Aj rekonštrukcia trate na Americkom námestí potrvá dva mesiace

Dopravný podnik už vybral zhotoviteľa rekonštrukcie električkovej trate.

Dopravný podnik Bratislava po opakovanom verejnom obstarávaní vybral aj zhotoviteľa rekonštrukcie električkovej trate v úseku Americké námestie - Radlinského. Vo verejnej súťaži opäť uspela spoločnosť TSS Grade, ktorá opraví aj električkovú trať na Záhumeniciach. Oprava tejto trate by tiež mala trvať dva mesiace. Predbežne je naplánovaná po ukončení modernizácie Karlovesko-dúbravskej radiály, ktorá by mala trvať do septembra tohto roka.

Podľa zverejneného harmonogramu má byť oprava realizovaná v dvoch etapách, pričom úplná výluka električiek na Americkom námestí približne 60 dní, výluka električiek na Radlinského a Blumentáli má trvať 40 dní. Výlukou na Americkom námestí bude dotknutá električková linka 3 a výlukou na Radlinského aj linky 9 a 7, prípadne aj autobusové linky premávajúce cez uzol Blumentál.

Vysúťažená zmluvná cena realizácie diela 3,125 mil. € bola dodatkom k zmluve znížená na 2,846 mil. €, čo bola aj očakávaná hodnota zákazky vo verejnej súťaži.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Takže výluka na Blumentáli, ktorá by sa patrila urobiť počas letných prázdnin, kvôli TSS, ktorá realizuje modernizáciu KV radiály, nebude možné urobiť?
Prosím, dajme radšej viac času... a nech to nakoniec skončia aj za dva. 🙂
Sledujem, ze zamestnancom sa sem pomaly oplati prestahovat.
chápem to teda správne, že mesto nedá TSS pokutu za KV radiálu, ale o sumu ktorá mala byť vyrúbená ako pokuta sa znížila cena tejto rekonštrukcie?
Reakcia na: sunogdy #4:
No dobre, zmluvna pokuta sa tusim pohybuje v stovkach eur na den, takze zase tak uzasne vyhodne to pri hodnote tych zakaziek nie je.
bude sa opravovať počas výluky na Blumentáli aj asfalt na trati a betón na zastávkach?
Reakcia na: lostrail #5:
No ja som skôr myslel to že medializovaná zmluvná pokuta za meškanie na KV radiále sa pohybovala cca. okolo 270tisíc Eur a po dodatku v zmluve sa cena tejto rekonštrukcie znížila o cca. 270tisíc Eur, preto som sa spýtal či to chápem správne že sa to poriešilo takto.
Alebo proste dostanú pokutu 270tisíc a ešte aj tu dali zľavu 270tisíc? 🙂
Reakcia na: Ma178rek #6:
V pláne je výmena betónových obrubníkov za kamenné a výmena asfaltového povrchu na električkovej trati za nový. Takisto aj inštalácia systému Vetra, ktorý znemožní zastavovanie dvoch vozidiel typu Škoda za sebou v zastávke v smere do mesta.
Reakcia na: Solider #8:
Denne prestupujem na Blumentáli a máloktorý vodič zastavuje ako druhý voz v zastávke. Čiže inštalácia Vetry ani nebude na škodu veci. Vodiči aspoň budú mať oficiálny dôvod, prečo prichádzať s rýchlosťou chôdze do zastávky a čakať kým prvý voz odbaví. 😁
Reakcia na: Jak44 #9:
v pripade ze pride vlacik z race (2ja naraz racismyto v smere do mesta vedia dat) + sa k tomu pridruzi spoj od trnavskeho myta, tak to celkom dobre zdrzi uz meskajuce vozidla....
Reakcia na: Solider #8:
potom na čo je dobrá ta Vetra?
Reakcia na: Jak44 #9:
Pri zastavovaní ako druhý vlak (najmä v smere z centra, kde sa ľudia zdržujú pri prístreškoch v prednej časti zastávky) treba častokrát zvážiť, či má zastavenie ako druhý vôbec zmysel. Ono, kým sa ľudia došuchcú od označníka niekedy trvá rovnako, ako keď vodič počká na odjazd predošlého vozidla. Samozrejme, ak tam prídu tie vozidlá skoro súčasne, tak nie je o čom.

V smere do mesta je to inak, tam sú prístrešky v strede dĺžky zastávky, takže je to približne rovnako do prvého aj druhého vlaku.
Reakcia na: Jak44 #9:
V rannej špičke v smere do centra bežne otvorí dvere aj druhé vozidlo.
Reakcia na: Valec #12:
Samozrejme, že to má zmysel. Ľudia chcú prestupovať, keď už je to raz prestupný uzol. Nie sa pozerať na odchádzajúcu električku pred nosom.
Reakcia na: Ma178rek #11:
Na automatické stavanie vlakovej cesty. Akurát problém je, že sa výhybka kvôli zmene konfigurácie posúva už hneď na začiatok zastávky a je určitá vzdialenosť ktorá je potrebná od výhybky (a koľajových obvodov) na umiestnenie povelového kontaktu a k tomu ešte treba prirátať plus 5 metrov pre umiestnenie Vetry (čiže dokopy to je 46 metrov od výhybky), t. j. v 2/3 zastávky.
Reakcia na: Solider #15:
Nieje možné posunúť výhybku až do zástavky tak aby električka ktorá stojí ako prvá bola celá už za výhybkou?
Reakcia na: perets #16:
Potom by električky smer Špitálska stáli ďalej od hrany
Reakcia na: Solider #14:
No keď máš dať otváranie dverí v tom momente, keď vo voze pred tebou vidíš svietiť výstrahu zastávania dverí, tak to zmysel nemá. A presne také situácie som mal na mysli.