Od najbližšej soboty sa opäť posilnia spoje MHD do oblasti Bratislavského lesoparku.
Od 27. marca 2021 bude počas voľných dní opäť posilnená tzv. rekreačná doprava do oblasti Bratislavského lesoparku na linkách 43 52 a 144.
Linka 43 bude opäť vybranými spojmi premávať z Patrónky cez Železnú studničku aj na Kačín. Zároveň sa v ranných hodinách navýši počet spojov na konečnú Lesopark. Posledné večerné spoje z Kačína a Lesoparku končiace premávku budú po novom prepravovať cestujúcich z Patrónky cez Račianske mýto, Trnavské mýto a Trnavskú cestu po zastávku Bojnická.
Linka 52 bude mať 30-minútový interval na konečnú Potočná (východzí bod do Malých Karpát) už od 8. hodiny rannej. Na linku 52 je možné v smere z centra prestúpiť z električkovej linky 3 v Rači na zastávke Detvianska.
Linka 144 premávajúca z Koliby na Kamzík bude mať rozšírenú dobu prevádzky oproti zimnému obdobiu. Premávať bude od 8:30 do 19:30 z Koliby, kde je možné na ňu prestúpiť z liniek 145 a 203.
Melange
Súčasný systém je dobrý preto, lebo väčšina EÚ je v rovnakej časovej zóne a striedanie času je dobré riešenie na to, aby deň "nezačínal" v lete zbytočne skoro a aby "končil" neskôr. Jedinou daňou za striedanie času je dvakrát ročne si posunúť čas a nechápem, ako to môže niekomu tak strašne vadiť. Každodenné posúvanie času pri pendlovaní či pri práci na diaľku zo zahraničia bude oveľa bolestnejšie. Nehovoriac o komplikáciách v doprave, obchode a pod..
Argumentovalo sa tu Portugalskom či Fínskom. Čo sa týka Portugalska, drvivá väčšina obyvateľstva tam býva na západe pri pobreží krajiny, takže styk so Španielskom nie je taký veľký, ako si asi myslíme. A v prípade Fínska so Švédskom už vôbec nie, keďže tie krajiny majú hranicu na severe, kde skoro nikto nebýva. V prípade Grécka taktiež platí, že obyvateľstvo sa koncentruje skôr v okolí Atén a ich vzťahy s Albánskom a Sev. Macedónskom nie sú ani omylom nejaké vrúcne.