imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
1 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Železnica, ktorá využíva vyradené vozne z metra (1.5.2024)
Konečná stanica železnice Kotoden pri hrade v Takamacu
Kotoden má rozchod 1435 mm ako jediná železnica na Šikoku
Interiér vozňa radu 1080 z prelomu 1950. a 1960. rokov
Jednotka z roku 1974 s reklamou na zelený čaj
V stanici Kawaramachi je možné prestúpiť medzi všetkými troma linkami Kotodenu
Jednotky radu 600 pôvodne jazdili v metre v Nagoja a pochádzajú z rokov 1969 - 1974
Kotoden prevádzkuje v bežnej premávke výlučne vozidlá z druhej ruky, napríklad z metra z Nagoje
Všetky tri trate Kotodenu sú jednokoľajné s výhybňami s výnimkou úzeku v centre Takamacu
Súprava #721+722 pôvodne jazdila v Nagoji pod číslami 1209+1210 a na Kotoden bola odovzdaná v roku 2000
Na prípadný únik z vlaku slúži aj rebrík umiestnený v priestore kabíny vodiča
Trate Kotodenu majú rurálny charakter
Súprava #627+628 na stanici Yakuri, odkiaľ sa dá prejsť k 1,6 km vzdialenej pozemnej lanovke
Jednotlivé jednotky majú náter podľa farby priradenej linke, na ktorej jazdia
Jedna zo štyroch dvojvozňových jednotiek pochádzajúcich od spoločnosti Keiō (vyrobených v roku 1969) pri ruinách hradu Takamacu
#1308+1307 z roku 1978 jazdí na Kotodene od roku 2011
#1307+1308 s reklamou
Viac ako 60-ročná súprava vozňov pri hrade
Pôvodne každá koľaj slúžila pre samostatnú linku, keďže jedna bola pod napätím 600 V a druhá 1500 V
Dvojkoľajný úsek prechádza obytnými štvrťami
Historický vozeň z roku 1926 slúži na vyhliadkové jazdy
Odstavená súprava s reklamou s rybou clownfish plávajúcou medzi slnečnicami
Konečná stanica Kotoden-Kotohira sa nachádza pod obľúbeným chrámom, ku ktorému vedie 1368 schodov
Vlaky, ktoré našli druhý život na ostrove Šikoku
Stanica Kotoden-Kotohira
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie