Rozšírenie obsluhy niektorých zastávok (od 12.3.2018)

Na linkách 35 57 65 99N34 pribudnú ďalšie zastávky.

Od 12. marca 2018 bude rozšírená obsluha zastávok na linkách 35 57 65 99 a N34.

  • Linky 35 a N34 budú zastavovať aj na zastávkach Dolné Krčace a Horné Krčace (obe na znamenie).
  • Linka 57 pri jazde od Starej Vajnorskej zastaví aj na zastávke Jurajov dvor.
  • Linka 65 bude v pracovných dňoch cca medzi 6:30 a 19:30 zachádzať na novú zastávku Cudzinecká polícia (na znamenie) na Regrútskej ulici.
  • Linka 99 obslúži aj zastávku Gercenova (na znamenie) na Rusovskej ceste.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: skeli #59:
To by museli urobiť najprv štúdiu, kde sa kam najčastejšie prestupuje a nie nasekať grafikony všetky autobusy z prvej zastávy v rovnaký čas. Potom keď je jazdná doba podobná, tak sa všetky stretnú v rovnaký čas na konečnej. Viem jednoducho sa to hovorí, ale v dobe počítačovej by sa mala vedieť odstrániť aspoň podstatná časť. Problém je, že tu ešte o tom ani nezačali uvažovať.
Reakcia na: johnnyjanko #53:
To by na grafikonoch v DP museli začať rátať aspoň s 5 min. intervalovým odstupom rôznych liniek a na to zatiaľ asi neprišli. Na Trnávke chodí 5 liniek a všetko väčšinou naraz a to ani nemusia meškať spoje.
Človek radšej počká na prestup 5 min. ako celý interval väčšinou 20 min. lebo mu autobus pred nosom odišiel.
Reakcia na: david1 #54:
To samozrejme chápem, ale chceme mať z 65 totálny vymeták? Ak to pôjde takto ďalej, tak 65 strávi pomaly viac času zachádzaním ako na svojej hlavnej trase.. Plus už teraz v špičke je CP iba na okrasu, tak jej pridajme ešte ďalšie zachádzky.

Kľudne by sa mohla vrátit L55 - ktorá by chodilaz Rače na Pánty, na políciu a mohla by pokračovať napr. na ŽST Vajnory alebo aj ďalej na Zlaté piesky a 153 by sa mohla zrušiť.
Pri 65 by sa mohlo potom zrušiť zachádzanie cez Pańty napr. cez pracovný týždeň.
Práve pozerám že L7 bude ak poobede premávať až do Rače.
Prosím vás.keď už hovoríte o o prestupoch tak si uvedomte,že ak vám bude de dobrý prestup tam u vás tak o 2 zástavky nebude dobrý pár ľuďom. Na ďaľšej už vôbec nikomu.Uvedomujete si vôbec, aké je to dať do akého takého súladu linky.A to majú počítače,ktoré sú im na prd,keď už existuje niečo ako zápcha a nielen u vodiča.☺ .Celá diskusia o nádväznosti je o ničom.A teraz ma môžte ukameňovať.
Reakcia na: Petto #57:
ci kompatibilny, netusim, ale minimalne potvrdzujes, co som si myslela, ze tu mame prestupnu linku, ktora vlastne nekoresponduje s takmer nicim ?
Reakcia na: martinah #55:
A ked jej interval skratia, uz bude kompatibilny ? Problem vidim hlavne v sedle kedy 99 jazdi s 7,5 min int. a pasuje k nej len 98 s 15min int. inak nic ( mozno este 84 , 87 ale tam nebude silny prestup medzi nimi s 99 ). Nepasuje k nej 68,93,94,95 ktore maju 8 alebo 12 min int. Podla mna 93 uz davno mala byt sedlo s 7,5 min a 94 na 15. Nuz a 95 je urobena k elinam ktore maju 8min. int.
Reakcia na: johnnyjanko #53:
ano, zhorsit nema uz co ? nemam nic proti pridaniu zastavky, ale nech uz konecne aj upravia interval L99, jedno je vychadzat z grafikonov, druhe poznat usek dennodenne niekolko rokov a gercenova trasu urcite spomali, preto by mali mysliet aj na upravu intervalov, tak aby prestupy boli realne, lebo to je primarny ucel L99
Reakcia na: Valec #52:
L99 je nekompatibilna snad ku vsetkemu, pretoze realne je interval kvoli pravidelnemu meskaniu este dlhsi, nerozumiem, preco jej interval neskratia
Reakcia na: matt11 #46:
Pozeráš sa na to , len zo svojho uhla.
Ďalší ktorý necestuje do Vajnôr ale do Rače z Trnávky tiež môže namietať zachádzanie linky cez Vajnory....

Ďalší ktorý ide z D.Honov do Rače pôjde radšej autom lebo bus všade zachádza a nejde po obchvate priamo...

Vznikol tam jednoducho nový cielový bod nie celkom zanedbateľný pre potenciálnych cestujúcich.
Treba sa s tým len zmieriť.



Reakcia na: Valec #52:
Presne tak, tiež som toho názoru, že zastavovanie L99 na Gercenovej nemôže zhoršiť prestupovanie na L80. Ťažko kvôli tomu niekto prestane cestovať MHDčkou. Ale naopak môže to pomôcť ľuďom bývajúcim v okolí zast. Gercenova a pomôže to celkovej prehľadnosti systému.

Samozrejme kvalita prestupov v bratislavskej MHD je ťažká téma a veľa by bolo treba spraviť preto, aby sa to poriadne zlepšilo.
Reakcia na: martinah #49:
Či 4, 8 alebo 12 min. je jedno, lebo ani jeden nie je kompatibilný s intervalom 7,5 min. Čiže matematicky nie je možné, aby pri rozdielnych intervaloch niekde vychádzal prestup - iba ak náhodne.
Reakcia na: david1 #50:
ved nech zastavuje, ale nech aj upravia prestupy inych liniek, preco spravi A, ale neberu do uvahy aj B? myslis, ze ludi bude bavit systemovo cakat dalsich 8-12 minut na prestup? tym ich skor vyzenies do aut
o tom je, tu sa nerobia zmeny komplexne
Reakcia na: martinah #49:
Ja celkom dobre nechápem prečo by mala vymetacia obslužná linka 99 túto zastávku vynechávať.

Aj tam bývajú ľudia , ktorý môžu mať ten istý argument ako ty. Načo by som mal použiť MHD keď mi ani na zastávke moja linka nezastavuje.
Reakcia na: Valec #48:
neviem, ci sa rozumieme, pri zst sa L80 vetvi, takze tam interval 4 minuty nevyuzijes, kopcany ani matadorka nemaju mensi ako 8/12 minutovy interval
zvyknes cestovat tymto usekom? gercenova bude mat vplyv na prestupy urcite, kedze premavka na nadjazde je rano rusna a velakrat L99 preraduje do laveho pruhu este na jeho zaciatku (smer antolska)
Reakcia na: martinah #47:
Ak dnes jazdí L80 každé 4 minúty a L99 každých 7,5 min., tak tam prestupy ani pri dobrej vôly vychádzať proste matematicky nemôžu. A to bez ohľadu na to, či (ne)bude stáť na Gercenovej.
ad. gercenova

ono to najma skomplikuje prestupovanie, napriklad na L80/zst petrzalka, v rannej spicke premava tadial vela aut a bude problem zaradit sa, nieto stihat prestupy, zmenia sa casy aj ostatnym linkam, aby sa stihali prestupy? asi nie
pritom L99 ma sluzit na prestupy, miesto toho je cestovanie s nou kvoli intervalom zabite

to su tie drobnosti, ktore zhorsuju efektivnost cestovania a ludi coraz viac tiahne k autam, pretoze sa natahuju uz aj kratke useky na prestup, onehda mum na dochodku skusala presadit z auta na mhd, po dvoch mesiacoch to vzdala a ostava pri aute, L99 bola do velkej miery tiez faktorom, kedze cestovala zo znievskej, v petrzalke je vyhrou, ked clovek byva skor pri linkach veducich cez panonsku/dolnozemsku ci v okoli mostov a farskeho
Reakcia na: Kanarcan #23:
Presne tak súhlasím.

Predstavme si, že chce ísť niekto z Vajnor do Rače. Tak 65 mu aktuálne urobí pekne okružnú jazdu, naprb okolo cudzineckej polície, potom na Pánty. Viac menej tieto zachádzky zdvojnásobujú čas jazdy, aká je to potom atraktivita, aké je lákadlo použiť MHD? Žiadne...

Z vajnor sa do Rače nedá dostať ani 54, lebo prestupy na 52 a 56 tiež nie su moc synchronizované..

65 by mala byť nosná linka a nie vymetách, ja by som jej zrušil aj zachádzku cez Rádiovú aj v tom nevidím až tak zmysel a nie ešte pridávať ďalšiu...
Reakcia na: david1 #36:
Nespoľahlivosť 65 v špičkách je obrovská 😃 to už skôr nie je ani nespoľahlivosť ale tragédia.
Na Pánty sa tiež občas točí len kvôli trase, poznám to veľmi dôverne. Ja som práve poukazoval na to, že urobí sa ústupok, ktorí v podstate poškodí viac ľudí ako je počet ľudí, ktorým pomôže, tak sa tu hneď začne niekto ozývať, že to je na figu a má to mať priame spojenie s každou prdelou v Bratislave. Ideálne aj s Ubľou a Vyšným Nemeckým 😃.
Reakcia na: johnnyjanko #42:
Namiesto mínusiek by som privítal nejaký argument. To fakt je odbočovanie doľava za Gercenovou také komplikované alebo nebezpečné? Alebo sa tým natoľko zhorší cestovanie 99kou? V čom je rozdiel oproti spomenutej Kvačalovej? Alebo si tu niekto myslí, že by bolo treba zrušiť aj zastavovanie 205 na Kvačalovej smerom do centra? Však cestujúci sa prejdú na Kulíškovu, no nie? (Z Kulíškovej na Kvačalovu je to pešo mimochodom ešte o niečo bližšie ako zo zast. ŽST Petržalka pešo k zast. Gercenova.)