Vlaky medzi Bratislavou a Bernolákovom dočasne nahradili autobusy.
Pre prerušenie vlakovej dopravy na trati Bratislava - Bernolákovo dňa 21.novembra bola v tomto úseku zavedená náhradná autobusová doprava za vlaky liniek S60 a R60. V úseku Bernolákovo - Senec - Galanta tieto vlaky premávajú, počítať je však potrebné s možnými meškaniami.
Výluka trvá aj v piatok 22. novembra ráno. Linka S65 ráno nepremáva v celej trase. Po 8. hodine bola čiastočne obnovená premávka vlakov po jednej koľaji.
Autobusy náhradnej dopravy obsluhujú zastávky:
Smer Bernolákovo:
- Bratislava, Hlavná stanica (H)
- Bratislava, Bajkalská (I)
- Bratislava, Zlaté piesky (D)
- Ivanka pri Dunaji, TESCO (A)
- Ivanka pri Dunaji, Kaštieľ (A)
- Bernolákovo, Žel. stanica (V)
Smer Bratislava:
- Bernolákovo, Žel. stanica (A),
- Ivanka pri Dunaji, Kaštieľ (B),
- Ivanka pri Dunaji, TESCO (B),
- Bratislava, Zlaté Piesky (C),
- Bratislava, Bajkalská (A),
- Bratislava, Hlavná stanica (V)
si
1. nechapem naco vozime napriklad zemiaky zo spanielska alebo francuzska, ked rovnake narastu aj u nas.... buzeruju nas kvoli mnozstvu nejakych plynov na jednotku dlzky, ale ze omnoho vacsi vplyv by malo zredukovat tu prejazdenu dlzku, to volakosi nikoho nenapadlo....
2. a ked uz je nieco potrebne vozit, tak primarne by to malo byt na kolajniciach; hlavne trate v ramci eu su asi viac-menej vsetky elektrifikovane, takze aj priamo vypustenymi emisiami (ak prave fuka a svieti alebo ma krajina dost atomiek) to bude niekde inde....
no a v konecnom dosledku aj priama spotreba ludi na dopravu (teda tych co su vo vozidlach) v oboch pripadoch poklesne....
(v pripade zeleznic v porovnani neuvazujem "staticky" personal stanic ; kedze ani v pripade cestnej dopravy sa do poctu ludi na to potrebnych neuvazuje ten "staticky" personal ako napriklad policajti zabezpecujuci riadenie dopravy na cestach)