DPB odkúpil prvých 10 autobusov TEDOM C12 G

Autobusy boli odkúpené po skončení ich prenájmu.

Dopravný podnik Bratislava uzavrel so spoločnosťou TEDOM s.r.o. kúpnu zmluvu na prvých 10 autobusov TEDOM C12 G, ktoré má DPB od februára 2008 od uvedenej spoločnosti v prenájme a zároveň mal prednostné právo na ich odkúpenie po skončení doby nájmu. Ide o vozidlá #1101 - 1109 a 2121 (ex 1110). DPB zaplatí za desať autobusov celkovú kúpnu cenu 16 597 € bez DPH.

Ďalších 19 autobusov, ktoré boli dodané neskôr, by malo byť taktiež odkúpených po skončení doby nájmu. Z pôvodných 30 autobusov TEDOM C12 G v súčasnosti zostalo v prevádzke 29, keďže jedno vozidlo v závere minulého roka zničil požiar a bolo vyradené.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
16 597 € bez DPH, teda 1659,7 za kus ... no pri niektorych kuskoch mam pocit, ze aj to je prilis vysoka cena...
Reakcia na: MatejBA #1:
Ani nie, ked si vezmes kolko len stoji celne sklo ?
Samozrejme teraz ani nebolo ine vychodisko, museli sa odkupit inak 37,65 by boli kadejako zliepane vypravou
Inak uz dlhsiu dobu si vsimam, ze denne svietenie na Tedomoch je totalne neucinne - tie LEDky uz takmer vobec nesvietia. Nie je lepsie zapinat radsej stretavacky?
V akom štádiu je tender na nákup nových busov? tuším do 13 marca sa mohli prihlásiť záujemcovia.
Reakcia na: Michal111 #5:
kontroluju sa podla mna splnenia podmienok u prihlasenych ...zrejme MAN daval namietku na klbaky a 12Metraky ...usudzujem len na zaklade vyhlasenia z dpb.sk kde sa niekto odvolal ze preco je minimum vykonu u klbaku 240Kw , pricom ten co namietal ponuka 235 kw a 264kw - co sedi podla katalogu vozidiel na motor MAN . detto poobne u solo vozidiel.
Prečo sú tie vozy v tak troskoidnom stave, keď na to Tedom sľuboval 20 či koľko rokov životnosti? Údržba, hej, ale ostatné vozy dostávajú to isté a nie sú po 9 rokov na šalát.
Reakcia na: ignacPD #7:
Podľa mňa aj iné rovnako staré vozy sú na tom dosť úboho. Choď sa zviezť nejakým Citelisom, minule som mal pocit, že sa rozpadneme za jazdy. Navyše tam cez každú škáru fučí. A to by som čakal, že Iveco patrí k lepším výrobcom.
Reakcia na: TomJ #8:
Zrovna tento týždeň vo vozidle 2332. Dva iné stĺpiky boli vyžrané ešte viac, jeden určite minimálne do výšky 5 cm.
Reakcia na: ignacPD #7:
U tedomov sa na tom určite podpísala aj premávka na linke 32 - počas rokov večne natrieskané do kopca.
Reakcia na: Pe67 #10:
Hlavne sa pod ich stav podpísala premávka na loinke 65, kde musia zachádzať na Na Pantoch a tá cesta je likvidačná pre VŠETKY autobusy! Ale DPB to nesere.
Reakcia na: Ibiza #11:
Tá 65 má viacero takých chrumkavých úsekov, Stará Vajnorská a Tuhovská sú tiež pené tankodrómy
(napr tu:
https://www.google.sk/maps/@48.1899247,17.1876726,3a,75y,95.28h,88.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8lscoUTLmdmX6ZpavdIhpg!2e0!7i13312!8i6656
Reakcia na: Mike #12:
Na tomto je sranda to, že to je asi 150 alebo 200 metrov dlhý úsek. Fakt ťažké opraviť ?
Reakcia na: Solider #13:
Možno to nikomu nepatrí, alebo to nikdy nebolo skolaudované ako cesta...?
Reakcia na: Mike #14:
To druhé vyzerá byť pravdepodobnejšie, akurát pozerám katasterportál, je tam dobrý bordel v pozemkoch, väčšina ciest na súkromných pozemkoch, dokonca čiastočne aj električková trať.
Reakcia na: Solider #15:
To je žiaľ v Bratislave bežné ...