Likvidácia vyradených trolejbusov Škoda

Osud dlhodobo odstavených trolejbusov je po piatich rokoch spečatený.

Dopravný podnik začal s likvidáciou vyradených trolejbusov Škoda 15 Tr(M) a Škoda 14 Tr, ktoré neboli v prevádzke od roku 2016 a boli deponované vo vozovniach Krasňany a Trnávka. Dlhodobo odstavené vozidlá sa dopravný podnik viackrát pokúšal neúspešne predať. Vozidlá boli v priebehu rokov postupne rozoberané, čím sa z nich stali nepojazdné vraky.

Pri poslednom pokuse o odpredaj nepojazdných trolejbusov v lete tohto roka bolo z 23 ponúkaných vozidiel Škoda 14 Tr(M) a Škoda 15 TrM predaných len šesť trolejbusov Škoda 14 Tr #6258, 6262, 6268, 6287, 6307, 6308, o ktoré prejavilo záujem Ministerstvo vnútra SR.

Dňa 29. novembra 2021 boli vo vozovni Krasňany zošrotované napríklad vozidlá #6622, 6626, 6630, 6640.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Môžem sa opýtať:
Sú zvyšné trolejbusy typov Škoda 14 tr/trm a Škoda 15 tr/trm s evidenčnými číslami:
Škoda 14 tr/trm: #6202, #6203, #6212, #6217, #6218, #6219, #6220, #6223, #6225, #6249, #6251, #6252, #6253, #6256, #6257 a #6259 zošrotované úplne všetky? (Keď nepočítam trolejbus Škoda 14 tr/trm #8142)
Škoda 15 tr/trm: #6603, #6607, #6608, #6612 a #6628 zošrotované úplne všetky? (Keď nepočítam trolejbus Škoda 14 tr/trm #8142).
a to sa neodvaza rovno na nejake srotovisko kde to rozoberu?
Akože trochu škoda, ale čo s nimi? Nemáme nafukovacie vozovne, aby tam stáli dlhodobo nepojazdné vozy a čakali sme, že možno sa ešte raz na niečo využijú (hoci neviem, na čo, jedine ak nejaký umelecký účel, alebo niečo podobné)...
Reakcia na: lego #4:
Huste, ale zaroven smutne zabery. Kazdopadne vdaka za ne! 👍
je mi ľúto škody 15 tr 😥
Reakcia na: TeBeCe #9:
Andulka sa volala Piťo 😁 a bude to 16 rokov, čo je post-mortem 😶
tak tej 6622 mi je ozaj fakt luto 😕 hlavne, ked si predstavim, ze este kludne mohla behat na nocakoch, nebyt tej mensej nehody na prvej jazde po oziveni
Reakcia na: TeBeCe #9:
Zdá sa, že tento článok čítala aj Arriva a zobrala si k srdcu túto časť:

... Reorganizácia postihne aj všetkých 20 vodičov - namiesto grafikonu s odchodmi danej linky dostanú na každý deň iný grafikon, v ktorom budú rad za radom vypísané linky, ktoré musí s autobusom obslúžiť. ... 😉
Reakcia na: Tbusabustram6609 #7:
Myslim tym ale udaj v texte, nie mechanicku opravu vozu samozrejme 😃
Treba opravit tu 6627. Ta je este nezlikvidovana.
Reakcia na: N/A #5:
Ked ma tie vozidla clovek trosku rad, vzdy ho to nejako zasiahne, ale je moderna doba a ide sa dalej. Ja som na nich prakticky vyrastal a verim ze niesom jediny, ale zaroven sa tesim co nam buducnost prinesie. Kto vie, co tu bude za dekadu, alebo viac.
Reakcia na: lego #4:
Nechcem vyznieť ako šotouš a silný nostalgik, ale keď vidím likvidáciu niečoho, čo človek vybudoval svojim rozumom, zručnosťami, technológiou a najmä vlastnými rukami a trávil za tým hodiny času, tak je mi z toho smutno, hoci viem, že je to súčasť života a tie vozidlá si odslúžili svoje. 🤐
Reakcia na: Tbusabustram6609 #2:
Nevie niekto ako je na tom 6617?
6625 a 6293 nic?
A to napriklad 6626 este mala mensiu opravu niekedy v roku 2018 po nehode s elektrickou vo vozovni. Dakujem za krasne spomienky z premavky 🙂