Zavrieť
Pôvodne každá koľaj slúžila pre samostatnú linku, keďže jedna bola pod napätím 600 V a druhá 1500 V
imhd.sk
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
›
Regionálne dráhy a doprava
›
Kotoden
(7/24)
Stiahnuť materiál
Predchádzajúce
Nasledujúce
Pôvodne každá koľaj slúžila pre samostatnú linku, keďže jedna bola pod napätím 600 V a druhá 1500 V. K zavedeniu plnhodnotnej dvojkoľajnej premávky došlo až po unifikácii napätia na 1500 V.
Príspevok:
Lokalita:
Kotobukichō
Dátum:
23.5.2023
Vozidlo:
#1302
Galéria:
Slovensko a svet
›
Takamacu (高松市, Takamatsu)
Slovensko a svet
›
Kotoden
Železnica, ktorá využíva vyradené vozne z metra (1.5.2024)
Linka:
Autor:
d3k0
Počet zobrazení:
553
Komentáre
Viac
K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.
Pridať príspevok
Pridať príspevok
Pridať odpoveď
Upraviť príspevok
Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s
Podmienkami používania
.
Odoslať