Kapacitné posilnenie linky 91 počas voľných dní (od 7.12.2019)

Počas predvianočného obdobia budú z dôvodu zvýšených prepravných nárokov od 7. decembra 2019 vo voľných dňoch na linku 91 medzi Čunovom a centrom mesta nasadzované kĺbové autobusy.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nedávno sme tu o tom hovorili, DPB naše prosby asi vyslyšal. 👍
tak v tom prípade by stálo za zváženie vytvoriť v rámci stránky špeciálnu sekciu, kde by sa dávali návrhy na zlepšenie, nech to súdruhovia z Olejkárskej nemusia pracne vyhľadávať v celom diskusnom fóre 😁 😁 😁 😁
Reakcia na: gejza #2:
Myslím, že dosť ľudí sa sťažovalo aj priamo DPB, toto je len reakcia a nebolo potrebné použiť na víkend ani počítadlá. 😁
Reakcia na: Michal111 #3:
Tam to už dávno nie je na sóla, pri tomto intervale.
Nebolo by lepsie radsej zlepsenie intervalu aspon na 15 kvoli nadvaznostiam na 98/99 ako natlacenie rovnakeho balika ako dnes do klbu?
Detto 96 a nekombinovatelny int20 cez vikend...
Reakcia na: kecho #5:
91 je pod mostom naviazaná na linky 37 a 70, čiže by to nebolo dobre. No skôr by som 20 min interval úplne zrušil, no asi by to viedlo dosť k nárastu vzkm, lebo u väčšiny liniek by som ho zmenil na 15 a je len málo takých, kde by sa to dalo zhoršít na 30.
Za mňa by prijateľným riešením pre tamten smer bolo rozšírenie doby prevádzky linky 191 na celodennú s kĺbakmi so spoločným 10 min. (v špičke 6 min.) intervalom L91/191. Na 91 by som kľudne vrátil sóla, do toho Čunova to bohate stačí (možno v lete by som aj tam nechal dlhé vozy, keď jazerá generujú o niečo väčší dopyt) a nadväzné odchody z mesta k 801 v Rusovciach by mali voziť zásadne kĺbaky, teda linka 191.

Víkend je otázny, ak nechceme rozbiť prestupy pod mostom medzi 91 a 37/70, tak by sa najviac hodil opäť spoločný 10 min. interval L91/191, je ale otázne, či by sa taká hustota spojov cez víkend uživila.
Reakcia na: kecho #5:
A vodičov si naklonuješ, vytlačíš na 3D tlačiarni alebo pošleš faxom?
Reakcia na: S499.1023 #8:
S výnimkou letných horúcich dovolenkových mesiacov a možno 24-25.12. (a 1.1.), je cez víkendy a voľné dni vodičov v princípe dostatok.
Reakcia na: TomJ #6:
Do toho víkendového celosieťovo rovnakého intervalu s násobkami a deliteľmi sa skôr čo neskôr pôjde, napr. v programe pre kandidatúru na post prevádzkového riaditeľa to ten zvíťazivší mal. Ja pevne verím a dúfam, že to bude 15 min. a násobky / delitele, a nie 20 min. (keďže už aj tbusy a el. majú 15). Áno je fakt, že pri prevažnej väčšine liniek to vyjde na zahustenie na 15 a iba pri zopár na zriedenie. Celkový nárast mi vyšiel pred časom max. cca 400 tisíc vlkm ročne. Pri objeme súčasných vyše 40 minl. to predstavuje asi 1%, do čoho by podľa mňa mesto mohlo zainvestovať (najneskôr pred voľbami 😈 )
Reakcia na: Mike #9:
tam je skor problem ze ked zvysis potrebu vodicov cez weekendy, tak im budes musiet dat volno niekedy inokedy (pracovne dni) a vtedy mozu chybat....
leda zeby tie weekendove vykony robili brigadujuci studenti... (akurat ze zas sluzby cez weekendy a sviatky su aj pre mnohych kmenovych zaujimavejsie vdaka priplatkom)
No, iniciatíva víkendovej posily na 91 je dobrá myšlienka, no v nedeľu sa opäť zabudlo na večerné odchody krátkych vozov. Tak som si včera vypočul od známej, že čo to je opäť za bordel s tou posilou, veď v nedeľu prišiel zase taký krátky autobus a pri Auparku už nepobral všetkých ľudí, niektorí ostali vonku. Máme spoločný cieľ! 😍
Reakcia na: si #11:
Jednak sú na víkend rôzni brigádnici a po ďalšie, stále je dosť služieb ktoré môže cez víkend vodič odrobiť, aby mal zákonné voľno. Akurát sa im zvýši počet odrobených hodín a teda nebudú môcť robiť potom nadčasy. Teda potreba "vodičohodín" je samozrejme vyššia, ale ľudí ako takých nutne nemusí byť.