Priechod cez Krížnu ulicu naďalej chýba.
Kombinácia betónových zvodidiel a sivého plotu pri električkovej zastávke Trnavské mýto je minulosťou. Zariadenie Bratislavčanmi označované aj ako „múr Iva Nesrovnala“ bolo osadené na jar 2018 a malo slúžiť na zabránenie prechádzaniu chodcov cez Krížnu ulicu počas rekonštrukcie podchodu. Plot však na ulici zostal aj po dokončení podchodu.
Odstránenie zábran prebehlo 16. októbra 2019, čím sa situácia vrátila do pôvodného stavu. Prechádzanie cez vozovku tak fyzicky možné je, ale bezpečné nie je. Miesto sa nachádza v zákrute a priechod pre chodcov tu vyznačený nie je, čo je v kontraste so situáciou na opačnej strane ulice, kde je priechod zriadený. S priechodom na strane tržnice sa uvažuje až v rámci modernizácie Ružinovskej radiály, ktorá sa bude opäť projektovať.
V minulosti už priechod pre chodcov v tomto mieste existoval, hoci len v dočasnej podobe. V tom čase si vyžiadal zúženie cesty do jedného pruhu.
lostrail
1. Posunut vyhybku od Ruzinova o kus dalej von z mesta. Stacilo by par metrov a to tam mozne je, pretoze ta vyhybka je tam riadne natiahnuta. Samozrejme, museli by sme opustit prefabrikaty s priamym krizovanim. Navyse, keby toto mozne nebolo, da sa cely pas vozovky od Racka posunut blizsie k stredu (zrusil by sa ostrovcek na strane trznice a na kusku Trnavskej, ale ten pri trznici by sa mozno ani nemusel, len by sa prechadzalo cez krizovatku pomerne plynulym esickom, urcite nie nicim horsim, ako je na Racku pri BUS pruhu od Trnavskeho Myta), tym aj teleso trate do Ruzinova a vznikli by dalsie potrebne metre na pekne zaustenie.
2. Zabrat asi tretinu plateneho parkoviska pri trznici. Tu mozu nastat trenice s majitelom. Neviem, kto to vlastni.
Je dost smutne, ze na takomto prestupnom uzle nemozu stat naraz dva vozy. Aj tak ten prvy stoji do polovice za pristreskom (neviem, ci je to kvoli elektrickam od Vajnorskej, aby sa "schovali" alebo aky to ma dovod), takze za prve aj ten pristresok by sa patrilo predlzit a aj cele nastupisko, nech uz to ma nejaku uroven.
S tym priechodom samozrejme suhlasim. Je tam cela, pomerne dlha faza, kedy mozu chodcov ohrozit jedine vozidla odbocujuce od Racka doprava, co su tak dve-tri vozidla v kazdej faze, pricom ak by bol priechod riadeny v synchro s krizovatkou, tito traja by si pockali a nic vazne by tam nenastalo.