Likvidácia vyradených trolejbusov Škoda

Osud dlhodobo odstavených trolejbusov je po piatich rokoch spečatený.

Dopravný podnik začal s likvidáciou vyradených trolejbusov Škoda 15 Tr(M) a Škoda 14 Tr, ktoré neboli v prevádzke od roku 2016 a boli deponované vo vozovniach Krasňany a Trnávka. Dlhodobo odstavené vozidlá sa dopravný podnik viackrát pokúšal neúspešne predať. Vozidlá boli v priebehu rokov postupne rozoberané, čím sa z nich stali nepojazdné vraky.

Pri poslednom pokuse o odpredaj nepojazdných trolejbusov v lete tohto roka bolo z 23 ponúkaných vozidiel Škoda 14 Tr(M) a Škoda 15 TrM predaných len šesť trolejbusov Škoda 14 Tr #6258, 6262, 6268, 6287, 6307, 6308, o ktoré prejavilo záujem Ministerstvo vnútra SR.

Dňa 29. novembra 2021 boli vo vozovni Krasňany zošrotované napríklad vozidlá #6622, 6626, 6630, 6640.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A to napriklad 6626 este mala mensiu opravu niekedy v roku 2018 po nehode s elektrickou vo vozovni. Dakujem za krasne spomienky z premavky 🙂
6625 a 6293 nic?
Reakcia na: Tbusabustram6609 #2:
Nevie niekto ako je na tom 6617?
Reakcia na: lego #4:
Nechcem vyznieť ako šotouš a silný nostalgik, ale keď vidím likvidáciu niečoho, čo človek vybudoval svojim rozumom, zručnosťami, technológiou a najmä vlastnými rukami a trávil za tým hodiny času, tak je mi z toho smutno, hoci viem, že je to súčasť života a tie vozidlá si odslúžili svoje. 🤐
Reakcia na: N/A #5:
Ked ma tie vozidla clovek trosku rad, vzdy ho to nejako zasiahne, ale je moderna doba a ide sa dalej. Ja som na nich prakticky vyrastal a verim ze niesom jediny, ale zaroven sa tesim co nam buducnost prinesie. Kto vie, co tu bude za dekadu, alebo viac.
Treba opravit tu 6627. Ta je este nezlikvidovana.
Reakcia na: Tbusabustram6609 #7:
Myslim tym ale udaj v texte, nie mechanicku opravu vozu samozrejme 😃
Reakcia na: TeBeCe #9:
Zdá sa, že tento článok čítala aj Arriva a zobrala si k srdcu túto časť:

... Reorganizácia postihne aj všetkých 20 vodičov - namiesto grafikonu s odchodmi danej linky dostanú na každý deň iný grafikon, v ktorom budú rad za radom vypísané linky, ktoré musí s autobusom obslúžiť. ... 😉
tak tej 6622 mi je ozaj fakt luto 😕 hlavne, ked si predstavim, ze este kludne mohla behat na nocakoch, nebyt tej mensej nehody na prvej jazde po oziveni
Reakcia na: TeBeCe #9:
Andulka sa volala Piťo 😁 a bude to 16 rokov, čo je post-mortem 😶
je mi ľúto škody 15 tr 😥
Reakcia na: lego #4:
Huste, ale zaroven smutne zabery. Kazdopadne vdaka za ne! 👍
Akože trochu škoda, ale čo s nimi? Nemáme nafukovacie vozovne, aby tam stáli dlhodobo nepojazdné vozy a čakali sme, že možno sa ešte raz na niečo využijú (hoci neviem, na čo, jedine ak nejaký umelecký účel, alebo niečo podobné)...
a to sa neodvaza rovno na nejake srotovisko kde to rozoberu?
Môžem sa opýtať:
Sú zvyšné trolejbusy typov Škoda 14 tr/trm a Škoda 15 tr/trm s evidenčnými číslami:
Škoda 14 tr/trm: #6202, #6203, #6212, #6217, #6218, #6219, #6220, #6223, #6225, #6249, #6251, #6252, #6253, #6256, #6257 a #6259 zošrotované úplne všetky? (Keď nepočítam trolejbus Škoda 14 tr/trm #8142)
Škoda 15 tr/trm: #6603, #6607, #6608, #6612 a #6628 zošrotované úplne všetky? (Keď nepočítam trolejbus Škoda 14 tr/trm #8142).