Dočasná zmena zastávky Blumentál pre linku 39 (5. – 17.12.2017)

Autobusy zastavia až za križovatkou s Vazovovou ulicou.

Z dôvodu opravy koľajovej trate bude od 5. decembra približne do 17. decembra 2017 linka 39 v smere na Ostredky premávať cez Mýtnu a Vazovovu ulicu, takže neobslúži prestupnú zastávku Blumentál. Autobusy budú zastavovať na náhradnej zastávke zriadenej na Radlinského ul. za križovatkou s Vazovovou ulicou.

Na tejto náhradnej zastávke zastavia aj autobusy študentskej posilovej linky X31 a spoje linky 31 idúce do Vozovne Trnávka.

Dňa 15. decembra 2017 bola náhradná zastávka zrušená a linky premávajú po svojich pôvodných trasách.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #17:
ked len tak letmo mozem pozorovat ako sa to cele realizuje tak mam z toho taky dojem (aj ked je fakt ze beton sa tam leje na viackrat a na rozhraniach sa uz nenadpoji tak ako keby to bolo 1x)
ale ved uvidim(e) ked bude na niecom takom nutne 1x vymenit celu kolajnicu (zatial co som videl ich latali len navaranim)
Reakcia na: si #15:
Na základe čoho si dospel k tejto podivuhodnej úvahe? Však ten panel je tiež podkladová doska PJD, len staršej generácie.
Reakcia na: Solider #4:
Piaty deň, situácia je stále dobrá a mohlo by to takto podľa mňa aj ostať.
Reakcia na: Solider #14:
v pripade ze je poracha len na kolajnici, tak obvykle obiju len asfaltovy (alebo aky tam je) kryt ale panel pod tym (a podlozie) nechavaju tak, myslis ze v pripade PJD sa im to podari rovnako ? (lebo ja si myslim ze skor nie a budu musiet prebetonovat aj tu podkladovu dosku so vsim vsudy....)
Reakcia na: si #13:
Normálne sa to rozbije, to si myslíš, že keď trať na DZP paneloch s asfaltovým zákrytom má poruchu na koľajnici, tak sa nič nerozbíja?
Reakcia na: Jezo #12:
inac si dost obcas kladiem otazku, ze ako chcu opravovat tie "nove" trate ktore robia ako pevnu jazdnu drahu, kedze hlavne v centre kde je vela oblukov a tiez vysoka pocetnost prechadzajucich spojov je opotrebenie kolajnic celkom znacne (a pri pjd ma napada okrem oblneho rozbitia len navaranie co nie je uplny ideal)
Reakcia na: johnnyjanko #11:
V rozkopanej ceste. Kolajnice vymenia, navaria v noci, ale rozkopanu cestu za noc nespravia.
Asi hlúpa otázka, ale celkom by ma zaujímalo, ako je možné, že kvôli oprave električkovej trate treba presmerovať autobusy, ale električky obmedzené nebudú (o výluke električiek tu nie je zmienka). V čom je ten chyták?
Reakcia na: lostrail #9:
Opraví sa oblúk v stúpaní a nejaké srdcovky.
Co presne sa ma robit?
Reakcia na: kecho #6:
Životu nebezpečná zastávka bola električková - predpokladám, že autobusy zastavujú pri obrubníku.
Reakcia na: Ámos #5:
ďakujem
Cize byvala zivotunebezpecna zastavka pred statnou kasou.

Test vylucenia iad dopadne uspesne (ziadne extra zapchy), cize kdi to zase zmietne zo stola...(?) Alebo sa mesto ani len nepokusi nieco urobit?
Reakcia na: gejza #3:
Ano.
Od dnes zavretý Blumentál pre IAD v smere von z mesta. A žiadna dopravná katastrofa nenastala.
Reakcia na: david1 #2:
legálne ?
Reakcia na: Lechynator #1:
Tam je už dávno parkovisko..
To už mohli rovno zastavovať na bývalej zastávke Vazovova