Rozšírenie obsluhy niektorých zastávok (od 12.3.2018)

Na linkách 35 57 65 99N34 pribudnú ďalšie zastávky.

Od 12. marca 2018 bude rozšírená obsluha zastávok na linkách 35 57 65 99 a N34.

  • Linky 35 a N34 budú zastavovať aj na zastávkach Dolné Krčace a Horné Krčace (obe na znamenie).
  • Linka 57 pri jazde od Starej Vajnorskej zastaví aj na zastávke Jurajov dvor.
  • Linka 65 bude v pracovných dňoch cca medzi 6:30 a 19:30 zachádzať na novú zastávku Cudzinecká polícia (na znamenie) na Regrútskej ulici.
  • Linka 99 obslúži aj zastávku Gercenova (na znamenie) na Rusovskej ceste.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Linka 99 bude na zastávke Gercenova zastavovať v oboch smeroch? Bude sa kvôli tomu nejak meniť dopravné značenie, aby mohla bezpečne vyjsť zo zastávky smerom na ŽST Petržalka?
Na tú cudzineckú políciu má význam aby to zachádzalo? Kvôli pár gumám? To odbáčanie tam a hlavne vychádzanie opäť na hlavnú bude tiež zážitok.
Reakcia na: Ibiza #2:
Zachadzat to tam bude najma kvoli klientom ("stránkam" ? ) cudzineckej policie.
Tak výjazd z Regrútskej na Rybničnú smerom do Rače to bude zážitok. Občas pracovne chodievam do tých firiem, čo sú smerom k BEZke, a dostať sa odtiaľ smerom na Vajnory je aj mimo špičky adrenalín. Som si všimol, že "miestni" to často radšej riešia smer BEZ a tam sa otočia cez Pánty. Už teraz má 65 v špičke vďaka zápcham na Gagarinovej, obchvate, nadjazde vo Vajnoroch, ... CP len na okrasu.

Na Gercenovej to 99 zvládne. Z dvojpruhu je tam už vlastne iba jeden, keďže ľavý je odbočovací. A Rusovská cesta zas nie je na tom čo sa týka áut, až tak moc zle.
Reakcia na: Peon #1:
Keď sa môžu trolejbusy preradzovať z Patrónky do ľavého odbočenia na Kramáre bez zmeny značenia (ak teda nerátame tie chabé nástreky na ceste, ktoré si nikto nevšíma a autá tam jazdia 70 napriek 50-ke a kde je premávka asi stonásobná), tak linka 99 to snáď zvládne.
Inak, ako bude v praxi vyzerať zachádzanie na zastávku na znamenie. Bude tam treba stáť tak, aby ma bolo vidno od hlavnej cesty?
Reakcia na: Ibiza #2:
A tiež je vtipné že k 52 minútam jazdnej doby sa pridajú ďalšie 2? +- 😃 A hneď vedľa ďalšia zachádzka na Pantoch ...
Reakcia na: Valec #6:
možno tam bude v budúcnosti aj končiť nejaká linka (53?, 153?, 59?, 54?, 55?)
Chápem dobre tomu, že 65-ka bude zachádzať niekde do tejto shithole? https://goo.gl/LDNtSo

Maličkosť, ale budú musieť pridať výnimku do značky, ak tam vôbec ešte stojí.
Má niekto skúsenosti s tým, ako ďaleko to je od Vojenského útvaru? Podľa Googlu to vyzerá na dvesto metrov a možno by stačilo pichnúť tam šípku, nie predlžovať trasu linky o tri minúty.
Reakcia na: Andy #10:
Mna by inak zaujimalo preco to odpratali na koniec sveta a tato agenda sa nevybavuje napr. v Klientskom centre.
Reakcia na: Stau #5:
Preraďovať.
Reakcia na: 810zssk #11:
Asi si policajti myslia, že cudzincov treba odradiť hneď na úvod. V ČR je to podobné. Síce prístup úradníkov neporovnateľne lepší (hlavne to tu už roky nerobia policajti), možnosť objednania po telefóne a cez internet, bufet, káva ale stále je to v ritných dierach.
Obslužnosť Krčacov L35 schvaľujem. Asi ma niekto kompetentný čítal, keďže len nedávno som písal o tom, že by tam mohla táto linka zastavovať. 🙂

Čo sa týka novej cudzineckej polície, dúfam, že tým zlepšením jej dopravnej obsluhy sa nemyslela iba táto zachádzka L65.
Reakcia na: Melange #14:
Problem boli len tie pristresky v havarijnom stave.
Reakcia na: Melange #14:
A aku este inu obsluhu by si si predstavoval?

Krcace sa riesili dlho, ako pise Petto, cakalo sa na doriesenie pristreskov.
Takže sú tam už opravené/odstránené prístrešky?

Na cudzineckú políciu by mala byť predĺžená/zriadená linka obsluhujúca frekventovanejšie miesta ako L65. Práve to, že tam nechodí nič okrem odveci L65, bolo predmetom kritiky. Táto zmena nerieši nič, okrem skrátenia cesty peši o pár metrov. Radšej mali zrekonštruovať nástupišťa zastávky vojenský útvar, pridať dopytovo riadený priechod pre chodcov a vybudovať poriadny chodník.
Reakcia na: Melange #17:
65 je napojena na elektricky na dvoch radialach. Co je na tom "odveci"?
Reakcia na: Melange #17:
Jedine čo je odveci na tejto linke je jej nespoľahlivosť kvôli množstvu úsekov , kde sú permanentne zápchy v špičkách.
Spoľahlivejšiu obsluhu by zabezpečila jedine obnovená L55.
Reakcia na: 810zssk #18:
Inými slovami, pre väčšinu mesta je dostať sa na Regrútsku na aspoň dva prestupy. Z Hlavnej aj Autobusovej stanice je to takisto na dva prestupy. A časovo ani nehovorím.

Ale v rámci úsilia o to, aby u nás žilo čo najmenej cudzincov, tento prístup samozrejme má logiku.
Reakcia na: Melange #20:
Mam to chapat tak ze chces viest na Cudzinecku policiu priame linky z hlavnej stanice a autobusovej stanice?
Reakcia na: 810zssk #21:
Ako vždy, pochopil si to zle. Mala by tam ísť linka, ktorá spojí Cudzineckú políciu s nejakými významnejšími cieľmi v meste než L65 a pre väčšinu mesta ju priblíži o jeden prestup, teda pre väčsinu mesta by sa tam dalo dostať na najviac jeden prestup.
Reakcia na: david1 #19:
Zdieľam názor o 55.

Drvivej väčšine tých, ktorí tam musia ísť, je jedno, ktorou električkou pôjde na prestup. Väčšina z nich sa v meste nevyzná. Tí ktorí sú tu už dlhšie a legálne podľa mňa aj tak pôjdu autom. Z terajšej zastávky to je to cca. 10 minút peši, takže pre tých, čo nutne musia od Vajnôr, to zase až taká katastrofa nie je.

Obnovená 55 by mohla byť ideálnym vymetákom cez Pánty a konečná na cudzineckej polícii. Tým pádom by dajme tomu okrem špičkových časov nemusela na Pánty zachádzať 65. Osobne si viem predstaviť trasu Regrútska - Pánty - Cintorín Rača - kolečko cez Raču v trase 56 - OC Rača. Pre 2 busy je to vyjazditeľné v 30 min. intervale. V čase keď nie sú úradné hodiny na CP tak jazdila len po Pánty.

Vzhľadom na blízkosť Krasňan ideálne pre elektrobusy. Tie dva vozy by sa možno dali ušetriť na zrušení zachádzky na Pánty na 65 a kolečka v Rači a zachádzania k OC Rača na 56. To neviem posúdiť.
Reakcia na: Melange #22:
A ktore "vyznamnejsie ciele" by to mali byt? Inak na jeden prestup sa z "vacsiny mesta" nedostanes ani na podstatne vyznamnejsie destinacie ako je cudzinecka policia.
Reakcia na: Kanarcan #23:
Skor by som si na CP vedel predstavit 153.
Reakcia na: Melange #22:
Osobne si nemyslím, že zrovna Cudzinecká polícia je niečo, kam chodí väčšina mesta. A vzhľadom na trasovanie električiek tak to má snáď 90% mesta na 1 prestup.
Reakcia na: 810zssk #25:
To je tiež riešenie. Od Pri mlyne ju potiahnuť rovno Rybničnou a v podstate sa ani VZKM nezmenia 😃 neviem ako je využívana v tom úseku od Pri Mlyne po konečnú.
Reakcia na: Kanarcan #26:
Väčšina mesta tam síce nechodí, ale chodia tam takí, ktorí nemajú Bratislavu a jej MHD v malíčku, tak by bolo fajn spraviť ústretový krok a poslať tam niečo iné ako predmestskú 65ku. Zďaleka nie 90 % to má na jeden prestup, veď väčšina mesta vôbec nemá električkovú obsluhu. Schválne si daj do plánovača ciest ako cieľ Vojenský útvar a ako východzí bod rôzne zastávky či už v Petržalke, na Dlhých dieloch, v mestských vŕškoch, v DNV, Dulák, ASMN, Hlavnú stanicu, veľké časti Ružinova... a potom povedz, či sa ti to zdá v pohode.
Reakcia na: Melange #28:
Áno príde mi to v pohode. Aj keď bola CP v Petržalke, tak tam všetci chodili autami alebo taxíkmi.

Ale môžeme spraviť jednu špeciálnu linku 165 na Cudzineckú políciu teda nech sa vyhovie všetkým.

Jazdiť by mohla od 7:00 - 19:00 v polhodinovom intervale. Samozrejme obsluhované MBCC, v prípade potreby zdvojené odchody. Poznámky v CP:

Spoj o 7:00 odchádza z Dlhých Dielov
Spoj o 7:30 odchádza z Jaroviec
Spoj o 8:00 odchádza zo Záhorskej Bystrice
Spoj o 8:30 odchádza zo ŽST Petržalka
Spoj o 9:00 odchádza z Čunova
Spoj o 9:30 odchádza z Devínskej Novej Vsi
Spoj o 10:00 odchádza z Lamača
Spoj o 10:30 odchádza z Astronomickej
Spoj o 11:00 odchádza zo Slovnaftu

Poprosím tých, ktorí nemajú priamy spoj na cudzineckú políciu od svojho domu aby sa ohlásili, môžeme zahustiť interval
Reakcia na: Melange #28:
Si uvedomte, že to zachádzane 65ky je obrovský ústretový krok. Potenciál tej linky je možno 1-2 ľudia na každý druhý spoj ale skomplikujeme dopravu ďalším 20-30 ľuďom, ktorí v tom autobuse idú. Hlavne smer do Rače si dovolím tvrdiť že bude znamenať v reále aj + 5 - 7 minút. Lebo 10 minút peši je neuveriteľne ďaleko.
Reakcia na: 810zssk #11:
Myslíš, aby si tam robili stanový tábor z igelitiek ako kedysi v Petržalke?
Reakcia na: Kanarcan #30:
Áno, súhlasím, sám som napísal, že to zachádzanie nie je riešenie, viď #17.
Reakcia na: Melange #28:
dal som si ako východzí bod svoje bydlisko - Čiližská - a mám priamy spoj ? ? ? ? ?
Reakcia na: Melange #28:
Nepotesim ta, ale ked mas destinaciu na predmesti, tak ju tazko obsluzis niecim inym ako predmestskou linkou.

Stale si nam neprezradil ktore magicke body by mali byt s cudzineckou policiou spojene aby to mala "vacsina mesta" na jeden prestup.
Este by tam mala zachadzat posledna N53 aby si ludia pohodlne mohli prist o stvrtej rano zobrat casenku ?
Reakcia na: Kanarcan #30:
Keď už to dali da takej prdele tak úplne chápem zabezpečenie spojenia linkou MHD.
Aj zachádzka na Pánty je veľakrát pre nikoho.

Tu je skôr problém nespoľahlivosť tejto linky v špičkách.



Reakcia na: Spacer1 #31:
Keď tam musia na rozdiel od civilizovaných krajín čakať celé noci, tak robia stanový tábor.
Reakcia na: 810zssk #34:
Ja ti nemám čo prezradzovať. Ja som predstavil ideový návrh, podľa ktorého má byť Cudzinecká polícia priamo spojená s niektorými významnejšími uzlami v meste. Takých je v meste viacero a vďaka ich dobrej obslužnosti by sa dalo na CP dostať z väčšiny mesta na jeden prestup. L65 obsluhuje krkaháje a túto podmienku zďaleka nespĺňa. Je to čisto predmestská linka. Linka, o ktorej uvažujem, by predsa obsluhovala aj širšie centrum, ideálne aj centrum.

Ak by som mal ešte nejako špecifikovať môj ideový návrh, viem si predstaviť, že by sa tá linka mala trasu, ktorá by zohľadňovala aj niektoré veľké firmy-korporácie, ktoré sú obvykle blízko pri sebe a pracuje v nich veľa cudzincov.
Reakcia na: Melange #38:
Tak ale kvôli CP nebudeme zavádzať úplne novú linku z Vajnor do centra mesta. Alebo ako si to teda predstavuješ?

65 je zatiaľ vcelku dobré riešenie. V Rači má prestup na električky a prímestské busy, detto na Zlatých pieskoch, na Trnávke máš prestup na trolejbusy.
Ak by tam zachádzala 53, príliš by to skomplikovalo cestu Vajnorčanom a 59 chodí len v špičke, aj to dosť biedne a okrem Račka prechádza centrom bez zastavenia.
Iný spoj priamo do centra z Vajnor neexistuje a rozhodne nebudeme kvôli CP zavádzať novú linku (ktorá ak by šla až do mesta a mala by jazdiť častejšie ako raz za hodinu) na ktorú by sme potrebovali aspoň 4 vozy, ktoré by sa oveľa viac zišli ako posila niekde inde.
Reakcia na: 810zssk #34:
Kurňa, veď nech tam predĺžia linku č. 4, a bude všetko vyriešené. ?

A potom by ju mohli potiahnúť hlbšie do Vajnôr, a na CP by iba zachádzala. ?
Reakcia na: Melange #22:
Ja by som navrhoval, aby spájala hrad, prístav a historické centrum... však to sú ciele kam chodia cudzinci. A samozrejme, 2x za deň by mohla jazdiť priamo na hraničné prechody, aspoň tie bratislavské.
Pre pár týždňami som sa tu na fóre pýtal, prečo 99 nezastavuje na Gercenovej. Odpoveďou bolo, že to netreba a že je tam komplikované ľavé odbočenie po výjazde zo zastávky. Osobne si myslím, že to ľavé odbočenie nie je žiadna tragédia, pretože podobne (ak nie horšie) sa musia preštrikovať trolejbusy z Patrónky na Kramáre, alebo 205ka zo Záhradníckej na Svätoplukovu (po výjazde zo zastávky Kvačalova). V oboch týchto spomenutých križovatkách je na to výrazne menej miesta a hustejšia doprava než pri zastávke Gercenova.

Či zastávka Gercenova je alebo nie je vôbec potrebná, k tomu sa neviem vyjadriť, ale keď už ju máme, je podľa mňa správne, že na nej zastavujú všetky linky, teda aj vymeták 99.
Reakcia na: Valec #6:
Prevez sa 30-kou cez Segnáre mimo špičky a uvidíš ? Autobus príde, bez zastavenia sa otočí a pokračuje späť na hlavnú.
Reakcia na: johnnyjanko #42:
Namiesto mínusiek by som privítal nejaký argument. To fakt je odbočovanie doľava za Gercenovou také komplikované alebo nebezpečné? Alebo sa tým natoľko zhorší cestovanie 99kou? V čom je rozdiel oproti spomenutej Kvačalovej? Alebo si tu niekto myslí, že by bolo treba zrušiť aj zastavovanie 205 na Kvačalovej smerom do centra? Však cestujúci sa prejdú na Kulíškovu, no nie? (Z Kulíškovej na Kvačalovu je to pešo mimochodom ešte o niečo bližšie ako zo zast. ŽST Petržalka pešo k zast. Gercenova.)
Reakcia na: david1 #36:
Nespoľahlivosť 65 v špičkách je obrovská 😃 to už skôr nie je ani nespoľahlivosť ale tragédia.
Na Pánty sa tiež občas točí len kvôli trase, poznám to veľmi dôverne. Ja som práve poukazoval na to, že urobí sa ústupok, ktorí v podstate poškodí viac ľudí ako je počet ľudí, ktorým pomôže, tak sa tu hneď začne niekto ozývať, že to je na figu a má to mať priame spojenie s každou prdelou v Bratislave. Ideálne aj s Ubľou a Vyšným Nemeckým 😃.
Reakcia na: Kanarcan #23:
Presne tak súhlasím.

Predstavme si, že chce ísť niekto z Vajnor do Rače. Tak 65 mu aktuálne urobí pekne okružnú jazdu, naprb okolo cudzineckej polície, potom na Pánty. Viac menej tieto zachádzky zdvojnásobujú čas jazdy, aká je to potom atraktivita, aké je lákadlo použiť MHD? Žiadne...

Z vajnor sa do Rače nedá dostať ani 54, lebo prestupy na 52 a 56 tiež nie su moc synchronizované..

65 by mala byť nosná linka a nie vymetách, ja by som jej zrušil aj zachádzku cez Rádiovú aj v tom nevidím až tak zmysel a nie ešte pridávať ďalšiu...
ad. gercenova

ono to najma skomplikuje prestupovanie, napriklad na L80/zst petrzalka, v rannej spicke premava tadial vela aut a bude problem zaradit sa, nieto stihat prestupy, zmenia sa casy aj ostatnym linkam, aby sa stihali prestupy? asi nie
pritom L99 ma sluzit na prestupy, miesto toho je cestovanie s nou kvoli intervalom zabite

to su tie drobnosti, ktore zhorsuju efektivnost cestovania a ludi coraz viac tiahne k autam, pretoze sa natahuju uz aj kratke useky na prestup, onehda mum na dochodku skusala presadit z auta na mhd, po dvoch mesiacoch to vzdala a ostava pri aute, L99 bola do velkej miery tiez faktorom, kedze cestovala zo znievskej, v petrzalke je vyhrou, ked clovek byva skor pri linkach veducich cez panonsku/dolnozemsku ci v okoli mostov a farskeho
Reakcia na: martinah #47:
Ak dnes jazdí L80 každé 4 minúty a L99 každých 7,5 min., tak tam prestupy ani pri dobrej vôly vychádzať proste matematicky nemôžu. A to bez ohľadu na to, či (ne)bude stáť na Gercenovej.
Reakcia na: Valec #48:
neviem, ci sa rozumieme, pri zst sa L80 vetvi, takze tam interval 4 minuty nevyuzijes, kopcany ani matadorka nemaju mensi ako 8/12 minutovy interval
zvyknes cestovat tymto usekom? gercenova bude mat vplyv na prestupy urcite, kedze premavka na nadjazde je rano rusna a velakrat L99 preraduje do laveho pruhu este na jeho zaciatku (smer antolska)
Reakcia na: martinah #49:
Ja celkom dobre nechápem prečo by mala vymetacia obslužná linka 99 túto zastávku vynechávať.

Aj tam bývajú ľudia , ktorý môžu mať ten istý argument ako ty. Načo by som mal použiť MHD keď mi ani na zastávke moja linka nezastavuje.
Reakcia na: david1 #50:
ved nech zastavuje, ale nech aj upravia prestupy inych liniek, preco spravi A, ale neberu do uvahy aj B? myslis, ze ludi bude bavit systemovo cakat dalsich 8-12 minut na prestup? tym ich skor vyzenies do aut
o tom je, tu sa nerobia zmeny komplexne
Reakcia na: martinah #49:
Či 4, 8 alebo 12 min. je jedno, lebo ani jeden nie je kompatibilný s intervalom 7,5 min. Čiže matematicky nie je možné, aby pri rozdielnych intervaloch niekde vychádzal prestup - iba ak náhodne.
Reakcia na: Valec #52:
Presne tak, tiež som toho názoru, že zastavovanie L99 na Gercenovej nemôže zhoršiť prestupovanie na L80. Ťažko kvôli tomu niekto prestane cestovať MHDčkou. Ale naopak môže to pomôcť ľuďom bývajúcim v okolí zast. Gercenova a pomôže to celkovej prehľadnosti systému.

Samozrejme kvalita prestupov v bratislavskej MHD je ťažká téma a veľa by bolo treba spraviť preto, aby sa to poriadne zlepšilo.
Reakcia na: matt11 #46:
Pozeráš sa na to , len zo svojho uhla.
Ďalší ktorý necestuje do Vajnôr ale do Rače z Trnávky tiež môže namietať zachádzanie linky cez Vajnory....

Ďalší ktorý ide z D.Honov do Rače pôjde radšej autom lebo bus všade zachádza a nejde po obchvate priamo...

Vznikol tam jednoducho nový cielový bod nie celkom zanedbateľný pre potenciálnych cestujúcich.
Treba sa s tým len zmieriť.



Reakcia na: Valec #52:
L99 je nekompatibilna snad ku vsetkemu, pretoze realne je interval kvoli pravidelnemu meskaniu este dlhsi, nerozumiem, preco jej interval neskratia
Reakcia na: johnnyjanko #53:
ano, zhorsit nema uz co ? nemam nic proti pridaniu zastavky, ale nech uz konecne aj upravia interval L99, jedno je vychadzat z grafikonov, druhe poznat usek dennodenne niekolko rokov a gercenova trasu urcite spomali, preto by mali mysliet aj na upravu intervalov, tak aby prestupy boli realne, lebo to je primarny ucel L99
Reakcia na: martinah #55:
A ked jej interval skratia, uz bude kompatibilny ? Problem vidim hlavne v sedle kedy 99 jazdi s 7,5 min int. a pasuje k nej len 98 s 15min int. inak nic ( mozno este 84 , 87 ale tam nebude silny prestup medzi nimi s 99 ). Nepasuje k nej 68,93,94,95 ktore maju 8 alebo 12 min int. Podla mna 93 uz davno mala byt sedlo s 7,5 min a 94 na 15. Nuz a 95 je urobena k elinam ktore maju 8min. int.
Reakcia na: Petto #57:
ci kompatibilny, netusim, ale minimalne potvrdzujes, co som si myslela, ze tu mame prestupnu linku, ktora vlastne nekoresponduje s takmer nicim ?
Prosím vás.keď už hovoríte o o prestupoch tak si uvedomte,že ak vám bude de dobrý prestup tam u vás tak o 2 zástavky nebude dobrý pár ľuďom. Na ďaľšej už vôbec nikomu.Uvedomujete si vôbec, aké je to dať do akého takého súladu linky.A to majú počítače,ktoré sú im na prd,keď už existuje niečo ako zápcha a nielen u vodiča.☺ .Celá diskusia o nádväznosti je o ničom.A teraz ma môžte ukameňovať.
Práve pozerám že L7 bude ak poobede premávať až do Rače.
Reakcia na: david1 #54:
To samozrejme chápem, ale chceme mať z 65 totálny vymeták? Ak to pôjde takto ďalej, tak 65 strávi pomaly viac času zachádzaním ako na svojej hlavnej trase.. Plus už teraz v špičke je CP iba na okrasu, tak jej pridajme ešte ďalšie zachádzky.

Kľudne by sa mohla vrátit L55 - ktorá by chodilaz Rače na Pánty, na políciu a mohla by pokračovať napr. na ŽST Vajnory alebo aj ďalej na Zlaté piesky a 153 by sa mohla zrušiť.
Pri 65 by sa mohlo potom zrušiť zachádzanie cez Pańty napr. cez pracovný týždeň.
Reakcia na: johnnyjanko #53:
To by na grafikonoch v DP museli začať rátať aspoň s 5 min. intervalovým odstupom rôznych liniek a na to zatiaľ asi neprišli. Na Trnávke chodí 5 liniek a všetko väčšinou naraz a to ani nemusia meškať spoje.
Človek radšej počká na prestup 5 min. ako celý interval väčšinou 20 min. lebo mu autobus pred nosom odišiel.
Reakcia na: skeli #59:
To by museli urobiť najprv štúdiu, kde sa kam najčastejšie prestupuje a nie nasekať grafikony všetky autobusy z prvej zastávy v rovnaký čas. Potom keď je jazdná doba podobná, tak sa všetky stretnú v rovnaký čas na konečnej. Viem jednoducho sa to hovorí, ale v dobe počítačovej by sa mala vedieť odstrániť aspoň podstatná časť. Problém je, že tu ešte o tom ani nezačali uvažovať.