Obnovenie premávky liniek 794 (od 26.4.2021)

Linky MHD budú naďalej premávať podľa prázdninových cestovných poriadkov.

Od pondelka 26. apríla 2021 bude v súvislosti so zvyšovaním mobility obnovená premávka dočasne zrušených liniek 7 a 94.

Linky 191 192 196 a 208 naďalej nebudú premávať.

Ostatné linky budú v pracovných dňoch premávať stále podľa prázdninových cestovných poriadkov. Na linky 4 a 70 budú zároveň nasadené kapacitnejšie vozidlá.

Cestujúcim pripomíname povinnosť používania respirátora aspoň kategórie FFP2 pri cestovaní prostriedkami verejnej dopravy.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vie niekto či budú K2S nahradené súpravami aj na linke 1, 9?
Reakcia na: Kubo03 #1:
Nebudu.
Rusovce a cela ta trasa az po ZST Petrzalka sa urcite potesili...
preco dpb ignoruje L191? ved tie busy chodia plne, dokedy chcu drzat vikendovy rezim v spicke
alebo tuto linku uz neplanuju vobec obnovit?
Reakcia na: TeBeCe #2:
Nechápem prečo aj na L9. Hovoria že kvôli šetreniu, mňa by len zaujímalo že ako veľmi (a či vôbec) sa tým niečo ušetrí. To majú akože T6 nejakú oveľa vyššiu spotrebu elektriny alebo čo?🤔
Reakcia na: FFF13 #5:
Neplati sa elektrina podla rezervovanej kapcity alebo maximalneho odberu v jednom momente?
Cize ak mam odber na 40 vozov x 1kW v jednom momente, tak je jedno, ci pojde 20 vozov so spotrebou 2kW alebo 10 so 4kW, len nesmiem prekrocit maximum?

(to len taka otazka na odborne zdatnejsich)
Reakcia na: kecho #6:
Cena má niekoľko zložiek, JEDNA z nich je za rezervovanú kapacitu.
A 15m vozy na 74 stále nič? Dnes opäť už aj prvý spoj poobede z vlčieho hrdla natrieskaný, ráno to vyzeralo v smere na vlčie hrdlo podobne.
Mohli by zmeniť trasovanie L. 7 v centre na zmysluplnejšie namiesto úplne blbých jázd na Hl.St.
Reakcia na: FFF13 #5:
Už neplatí, že beh súpravy sa počíta ako viac vozokilometrov než keď to isté odjazdí kačica?
Reakcia na: Ari #9:
V špičke je dobre ako je teraz pre upchatú Šancovú ul.
Reakcia na: Trammat #8:
Tam su plné iba tie návozy na smeny.
Inak to vôbec nejazdí plné.
Pomohli by tomu vložené spoje.
Reakcia na: david1 #12:
Otázka je, či by bol vodič a voz navyše ekonomickejšie riešenie ako výmena 12m vozov za 15m solarisy, ktoré stoja nevyužité vo vozovni. Ešte by ma teda zaujímalo, v akom stave tie solarisy aktuálne sú, keďže väčšina je už niekoľko týždňov odstavená. Beriem, že poslednú hodinu ráno aj poobede to zrejme jazdí prázdne (v tom čase tú linku nepoužívam, tak nedokážem posúdiť), ale 74 zas nemá tak veľký rozsah prevádzky aby tam bol väčší voz plytvanie, hlavne keď stojí nevyužitý vo vozovni.
Reakcia na: Ari #9:
tie "blbé" jazdy na hlst boli spravené hlavne ako čiastočná náhrada za zrušenú 2ku v úseku Blumentál - hlst, keďže ani prestup z 9 na 1 na STU nie je vôbec ideálny, a v opačnom smere vlastne nemožný (zachádzku na Obchodnú nerátam).
Reakcia na: Trammat #13:
By sa tam vymyslel prejazd ako u iných účelových liniek ako sú L25,26..
Reakcia na: david1 #15:
A je z čoho? 32 a 41 ako taká už dlho existovať nebude a nič iné vhodné mi v blízkosti nenapadá bez nutnosti jalových km. Plus netreba zabúdať na zápchy na slovnaftskej (kým nebude úplne dokončená D4R7), aby potom prejazd neprenášal meškanie aj na kmeňovú linku. A s tým, že je 74 čisto účelová linka úplne nesúhlasím, narozdiel od VW liniek má pravidelný interval a v úseku Hlavná stanica - Bajkalská je to plnohodnotne použiteľná linka bežnou klientelou.
Reakcia na: Trammat #16:
Možno by to šlo z 93.
Kedy plánujú vrátiť odstavené T3ky do premávky?
Začína to byť celkom masaker. 6-minútový interval v popoludňajšej špičke na električkách už bude čoskoro neudržateľný.
Reakcia na: Pajo #19:
Kde konkretne ? Okrem Ruzinova kde su K2S na kazdom 2.spoji.
Reakcia na: Pajo #19:
Tak L3 býva poobede aj podvečer dosť plná už vyše dvoch týzdňov..
Zriedená L7 poobede na Vinohrady tomu moc nepomáha..