Krátkodobá výluka električiek v Rači (1.6.2024)

V sobotu pocestujeme do Rače opäť autobusom.

Z dôvodu rekonštrukčných prác na meniarenskom zariadení bude v sobotu 1. júna 2024 vylúčená premávka električkovej linky 3 v úseku Stn. Vinohrady - Rača, Komisárky. Električky budú z Petržalky premávať len po zastávku Stn. Vinohrady.

Náhradnú dopravu do Rače zabezpečia autobusy linky X3 premávajúce v úseku Depo Krasňany - Tbiliská, priamy prestup z električiek nebude možný, cestujúci budú musieť prejsť krátky úsek medzi zastávkami Stn. Vinohrady a Depo Krasňany pešo.

Zastávky náhradnej dopravy:

Smer: Rača Smer: Depo Krasňany
Depo Krasňany (nástupište linky 51) Tbiliská (zastávka linky 56 smer OC Rača)
Malokrasňanská (zastávka linky N55) Karpatské nám. (zastávka linky 56 smer OC Rača)
Pekná cesta (zastávka linky N55) Púchovská (zastávka linky N55)
Černockého (zastávka linky N55) Trávna (zastávka linky N55)
Hečkova (na Hečkovej ul. za OMV) Detvianska (električková zastávka smer centrum)
Hybešova (na Kubačovej ul. vedľa električkovej zastávky) Hybešova (električková zastávka smer centrum)
MiÚ Rača (zastávka linky 56) Bukovinská (zastávka linky N55)
Závadská (zastávka linky 65 smer Tbiliská) Hečkova (zastávka linky N55)
Tbiliská (zastávka linky 56 smer OC Rača) Černockého (zastávka linky N55)
  Pekná cesta (zastávka linky N55)
  Malokrasňanská (zastávka linky N55)
  Depo Krasňany (výstupište pri vozovni)

Električková zastávka Komisárky nie je náhradnou dopravou obsluhovaná, potrebný je peší presun k zastávke náhradnej dopravy Púchovská, namiesto električkovej zastávky Záhumenice je potrebné použiť susednú zastávku autobusov Trávna.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
OT: Z tej prvej infografiky by ma zaujímalo, kde na Vinohradoch je Demos kebab. 😃 To je ten stánok hore pri peróne?
Navrhujem doplnit do spravy aj informaciu o tom, ze mozno pouzit aj regionalne autobusy. Minulu sobotu som siel z PK a na Peknej ceste niekto pani hovoril, ze "aha, ved tu je autobus" a ona ze "ale to nie, to je medzimestsky".

Najma pri ceste z Race je pritom vyhodne ist na regional, ak ide, lebo ten ma zastavku rovno pri prestupe a netreba pochodovat od vozovne pesi.

Toto by si celkovo IDS BK mal odkomunikovat lepsie, ze na uzemi Bratislavy, najma smerom do centra, je pouzivanie regiobusov uplne rovnocenne s beznymi autobusmi.
zjavne je pri vinohradskej stanici potrebne obratisko aj opacne
Reakcia na: hroch #2:
A Arriva to uz svojmu personalu konecne vysvetlit dokazala?
Reakcia na: lupask #3:
Kedysi aj bolo. V mieste dnešného riadeného priechodu oproti ŽST Predmestie. No po prestavbe cesty a vybudovania svetelných križovatiek sa zrušilo. Ak by nebola rozkopaná Račianska aj pri Bielom kríži vedeli by sa točiť X3 tam.
Reakcia na: hroch #2:
Podla PP možno, podla správania vodičov určite nieje ani zďaleka úplne rovnocenné. Hlavne smerom na AS nie.

Stále nezastavujú na zastávkach aj keď na zastávke stoja cestujúci (na Krížnej sa radia do vedlajšieho pruhu ešte pred križovatkou). A niečo mi hovorí, že ani v otázke nástupu druhými dverami sa nič nezmenilo.

Človeku stačí aby na neho nejaký opičiak čo nemá poňatia o svojich povinnostiach navrieskal iba raz (napríklad keď by chcel smerom na AS v meste nastupovať druhými dverami), alebo si prečítať tie hororové zážitky tu a dobre si rozmyslí či sa oblúkom vyhne Arrive kde „neboli nájdené žiadne pokutovatelné porušenia zmluvy, štandardov, predpisov a vôbec ničoho“...
Reakcia na: lupask #3:
Koľko takých mimoriadnosti bolo kde by sa uživilo obratisko?? Doteraz keď bola takáto nejaká výluka vždy išli električky až k Vozovni... Bohužiaľ tým že sa robí aj cesta aj infraštruktúra došlo k takémuto mačkopsovi...
Reakcia na: david11 #5:
Máte niekto fotku toho priestoru pred prestavbou?
Reakcia na: Dave177 #8:
Tu som našiel na rýchlo iba jednu.. Otáčali sa však aj ďalej tesne pred napojením električiek do stredového pásu.
https://imhd.sk/ba/galeria-media/1472/2621-sa-ot%C3%A1%C4%8Da-pri-%C5%BDST-Predmestie?ghp=Predmestie&ref=ba%2Fgaleria%3Fghp%3DPredmestie%26
Reakcia na: david11 #5:
Kde presne bolo to obrátisko? Vieš mi o tom napísať viac?
Reakcia na: Trolley #10:
Račianska 84, 831 02 Bratislava
48.185225,17.133214
Podľa miesta autobusu cca túto
Škoda, že sa pri rekonštrukcii vozovne Krasňany nezriadia aj zastávky pre 3 z centra končiace vo vozovni, aby nemuseli cestujúci v prípade mimoriadnej udalosti vystupovať na trávu. V smere z centra by sa dalo zriadiť nástupište v oblúku tesne pred krížením s cestou (bolo by to len občasné výstupište, takže by nevadilo, že je v oblúku). V smere do centra by sa dalo celkom jednoducho zriadiť nástupište pod mostom smerom na Žilinu. Zriadením týchto nástupíšť by bol prestup medzi 3 a X3 pohodlnejší a tiež by ich mohli využiť aj výjazdové/dojazdové spoje. Tiež by sa mohlo niečo urobiť so zastávkou N55 v smere na Hl. st.
Reakcia na: Urbanway 2423 #12:
1. zase sa deti hrajú na projektantov
2. ak je NFP určený na Modernizáciu údržbovej základne vozovne Krasňany, tak asi nemôžeš postaviť poľnohospodársku budovu v Čiernej nad Tisou
3. z fondov postaviť nenormové nástupištia, ktoré by nikto neskolaudoval je tiež myšlienka hodná kinderdiskutérov
Reakcia na: N/A #13:
Nikde som nepísal, že to musí byť jeden projekt a ani to, že sa to musí financovať z eurofondov, išlo mi len o to, že ak tam má končiť 3 počas mimoriadnych udalostí, tak by tam malo byť normálne nástupište (to nie je problém?). Počas rekonštrukcie vozovne by sa to mohlo postaviť len preto, lebo vtedy je uzavretá trať do vozovne. Stavbu nástupišťa by snáď DPB zvládol zafinancovať aj bez dotácií. Nástupište v oblúku by bolo problém, ale v opačnom smere by to nástupište bolo na rovnom úseku, takže aspoň v jednom smere by to bolo realizovateľné, čo je tiež lepšie ako nič. Veď skús navrhnúť nejaké riešenie, aby sa dalo medzi 3 a X3 prestupovať bez nutnosti vystupovania na trávu, na cestu a pod.
Reakcia na: Urbanway 2423 #14:
"snáď DPB zvládol zafinancovať aj bez dotácií"
Asi si nepostrehol napr. vlaňajšie redukcie výkonov a boj o každý cent.

Ja som nenapísal, že tento stav je priaznivý. No načo mám dávať riešenia s nulovým rozpočtom? Treba hľadať koncepčné riešenia a nie rýchlokvasené nez/výmysly.
Reakcia na: N/A #15:
DPB ale napríklad musí financovať 5% pri rekonštrukcii Vajnorskej radiály, takže stále musí mať nejaký balík financií vyčlenený aj na rozvoj infraštruktúry, z ktorého by sa dali financovať aj takéto projekty.
Reakcia na: Urbanway 2423 #16:
Končím túto "diskusiu".
Reakcia na: N/A #17:
Informáciu o 5% som čerpal z tejto stránky, kde sa píše "Financovanie: Operačný program Integrovaná infraštruktúra + štátny rozpočet (95 % ), DPB (5 %)": https://imhd.sk/ba/doc/sk/23284/23284

Veď mesto (vlastník ET) je 100% akcionárom DPB, takže keď nemá peniaze mesto, tak ich s najväčšou pravdepodobnosťou nebude mať ani DPB, ale aj napriek tomu musí DPB zaplatiť napr. tých 5% za Vajnorskú radiálu, takže DPB s tým musel počítať.