Od 21. decembra 2017 bude mať zastávka Sad Janka Kráľa pre linky 1 a 3 nový názov Sad J. Kráľa, Divadlo Aréna.
Premenovanie zastávky Sad Janka Kráľa (od 21.12.2017)
Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v menu.
- Autor: mhd
- Publikované
lostrail
1. Ak ma taky system fungovat na "Zvolensky" styl, som proti nemu, nakolko pre cudzieho sa taka MHD stava vcelku nepouzitelnou, najma potom ked viem, ako "systematicky", "vcas", "dokladne" a "presne" DPB informuje cestujucu verejnost o zmenach, ale aj o pravidelnych veciach, ktore my vieme, ale clovek, co ho MHD hlbsie nezaujima, iba ju vyuziva, spravidla nie. Kazdu chvilu vidim prispevok o vypadku displeja vo vozidle (nie su na nom ziadne zastavky), pripadne o nezapracovani vylukovej trasy do systemu, vypadkoch LED tabul na zastavkach, ci chybach v zobrazeni, dalej uzasnych grafickych vytvoroch v podani DPB a podobne. Uz tak musi byt pre bezneho smrtelnika, co na imhd.sk nechodi, dost chaos vyznat sa v jednotlivych linkach a v castych vylukach, ci presmerovaniach. Osobne sice v mojej vekovej kategorii nepoznam nikoho, kto by imhd.sk aspon nevyuzival na zistenie odchodov, ci kvoli virtualnej odchodovej tabuli, no ludia, co imhd nepouzivaju, ale MHD ano, tu budu stale. Pokial je organizacia informovania cestujucich na takejto urovni, potom zavedenie celoplosneho systemu zastavok na znamenie len prileje olej do ohna. Mozeme sa tu ohanat hlaskami typu "neznalost neospravedlnuje", ale ked sa ten clovek zo dva razy prevezie alebo okolo neho parkrat prejde jeho spoj bez povsimnutia, tak pretecie pohar a presadne do auta. Ak toto chceme, tak do sucasneho sposobu fungovania taketo nieco cim skor zavedme.
2. Ak ma byt takyto system nasadeny aj napriek mojim pocitovym prekazkam, potom zrejme nejaka skupina ludi, ktora sa tomu venuje / venovala dospeje / dospela k zaveru, ze je to tak lepsie napr. na zaklade nejakeho posudenia alebo auditu MHD (a aj tak to neovplyvnim). Vtedy existuje z mojej strany jedna podstatna poziadavka (ktoru sice mozno tiez neovplyvnim, ale je vemi relevantna aj k ostatnym cestujucim) - kvalitny system informovania o polohe vozidla, zastavkach, sposobe organizacie dopravy, atd. aspon dvojjazycne a zvukom aj obrazom v KAZDOM vozidle a aspon na kazdej vyznamnej zastavke, t.j. prestupnych uzloch a vsetkych zastavkach v uzsom a sirsom centre.
Eto vsjo. Nezabudajme, ze uroven informovania v Nemecku sa s Bratislavou velmi porovnavat neda.