Výluka liniek 14 na Jesenského (11.1.2025 16:00 – 23:45)

V sobotu bude opäť krátkodobo vylúčená premávka električiek na Jesenského a Námestí Ľ. Štúra.

V sobotu 11. januára 2025 v čase medzi 16:00 a 23:45 bude vylúčená premávka električiek liniek 1 a 4 po Jesenského, Mostovej a Nám. Ľ. Štúra z dôvodu zabezpečenia nerušeného priebehu podujatia v Redute. Dotknuté linky budú jednosmerne odklonené na obchádzkové trasy.

  • Linka 1 bude pri jazde z Hlavnej stanice premávať medzi zastávkami Poštová a Šafárikovo nám. cez Kapucínsku, tunel a nábrežie.
    • V tomto smere nebude obsluhovať zastávky Centrum, Jesenského a Nám. Ľ. Štúra.
    • Zastávku Centrum budú električky obsluhovať iba pri jazde na Hlavnú stanicu.
    • Namiesto neobsluhovanej zastávky Nám. Ľ. Štúra odporúčame využiť najbližšie zastávky Most SNP, alebo Šafárikovo nám. (možný presun z Nám. Ľ. Štúra autobusmi liniek 29 50 70)
  • Linka 4 bude pri jazde do Dúbravky premávať medzi zastávkami Centrum a Kráľovské údolie cez Nám. SNP, Kapucínsku a tunel.
    • V tomto smere neobslúži zastávky Jesenského, Nám. Ľ. Štúra, Most SNP a Chatam Sófer.
    • Cestujúcim odporúčame v smere z nábrežia do Karlovej Vsi a Dúbravky použiť linku 29 s prestupom na linku 4 na zastávke Lanfranconi.
    • Zo zastávky Jesenského odporúčame peší presun k najbližšej obsluhovanej zastávke Centrum.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Adam3 #32:
Električky sa posilnili miestami
V Karlovej Vsi bol predtým interval 8 minút so 4 linkami a nasadené vozy boli aj K2 takže došlo k navýšeniu... Mimo špičky išlo za hodinu predtým na linkách 4/5/9 dokopy priemerné 22,5 spoja teraz 24 poobede špička sa oslabila predtým išlo 30 vozov za hodinu, ale premávali menej rovnomerne a rôzne kapacity...
Cez víkend došlo k navýšeniu kapacity keďže linka 4 cez nábrežie dostalo navýšenie v podobe K2 raz za 15 minút... (V Dúbravke sa to jemne oslabilo lebo predtým išla na linke 4/5 na striedačku súprava/NP voz ale v KV došlo k celkovému navýšeniu)
Ružinov si detto polepšil predtým tam jazdili súpravy na striedačku s K2 teraz iba súpravy
Na linke 7 jazdili prevažne K2 teraz iba súpravy ..
Cez prázdniny je momentálne najväčší rozdiel oproti premávke predtým kde by malo byť v rannej špičke interval na 1/4/9 5 minút sedlo môže byť 7.5 a poobede 6 minút...
Na linke 3 je to ok tak ako to je

Ale samozrejme sú rozdiel prázdniny a prázdniny...
Za mňa je Vallo tiež v mnohých veciach ohľadom dopravy sklamanie, ten plán s ktorým kandidoval vyzeral veľmi dobre a čakal som naozaj posilnenie dopravy, navýšenie výkonov a nie celodenné zhoršenie intervalu na električkách zo 4 minút na 5... Tiež rôzne šotoúchylky tohoto vedenia keď tu máme modelové koľajisko 1:1 mi vadia.
A pritom prvé 2-3 roky som pociťoval práve veľlký posun vpred. Zoberme si hneď prvú veľkú výluku v Prievoze počas výstavby D4. Tú Nesrovnal odďaloval aby nemal kolaps dopravy pred voľbami a následne ju nové vedenie zvládlo výborne. Vznikli buspruhy, zdarma preprava na L201, L202, L212, kvalitná infografika... Žarnovický z RJ robil vtedy pre DPB marketing a celkovo sa skvalitnili informácie pre cestujúcich (nový formát CP, sklenené vitríny na zastávkach, ...), pamätám si dobrú náborovú kampaň na vodičov z toho obdobia, pre nadšencov sa organizovali rôzne trolejbusové dni, šotojazdy (6401)... Začali sa robiť poctivé tendre na vozidlá a prestali sa diať veci, ako že nám prišli nové kĺbaky s klímou pre minibusy, ako sa bežne dialo predtým. No od covidu to išlo nejak dole vodou.
Mimo dopravy ale teda aktivity kde má toto vedenie za mňa plusy:
- celkový postoj k verejným priestranstvám, z predvolebného asfaltovania sme sa dopracovali k peknej dlažbe na chodníkoch, jednotnému vizuálnemu štýlu a skvalitňovaniu okolia
- zelené ostrovčeky, masívna výsadba kvetov na uliciach a iné detaily ktoré sú fakt kraviny ale vo výsledku to nikto predtým nerobil a aj vďaka nim sa proste v meste cítim lepšie
- fontána na Námestí slobody, skrajšené Hodžovo nám., Krížna ulica, park na Riviere, cvičká na promenáde, skatepark pod mostom, zastávky na Račiansom mýte a celej Račianskej
- zníženie vizualného smogu
- rekonštrukcia trate na Americom námestí, Záhumniciach a ZP
- transparentné výberové konania, ukončovanie nevýhodných zmlúv
- po rokoch sa podarilo vykúpiť pozemky a rozšíriť Harmincovu
- výborne zmanažovaná pandémia (to čo štát zbabral mesto úspešne zachraňovalo)
- ubratie pruhu pre autá na Mlznských nivoch
- vianočné trhy sa neskutočne zlepšili
- zber BIO odpadu
- zmeny v Lesopark, areál Malý Slavín, horáreň Krasňany
- mestská polícía na Obchodnej
- geopolitické zmýšlanie, pomoc Ukrajine, spolupráca s partnerskými mestami

Keby som to mal zhrnúť tak nie je to vo veľa veciach ideálne, ale čo sa týka politiky zrejme to najlepšie čo na Slovensku máme (možno okrem Trnavy, tam som tiež počul dosť chvály) a určite to najlepšie čo kedy bolo v Bratislave a hlavne čo bolo v ponuke. Na druhej strane ale, tiež by som si želal aby Valla porazil niekto lepší, no zároveň nech tam Vallo ostane, ale nie ako primátor a manažér kde zlyháva, ale ako architekt.

Lebo v skratke mesto v ulicach vyzerá krajšie ale manažérsky kolabuje. 🙃
Reakcia na: S499.1023 #27:
To fakt sa ma pýtaš na kandidáta keď som sa pozastavoval nad tým že sa žiadny nevyprofiloval ani pri predošlých volbách a ani teraz sa žiadny neukázal? 🤦
Píšem neutrálne (keďže niesom z BA), Bratislava ako mesto (na slovenské pomery) úctyhodnej veľkosti si viac než zaslúži dobrú cykloinfraštruktúru ktorej niektoré súčasné časti by niektoré slovenské mestá mohli len závidieť, neviem akú utopickú víziu mali komunisti pre BA že či 500k obyvateľov alebo rovno milión ale možno bola chyba pretiahnutie ďiaľnice cez centum mesta, áno BA potrebuje dobrú cestnú infraštruktúru ale dá sa robiť aj subtílnejšie, a je otázne či by mestá v 21. storočí mali byť závislé na autách takým spôsobom ako sú teraz (keďže nielen zaberajp miesto ale sú aj hlučné a znečisťujú ovzdušie už tak či tak otáznej kvality v našich najväčších mestách, cyklocesta na nábreží bola podľa mňa dobrá iniciatíva avšak pokiaľ kvôli nej musela údajne padnúť preferencia tak je to mierny krok vedľa. Ale treba pamätať že z chýb sa treba poučiť a v tejto dobe modernej treba stavať dobré alternatívy k autám, máte dobre našliapnuté keďže napr. DPB by sa dali niektoré veci závidieť (minimálne druhým najväčším DP na Slovensku a to DPMK) takisto aj IDSBK je dobrým príkladom ako vytvoriť dobrý IDS na Slovensku. Takže si to nepokazte 🙂
Reakcia na: si #28:
Ale ale ale cyklisti dostali super diaľnicu na nábreží! Taká super, že jej musela ustúpiť aj preferencia električiek na Šafárikovom nám.

Vivat CYKLOSLAVA!!!!
Reakcia na: SixSixTrooper #26:
takze s radostou zvolis kandidata ktory Ti slubi ze Ti zvysi dane, zdvojnasobi byrokraticky ansabel magistratu, obmedzi verejnu aj individualnu dopravu, zvysi zadlzenie mesta, ... ? 😃
Gejza/NOx: Tak kde toho kandidáta máte? Len si "plácáte játra".
Reakcia na: upravovač fotiek #20:
Jo budem voliť kandidáta ktorý bude najviac slubovať dosiahnuteľné ale zmysluplné ciele. Momentálne je to Vallo, ale súhlasím že už by to možno chcelo zmenu.
Reakcia na: bobitwo #23:
Aké ceny tam idú odvozdávať? Vyznamenania za rektálne výstupy diktátorom?
Reakcia na: bobitwo #23:
Aha, lebo oficiálne stretnutie ministrov celej EÚ aj s koncertom bolo málo slávnostné... Dobré vedieť 😀
Reakcia na: Viko #22:
Je rozdiel nejaká konferencia a slávnostné odovzdávanie nejakých cien.
Reakcia na: bobitwo #15:
Nemá? Veď tam je celá novopostavená jazdiareň, kde bolo počas predsedníctva 2016 iks veľkoformátových akcií...
Reakcia na: S499.1023 #10:
vreco zemiakov ? (teda to by tam narobilo minimalne menej skod, maximalne by to tak trocha znecistilo plochu pod sebou....)
Reakcia na: NOKS #19:
Ja budem voliť kandidáta, ktorý bude presadzovať zdvojkoľajnenie nábrežia medzi Šafárikovým nám. a Nám. Ľ. Štúra. Potom sa môže trať cez Jesenského a Mostovú zmeniť na manipulačnú a žiadne výluky na nej nebudú potrebné. Linka 1 predĺžená po Riviéru, obrat úvraťou, obojsmenré vozidlá Škoda 30T, ktoré sa uvoľnia z linky 3. Zároveň sa bude môcť linka 29 skrátiť po Riviéru.
Reakcia na: 810zssk #17:
Stále sa máš čoho chytiť...aj ten PAAS je nedomyslený ,plus samozrejme absolútne nenaplnenie báchoriek o vzniku nových parkovacích miest (báchorke o stavbách parkovacích domov z peňazí vybratých na paase neveril ani ten najnaivnejší jedinec) ,ignorovanie problémov v dopravnej infraštruktúre a hlavne to najpodstatnejšie a to prehlbovanie zadlženosti mesta ktoré sa týka všetkých takže aj mimo MHD a s ňou súvisiacich vecí je tam toho kopa..

A ani ten protikandidát nemá moc potrebu "ukecávať" Vallových voličov...stačí ukecať nevoličov aby išli voliť.Pri posledných volbách bola účasť nízka pretože drvivá väčšina ludí ostala doma aj keď im Vallo liezol hore krkom ale proste nemalo zmysel tam ísť keďže Kusý nebol riešenie..

To že by ten kandidát mal byť čo k čomu a nie ďalší Nesrovnal atď je jasné
Reakcia na: 810zssk #17:
V čom prosím je aktuálne vedenie Mesta najlepšie ? Abstrahujem od agendy verejnej dopravy/MHD, lebo ako si povedal, túto tému na tomto fóre vnímame "pokrivenou optikou".

Neexistuje absolútne žiadna koncepcia rozvoja v akejkoľvek oblasti - Mesto nemá krátkodobú, strednodobú ani dlhodobú víziu. Absolútne hapruje koordinácia činnosti s mestskými časťami, s orgánmi VÚC, s orgánmi štátu ako aj nadnárodná spolupráca. Mestské podniky sú len trafikami pre darmožráčov, ktorí sa dlhodobo dookola točia v ich orgánoch. Vizuálny smog sa žiadnym spôsobom neredukuje, čierne stavby sa nesankcionujú ani neodstraňujú, údržba verejných priestranstiev je chabá, neplatenie miestnych a daní a poplatkov sa opláca, nakoľko vymožiteľnosť práva je zo strany Mesta nulová. Zvýšenie sadzby miestnych daní a poplatkov sa žiadnym spôsobom neprejavuje na zvýšení kvality poskytovaných služieb. Prekvitá čierny prenájom nehnuteľností spojený s masívnym nárastom nákladov na základné činnosti Mesta bez adekvátnej miery ich saturácie z príslušných zdrojov. Neexistujú základné dáta o počte tých, ktorí sa na území Mesta (ne)legálne zdržiavajú a od toho sa odráža aj nemožnosť tvorby príslušných výdavkových modelov.

Očakávam príčetného odborne fundovaného charakterného človeka, ktorý vie, čo chce, vie ako to dosiahnuť a ktorého činnosť bude pre Mesto a jeho obyvateľov v maximálnej možnej miere prospešná. Nepotrebujem exhibicionistu s chorobnou potrebou byť každých 5 minút na nejakej sociálnej sieti, postačí mi niekto anonymný, za koho budú hovoriť výsledky.
Reakcia na: NOKS #16:
Žiaden iný kandidát sa nevyprofiloval preto že každý normálny potenciálny kandidát chápal že proti Vallovi neobstojí, preto to zostalo len na hňupoch a lá Kusý bez štipky politického inštinktu. Ak sa pozrieš na výsledky poslancov (kde bolo konkurencie viac než dosť), tak uvidíš že tam to Vallovci valcovali tiež, čo naznačuje náladu v spoločnosti ktorá vtedy bola.

Imho to teraz nie je veľmi iné. My to vnímame trochu pokrivenou optikou keďže zrovna MHD je téma kde Vallovci masívne failujú, ale ak sa na to pozrieme zo širšia, je to najlepšie vedenie mesta aké tu bolo. A teraz ako budeš kandidovať? Tak že budeš schvaľovať rovnaké policies ako tvoj protikandidát? To moc nejde. A keď sa proti nim začneš vyhraňovať, tak prichádzaš o voličov ktorí ich podporujú. Case study nech je Kusého pokus útočiť cez PAAS, ktorý je mimoriadne úspešný a populárny lebo konečne vyriešil parkovanie (a tam kde zavedený nebol sa ho ľudia dožadovali).

Ja by som si tiež želal aby niekto upratal MHD a obzvlášť DPB, ale určite nie za cenu ďalšieho Ftáčnika či Nesrovnala.
Reakcia na: upravovač fotiek #8:
Však ono sa žiadny protikandidát ani nikdy nevyprofiloval ...už pri posledných volbách mali tolko Vallovych prúserov na podnose na ktorych mohli chytiť nasratých ludí a jediný "protikandidát" sa ukázal podobne toxický Kusý ktorý si založil kanidatúru na 15 minútovych lístkoch 🤦
A keďže ani teraz sa neukazuje žiadna iná tvár ktorá by ho mohla zosadiť (najvyšší čas sa opäť dostať do podvedomia,plus aj skupinku ludí na poslancov magistrátu ,inak to nemá zmysel) tak to najbližšie volby opäť dostane zadarmo.
Reakcia na: gejza #14:
Hrad nemá potrebné priestory.
Reakcia na: bobitwo #9:
a Hrad nestačí ???