná tabuľa na zrekonštruovanej zastávke Stn. Petržalka
Prvá polovica električkového priecestia na Romanovej ulici
Prvá polovica električiek Škoda 30T3 mala ešte žlté zberače
Prvá polovica priecestia na Romanovej ulici mala byť pôvodne hotová do 15.5.2024
Rozšírená Harmincova krátko pred spojazdnením oboch polovíc vozovky
Polovice nových ostrovčekov na rozširovanej Harmincovej
Nová polovica cesty na Harmincovej ulici
Útroby #4938 na ceste
Starý trakčný stožiar druhej električkovej trate do Karlovej Vsi (1950 - 1970) nachádzajúci sa pri Vodnej veži bol odstránený až v druhej polovici roka 2023
Počas prekladania plynovodu bola MHD vedená vždy po voľnej polovici cesty
Zdevastovaný interiér #2108
Zastávka Pionierska s dočasným priechodom na jej začiatku počas rekonštrukcie druhej polovice nástupišťa
Dvojica prístreškov na zrekonštruovanej polovici zastávky Mladá garda smerom do centra
Rekonštrukcia druhej polovice zastávky Mladá garda
Na hornej polovici schodiska zostali naštrbené schody
#7837+7838 ako záložné vozidlo
Zastávky Borská pre linku X5 po presmerovaní dopravy na jednu polovicu ulice
Stretnutie autobusov linky X5 na jednej polovici komunikácie počas rekonštrukcie podchodu Borská
Príprava na presun zastávky Borská na opačnú polovicu komunikácie
Takmer polovicu výpravy liniek 201 a 202 zastavila voda
Nabíjací zberač elektrobusu SOR EBN 8
Počas výluky premávala linka 1 v polovičnom intervale, no ani jeden voz neukazoval zastávky na vnútorných paneloch
Výstavka vozidlovej elektroniky
Vozidlová vysielačka systému ASDR DRAHUŠA
Bratislavská električka v nátere hlavného mesta Maďarska Budapešť
Po "modernizácii" električkovej trate naprojektovanej spoločnosťou Dopravoprojekt zostal na polovicu zúžený priechod pre chodcov, ktorý navyše narušil priamu líniu chodníka na Mýtnej ulici
Rekonštrukcia druhej polovice križovatky Šafárikovo nám.
Šafárikovo nám. počas presmerovávania dopravy na južnú polovicu križovatky
Ganz #104 vo farbách z druhej polovice 1920-tych rokov
Starý most nad polovicou Dunaja
Výstavba stožiarov trakčného vedenia v polovici
Montáž chodníkových konštrukcií
Súprava #7741+7742 na Jesenského ulici
Z dôvodu výstavby Zuckermandlu a rozhodnutia mesta sa cesta na nábreží rozširuje na úkor viac ako polovice zeleného pásu
Z dôvodu výstavby Zuckermandlu a rozhodnutia mesta sa cesta na nábreží rozširuje na úkor zelene
Každý deň na lávke pribúdajú ďalšie nebezpečné miesta
Tlačenica pri nástupe do trolejbusu s polovičnou kapacitou oproti kĺbovému vozidlu
Estakáda po odstránení nedokončenej polovice cestného mosta
Po odstránení nosníkov nedokončenej polovice cestného mosta
Po zbúraní nedokončenej polovice cestného mosta nad Černyševského ul.
Obojsmerná premávka po jednej polovici cesty
Obojsmerná premávka po jednej polovici vozovky, vpravo začína výstavba podzemného kolektora
Príprava ochrannej konštrukcie ponad železnicu počas búrania nedokončenej polovice estakády Einsteinova
Príprava ochrannej konštrukcie ponad železnicu počas búrania nedokončenej polovice estakády Einsteinova
Pohľad na nedokončenú polovicu estakády Einsteinova ponad železnicu počas jej búrania
Polovica vozovky v križovatke po preložení plynovodu a káblovodu, krátko pred preložením dopravy na tento úsek
"Obnažené" nosníky starej estakády z polovice 1980-tych rokov
Búracie práce na nedokončenej polovici estakády Einsteinova
Búracie práce na nedokončenej polovici estakády Einsteinova
Búracie práce na nedokončenej polovici estakády Einsteinova
Budovanie druhej polovice estakády Einsteinova
Budovanie druhej polovice estakády Einsteinova
Budovanie druhej polovice estakády Einsteinova
Výstavba spodnej stavby druhej polovice estakády Einsteinova
Miesto zúženia Jantárovej cesty do polovičného profilu
Estakáda ponad Einsteinovu ul. bola dlhé roky len v polovičná
Estakáda ponad Einsteinovu ul. bola dlhé roky len v polovičná
Nedokončená polovica estakády ponad Einsteinovu ul. a železnicu
Prípravné práce pred výstavbou druhej polovice estakády Einsteinova
Prípravné práce pred výstavbou druhej polovice estakády Einsteinova
Autobus linky 61 skrátený na polovicu
Polovičná kapacita v rannej špičke na linke 21 a cestujúci nalepení na skle dverí
O takmer polovičnú kapacitu než je to bežné sa na linke 63 postaralo vypravenie autobusu dĺžky 9,5 metra miesto autobusu dĺžky 18,8 metra
O takmer polovičnú kapacitu než je to bežné sa na linke 63 postaralo vypravenie autobusu dĺžky 9,5 metra miesto autobusu dĺžky 18,8 metra
Obrazovka zakrýva jedinú informáciu o trase linky
Oprava zastávky Račianske mýto
Už zrekonštruovaná polovica priecestia do vozovne Krasňany
Druhý deň premávky linky 901 do Hainburgu
Karosa C 734 s maximálne polovičnou kapacitou oproti kĺbovému autobusu sa pripravuje na linku 68
Linka 83 so záclonkami
Kĺbový SOR ide aj s otvorenými štvrtými dverami...
#7741+7742 s polovičnou reklamou
#7902 s odtrhnutým zberačom
Obojsmerná Škoda 06 T je už viac ako na polovicu v Bratislave
Linka 519 nahradila polovicu linky 516
Most Apollo v polovici cesty
Bývalá 1127 po GO
Z predných dverí 2812 nezostalo veľa
Nastúpte...
Dúha a #6299
#7058: PolK2 hľadá svoju polovicu
PolIkarus 280 #1858
Druhá polovica 1990-tych rokov sa niesla v znamení Ikarusov radu 400
Interiér vozňa #7767 po doplnení dopytového otvárania dverí v druhej polovici 1990-tych rokov
T3 #290 na Štefánikovej ulici v druhej polovici 1960-tych rokov
Priečelie hradu s gotickou bosážou z 2. polovice 15. storočia
Električenka z roku 1946 (horná polovica karty)
Normálny predplatný cestovný lístok, 1 trať, 130 Kčs (horná polovica karty)
Ganz série #1-10 (ex 21-30) pod Manderlákom
Pohľad na Štátnu nemocnicu v 30-tych rokoch 20. storočia
Ganz #9 (ex 29) v druhej polovici 30-tych rokov
Ganz #7 na konečnej linky B v druhej polovici 30-tych rokov
Hlavná stanica s vozňom Ganz a križovaním koľajovej trate uhoľnej vlečky
Označník zastávky liniek B, C, D v druhej polovici 1920-tych rokov
Priestor pred Mestským divadlom v prvej polovici 1920-tych rokov
Vozeň Ganz série #21 - 30 po zmene náteru a úprave čiel
Pohľad na Prešporok z 2. polovice 19. storočia
"Pohľad z Murmannovej výšiny" (1. polovica 19. storočia)
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie