Prerušenie premávky električiek do Dúbravky (30.7.2018 18:28 – 20:30)

Od 20:30 je premávka do Dúbravky obnovená.

Z dôvodu nehody medzi električkou a autobusom a následného vykoľajenia električky v križovatke pred vjazdom do obratiska Pri kríži je približne od 18:20 prerušená premávka električiek medzi Karlovou Vsou a Dúbravkou.

Električky liniek 4 a 5 premávajú po konečnú zastávku v Karlovej Vsi, odkiaľ cestujúci pokračujú náhradou autobusovou dopravou X5 zo zastávky Borská.

Aktualizácia: Od 20:30 bola premávka električiek do Dúbravky obnovená.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Cŕŕŕn - titi -cŕŕŕŕŕn - titi - cŕŕŕŕŕŕn! bum
Ako dobre, že rozbíjame sami sebe vozy... ?
Jedna sa zrejme o vlak 7927/28, 905/06 nie je dnes na 5 ani vo vyprave...
Mimochodom, 927/28 uz mala v Dubravke svoje chvile medialnej slavy,ako prva autonomna T6, ktora presla cely medzistsnicny... 😉
5 nechodí cez tunel.
Reakcia na: Peter6607 #5:
Podľa FB sa v tuneli pokazila ďalšia električka
Reakcia na: 3pa3ck3 #6:
A uz to zacina - takze varovanie SHMU level 2 pred teplom nebolo pre ludi ale elektricky ?
Reakcia na: 3pa3ck3 #6:
Už by to malo byť OK.
Ehm, to bola bitka o to kto prejde skorej? 😃

Dúfam že u Capy je to len "škrabnutie" a nešli do čidi nejaké nosníky ktoré by ho odpísali....
U T6 ma akurát zaujalo to vysklenie zadných okien na prvom voze na ľavoboku...Tie boli vysklené až následne, alebo to je pevnosť uchytenia?
Reakcia na: fanatikmhd #9:
Tie okná vypadli po náraze preto, lebo došlo k poškodeniu rámu vozidla. Takže 7927 dojazdila.
Reakcia na: Solider #11:
Podstatne banánovitejšie vozidlá sa opravili, takže záleží len na ekonomickom zhodnotení zmyslu opravy. A ak to vyhodnotia ako neekonomické, stačí darovať do Sofie, tam to ako-tak vyrovnajú hevermi o stenu a ešte si pár desiatok rokov pojazdí.
Reakcia na: Solider #11:
Ja to vidím na značne deformovaný rám najmä v prednej časti vozidla (od stredných dverí dopredu). A oprava by prebiehala asi podobne ako v prípade #7916 či #7923 čo sa v dnešnej dobe už neoplatí podľa mňa.
Reakcia na: S499.1023 #12:
Tak celá dokrútená 7927 +28 sa už raz opravovala, v Parse ?
Reakcia na: S499.1023 #12:
Tak oproti minulosti je situácia iná, keďže sa dnes jedná už o 27-ročné vozidlo.
Reakcia na: Solider #15:
Preto som hovoril o ekonomickom vyhodnotení renta ulity opravy. Ďalšie riešenia sú možné (keďže pre sólo T6 využitie nie je):
1) Prestavba 7928 na nejaké špeciálne vozidlo (v minulosti zmieňovaný brúsiaci vozeň, zametací vozeň, vozeň na kontrolu TV prípadne hybrid z týchto možností).
2) Odkúpenie T6 z inej prevádzky (väčšina disponibilných T6 je ale výrazne odlišná ako vzhľadovo, tak technicky).
3) Odpredaj T6 inak (zmieňovaná Sofia alebo podobne).
4) Kanibalizácia celej dvojice na ND.
Reakcia na: Solider #15:
To máš síce pravdu, ale na druhej strane tu jazdia aj viac ako 40 ročné K2S u ktorých je skončená aj životnosť modernizácie (najmä 7101-7106).
Reakcia na: S499.1023 #16:
5) vytvoriť opäť trojičku T6 ?

Inak pred časom sa tu hovorilo o nejakých rekonštrukciách či prestavbách vozidiel T6, do akého štádia sa to dostalo? Aj keď prišlo mi to trochu ako hlúposť...
Reakcia na: mirec240 #18:
6) Roztrieskať ešte jednu T6 a zo zvyšných spraviť súpravu. ?
7) Vytvoriť nejakého fasa bastarda typu T3AS+T3Mod
Reakcia na: Valec #19:
8. Kúpiť T6A5 od DPMK a dať jej podvozky zo 7927? ?
Reakcia na: Dispecer #20:
Vychádzal som z Igorovho bodu 2.

Inak, vypravuje DPMK ešte nejaké T6tky? Resp., potrebuje ich vôbec?
Reakcia na: Dispecer #20:
To je bod 2 z príspevku #16 ?
Nechapem tejto nehode 🙂 elektricka pri rozbiehani zo zastavky predsa ide asi 15km rychlostou a kedze narazila do zadku autobusu, ten uz predkom musel davno byt na druhej strane. Vodic eliny bol asi zamysleny a vodic busu si myslel ze to stihne? 😃
Reakcia na: pharel #23:
Tá električka išla ako SJ čiže nebol dôvod zastavovať v zastávke a to pomiatlo vodiča autobusu, ktorý sa na to spoliehal..
Reakcia na: LUKY 87 #17:
V prípade nehody takéhoto rozsahu by sa určite tieto vozy neopravovali.
Reakcia na: S499.1023 #16:
Bod 2) je najrozumnejší, keďže každá prevádzkyschopná súprava je dnes vítaná. Určite by rozumná dohoda s Košicami bola lacnejšia a výhodnejšia, ako investovať do navarovania rámov na 27-ročných vozidlách (nestačí to na dvojročných Škodovkách? ? ?).
Reakcia na: mirec240 #18:
Samozrejme, že to bola hlúposť. Púšťať sa do rekonštrukcie T6 s dosadením TV Progress bol nezmysel. Hlavne v časoch, keď ostatné mestá popri riadnom modernizačnom pláne modernizujú T3 na wany, čo by sme si vedeli urobiť aj vo vlastných ÚD, by sa tu niekto chcel púšťať do zbytočných a neoverených rekonštrukcií za peniaze, ktoré by sa dali využiť účelnejšie.
Reakcia na: Valec #21:
Vypravuje momentálne tuším pravidelne jednu súpravu, počas medzivýlukovej prestávky boli tuším 3 - 4, inak slúžia ako studená záloha (keď odíde viacero Várií naraz [obvykle v zime]).
Reakcia na: Miro #22:
Hej, len tá poznámka v zátvorke mi prišla, ako keby ich Igor do úvahy nebral (možno si myslel, že sú už vyradené / odpredané / zlikvidované).
Reakcia na: Solider #26:
Ak sa konecne spusti reko Karlovky tak dost dlhu dobu bude treba do vypravy vozov menej.
Hadam si to nechava Srovnal na jesen, pred volby.
A vzhladom na novy tender na 30ks novych elektriciek, nic opravovat nebude treba.
T6ky dozivaju. Pre Krasnany je planovany nakup Skodoviek v skratenej verzii.
Reakcia na: pharel #23:
Nechápem NIEČO, nerozumiem NIEČOMU.
Električka neodchádzala zo zastávky, električka bola tlačená s poruchou. Takže toho nechápeš viac.
Reakcia na: IBBI #31:
Prognostik IBBI vie aj to, čo DPB ešte nevie.
Reakcia na: IBBI #31:
Toto nie je pravda.
Reakcia na: Ámos #32:
"Vymrštenie" predného okna aj s tesnenim by som si pri čelnom náraze ešte vedel ako tak predstaviť, ale "vymrštenie" bočných okien následkom čelného nárazu zotrvačnou silou mi príde fyzikálne nepravdepodobné... Skôr sa rám vplyvom nárazu zvlnil (tá vlna sa pokojne mohla vyrovnať, keďže kov je predsalen trošku pružný) a tie okná vypadli.
Reakcia na: Ámos #32:
Aký je rozdiel medzi vypadnutím a vymrštením? Jednoducho vyleteli von aj s tesniacou gumou vplyvom fyzikálnych zákonov.
Reakcia na: Ámos #30:
Nespustí sa a určite nie pred voľbami. Kvôli tomu nevyhodnotili tender, aby nemali rozkopané mesto pred voľbami, keďže sú takí neschopní, že by nevedeli nič zorganizovať. Pokiaľ ide o nový tender, nebuď si taký istý, a navyše sa jedná o vozy, ktoré by mali jazdiť na predĺžení petržalskej radiály, keďže v súčasnosti nie sú k dispozícii vozy, ktoré by kapacitne pokryli nové výkony. To je cca 12 nových vozdiel a zvyšných cca 18 vozidiel by mala byť náhrada za vyradené T3M/T3G/K2S.
Reakcia na: Solider #37:
Ja teraz nehejtujem, len si chcem veci vyjasnit, ci im rozumiem spravne.

"Tie okná vypadli po náraze preto, lebo došlo k poškodeniu rámu vozidla."
Pri poskodeni ramu vozidla narazom v prednej casti, by na skla posobil tlak z ramu a tym padom by nedosklo k vyskleniu ale k rozsypaniu skla.

Tym, ze doslo k takemotu vyskleniu, by som skor predpokladal, ze skla boli v rame slabo osadene, a prudkym pohybom voza v pravo skla proste vyleteli z ramu. Ked sa pozries na ich polohu na zemi, tak su priblizne na mieste, kde by voz bol bez narazu.

?
Reakcia na: mku81 #36:
Zrejme mas pravdu. No dokaz o poskodeni ramu to nebude.
Reakcia na: Solider #38:
No prave pred volbami. Tak 1.11.2018, alebo 15.11.

Aby mal body do volieb, ale zaroven este nenasranych ludi. Ja by som to tak spravil
?
Reakcia na: Ámos #39:
Okná vyleteli aj v tomto prípade: https://imhd.sk/ba/media/gn/00005551/Nakolajena-suprava-7921-7922.jpg Je to síce iná situácia, ale zaujímavé, že tiež vypadli práve tri.

A nie je to tak dávno čo na jednej primabankovej T6 vypadlo bočné okno aj s vetracími po tom, čo vraj o neho niekto oprel hlavu. Ale tak boli to iba jpp lebo pri tom ako to vypadlo som nebol, len som videl ako odchádzala preč bez celého okna.
Reakcia na: Ámos #41:
Vyhlásiť výsledky tendra môže, ale stavať sa už nebude. Takže ďalšia premrhaná sezóna. A vymyslel už, KTO bude jazdiť na náhradnej autobusovej doprave v prípade, že príde k úplnej výluke električiek v KV?
Reakcia na: Ámos #39:
Vychádzaš však zo zlého predpokladu. Tie sklá tam nie sú primontované, sú len vložené do okenného rámu tesniacou gumou.
Reakcia na: Solider #45:
To je dôkaz ?
Reakcia na: Solider #44:
A kde pisem, ze su primontovane?
Ejha ty si volajaky vztahovacny. Uz sa ta radsej nic pytat nebudem, kedze nevies normalne diskutovat.
Reakcia na: Ámos #47:
Píšeš, že by sa mali rozsypať, pričom takýto druh skla sa nerozsypáva, ale vytvorí takú pavučinu.
Reakcia na: Ámos #39:
Keďže nemáš evidentne potuchy o montáži skla "do gumy" , odporúčal by som najprv chvíľku štúdia, predídeš tým baráži a fiakru.
Reakcia na: Ámos #40:
Mňa to baví, ako na všetko požaduješ dôkazy.