Viacero vozidiel sa po dlhšom čase vrátilo do premávky po opravách.
Od 27. októbra 2020 je do premávky opäť vypravovaná atypická súprava električiek T3AS #7303 + T3Mod #7304. Dopravný podnik sa tieto dlhodobo odstavené električky snažil sprevádzkovať už na jar 2019, ale po niekoľkých dňoch bola vtedy súprava opäť odstavená. Zatiaľ by mala byť súprava nasadzovaná v rannej špičke na linke 1. Vozeň #7303 dostal v rámci najnovších úprav novú klimatizáciu pre vodiča a vozeň #7304 dostal späť svoju pôvodnú klimatizáciu, ktorú mal istý čas vozeň #7303.
Z výrobného závodu v Plzni sa do Bratislavy koncom októbra vrátila električka Škoda 30T ForCity Plus #7510, ktorá tam bola na oprave a kontrole po minuloročnom vykoľajení na úvraťovej konečnej Molecova. Do premávky by sa mala vrátiť v najbližšom čase po kompletizácii a skúškach.
Od októbra je v premávke opäť aj opravená súprava električiek T6A5 #7929+7930, ktorá bola ešte v júni 2019 ťažko poškodená po náraze do električky Škoda 30T #7527. Po ročnej prestávke sa v polovici októbra do premávky vrátila aj električka K2S #7129.
Po takmer 1,5 roku sa do premávky vrátil aj autobus Irisbus Citelis 12M #4003, ktorý bol v máji 2019 poškodený požiarom. Na jeho opravu sa využili časti z ďalšieho dlhodobo nepojazdného vozidla #4002, ktoré by sa už do premávky vrátiť nemalo.
Po oprave sa v októbri do premávky opäť zaradil aj autobus SOR NB 18 City #4272, ktorý bol v apríli tohto roka poškodený nárazom do zvodidiel a protihlukovej steny na moste Apollo.
Po znížení výpravy autobusov v súvislosti s ukončením náhradnej dopravy do Karlovej Vsi a Dúbravky sa z premávky vytratili staré kĺbové Karosy B 741 CNG. Ak nepríde k ďalšiemu mimoriadnemu zvýšeniu výpravy, prípadne k nedostatku prevádzkyschopných nízkopodlažných autobusov, do pravidelnej premávky vo väčšom počte už tieto vysokopodlažné autobusy pravdepodobne nezasiahnu.
johnnyjanko