Zmena nástupišťa linky 131 na Hlavnej stanici (od 5.11.2023)

Od dnešného dňa pribudlo na Hlavnej stanici nové autobusové nástupište.

Od 5. novembra 2023 je zmenené nástupište posilovej linky 131 na Hlavnej stanici. Autobusy budú zastavovať na novom nástupišti H, ktoré je situované pod obratiskom na mieste bývalého parkoviska.

Na novom nástupišti budú zastavovať aj cudzie autobusy (napr. Slovak Lines), ktoré doteraz obsluhovali nástupište G.

Zmena je realizovaná z dôvodu pripravovaného nasadenia hybridných trolejbusov na linky 41 a 61, ktoré by mali na odstavovanie a nabíjanie využívať aj priestor pod novou trolejovou stopou pri nástupišti G.

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Linka 41? Nemalo by byť 44, a teda linky 40, 44 a 61?
Reakcia na: Mhr1 #1:
Dnesna 41. Este nie je premenovana.
Tu na fóre sme nedávno diskutovali, že problémom L131 je nejasný čas odchodov a nedostatočná vedomosť o tejto linke.

A namiesto toho, aby sa s tým začalo niečo robiť, tak sa pridal ďalší: nástupište na úzkom chodníku mimo bežných trás a mimo dohľad cestujúcich a ako bonus bola zmena zverejnená tesne pred začatím dnešnej premávky 😕
Reakcia na: birch #3:
Keby robili všetko preto aby mohli aj túto linku nadobro zrušiť nevyzeralo by to inak.
Reakcia na: birch #3:
V študentskej FB skupine sa táto informácia objavila už v piatok
A prečo vlastne nemôže 131 odchádzať zo rovnakého nástupišťa ako 93? Keďže nebude jedinou linkou obsluhujúcou nástupište H, aj tak budú musieť autobusy naďalej čakať na odchod v sektore výstupíšť.
Reakcia na: 3pa3ck3 #6:
131 zvykne niekedy stáť v zastávke niekoľko minút, kým sa zaplní, takže asi aby neblokovala ostatné linky.
Možno by sa tam hodilo aj presunúť pár nočákov, aby sa lepšie rozložili?
Reakcia na: miro_162 #8:
Pri nočných linkách je podľa mňa problémom skôr križovatka pod stanicou, cez ktorú prejdú (v smere na Hodžovo nám.) na jeden cyklus maximálne 3 autobusy, vďaka čomu sa niekedy ani N21/29/37 nemôžu dostať na svoje nástupište. Kapacita nástupíšť nie je zase až taký problém, skôr výstupište je niekedy prikrátke pre toľko liniek.
Reakcia na: Urbanway 2423 #9:
na tom semafore na jednu zelenú prejde aj 5 vozov - záleží na šikovnosti vodičov a hlavne teda toho prvého voza aby vedel kedy sa má pohnúť .. 🙂
plus teda samozrejme nesmú zrovna ísť žiadne autá odspodu po Šancovej ktorým treba dať prednosť ..
Reakcia na: Mhr1 #1:
Osobne by som L41 a L44 nezlučoval. Či nebodaj DPB niekde nájde rezervy aby bol odrazu na L41 v úseku Búdková-Hl.stanica celodenný interval 15 min, v rannej špičke dokonca 10 min. a celý víkend namiesto 30 min. by bol 15 min? Alebo to bude úplne opačne a celá L44 bude mať rozsah prevádzky ako terajšia autobusová L41?
Reakcia na: Klepeto #11:
Nikto nepovedal že všetky spoje musia ísť celú trasu. Kľudne môžeš mať 41 a 44 zlúčenú, s tým že každý druhý spoj pôjde len po Búdkovú.
Reakcia na: Klepeto #11:
Podľa mňa tam bude CP L44 10/15 a víkend 15. No možno urobia skrátené verzie v sedle a večer po Búdkovú..
Za mňa by však nič v meste nemalo jazdiť horšie ako s 15 min. (max.20 min. na začiatku a koncu dňa) intervale v sedle a večer.