imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Ázia
›
Japonsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Kotoden
Stanica Kotoden-Kotohira
Vlaky, ktoré našli druhý život na ostrove Šikoku
Konečná stanica Kotoden-Kotohira sa nachádza pod obľúbeným chrámom, ku ktorému vedie 1368 schodov
Odstavená súprava s reklamou s rybou clownfish plávajúcou medzi slnečnicami
Historický vozeň z roku 1926 slúži na vyhliadkové jazdy
Dvojkoľajný úsek prechádza obytnými štvrťami
Pôvodne každá koľaj slúžila pre samostatnú linku, keďže jedna bola pod napätím 600 V a druhá 1500 V
Viac ako 60-ročná súprava vozňov pri hrade
#1307+1308 s reklamou
#1308+1307 z roku 1978 jazdí na Kotodene od roku 2011
Jedna zo štyroch dvojvozňových jednotiek pochádzajúcich od spoločnosti Keiō (vyrobených v roku 1969) pri ruinách hradu Takamacu
Jednotlivé jednotky majú náter podľa farby priradenej linke, na ktorej jazdia
Súprava #627+628 na stanici Yakuri, odkiaľ sa dá prejsť k 1,6 km vzdialenej pozemnej lanovke
Trate Kotodenu majú rurálny charakter
Na prípadný únik z vlaku slúži aj rebrík umiestnený v priestore kabíny vodiča
Súprava #721+722 pôvodne jazdila v Nagoji pod číslami 1209+1210 a na Kotoden bola odovzdaná v roku 2000
Všetky tri trate Kotodenu sú jednokoľajné s výhybňami s výnimkou úzeku v centre Takamacu
Kotoden prevádzkuje v bežnej premávke výlučne vozidlá z druhej ruky, napríklad z metra z Nagoje
Jednotky radu 600 pôvodne jazdili v metre v Nagoja a pochádzajú z rokov 1969 - 1974
V stanici Kawaramachi je možné prestúpiť medzi všetkými troma linkami Kotodenu
Jednotka z roku 1974 s reklamou na zelený čaj
Interiér vozňa radu 1080 z prelomu 1950. a 1960. rokov
Kotoden má rozchod 1435 mm ako jediná železnica na Šikoku
Konečná stanica železnice Kotoden pri hrade v Takamacu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie