DPB zapožičia obojsmernú električku Škoda 30T na výstavu InnoTrans

Výstava sa bude konať 20. - 23. septembra v Berlíne.

Dopravný podnik Bratislava sa dohodol so spoločnosťou Škoda Transportation na zapožičaní jednej nízkopodlažnej obojsmernej električky Škoda 30T ForCity Plus pre účely jej vystavenia na medzinárodnej výstave InnoTrans 2016, ktorá sa bude konať v Berlíne v dňoch 20. - 23. septembra tohto roku.

Električku dá dopravný podnik výrobcovi k dispozícii v termíne od 12. septembra do 3. októbra 2016. Za zapožičanie električky získa DPB na výstave priestor pre prezentáciu svojej korporátnej identity a hlavného mesta Bratislavy a propagáciu čerpania prostriedkov z Operačného programu Doprava.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #53:
Ale iba pre autobusy Solaris, Iveco, Irisbus, SOR a Karosa.
Reakcia na: Solider #52:
Tak na to sa teraz tuším dohodli na nejakom konsignačnom sklade, nie?
Reakcia na: S499.1023 #49:
Ja som nenarážal na trakčné motory, ale na také bežné veci, ako dekle alebo sklá, keďže vozidlo bez nich nemôže ísť do premávky a kvôli takýmto banalitám vozy zbytočne stoja. Určite by nebolo na škodu čosi naskladniť, keďže to nie je 6 vozov, ale 60 vozov a takmer isto sa stane, že sa čosi oškrie, rozbije alebo odpadne. Pokiaľ ide o druhotriedne materiály, to sa neoplatí ani viac rozvádzať, pretože je to na zaplakanie.
Reakcia na: ufo #48:
Nie len Bonatrans, aj Voith, Bochumer Verein a ďalší.
Reakcia na: djmetla #45:
Tento motor má Škoda stále v aktuálnom katalógu (2012, novší nie je).
Reakcia na: Solider #47:
Je vidieť, že nemáš s týmto odborom skúsenosť. Električka nie je práškový cukor, že prídeš do Tesca a kúpiš. Takto je to u všetkých výrobcov. Mmch., práve trakčné motory Škoda rozhodne nie sú druhotriedne, kupuje ich od nich aj kopa iných svetoznámych výrobcov.
Reakcia na: Solider #47:
To je jedno, napr. tie nápravy a dvojkolia robí len Bonatrans. Výrobca električky na to nemá vplyv. Rovnako by to bolo pri Siemense, Alstome... Dopravný podnik si môže narobiť zásoby dopredu, ak chce.
Reakcia na: ufo #46:
Kúpiť električku, kde treba čakať na druhotriedne náhradné diely pol roka, bol fakt úžasný nápad ?
Reakcia na: djmetla #44:
A načo by vyrábali do zásoby? Na obyčajnú nápravu s ložiskom sa čaká viac ako pol roka...
Reakcia na: S499.1023 #40:
Tu je štítok motora ale vraj je ešte jeden typ motora na niektorých vozoch. Má iné číslo ale zatiaľ som ho nehľadal.
Reakcia na: slavius #43:
Presne tak bolo vyrobených 60 kusov a tým to končí. Ostatné ND čakajú na výrobu. Hold 7502 a 7518 chvíľu postoja.
Reakcia na: Solider #42:
To skôr vyzerá tak, že niektoré náhradné diely neexistujú a v prípade potreby ich do 9 mesiacov vyrobia na objednávku...
Reakcia na: djmetla #39:
To nevedia tie diely poslať z Číny skôr ako do deviatich mesiacov?
Reakcia na: S499.1023 #40:
Minimalne s maďarskymi určite nie, tie maju pevne podvozky, inde umiestnene, inej veľkosti....
Reakcia na: djmetla #39:
Aký je to presne typ motora? Zdá sa mi to byť hlúposť. Podvozok samozrejme nie je kompatibilný s 15T ale mal by byť kompatibilný s tými tureckými a maďarskými modelmi.
Reakcia na: jokl #36:
Pochybujem, na náhradné diely sa čaká 9 mesiacov... Inak čo sa týka toho 1435mm rozchodu 😃 nieje to tak jednoduché. Vedeli ste napr. že motor tejto električky sa už nevyrába ? 🙂 Čo myslíte našli by sa vôbec podvozky na to ? Niekto spomínal 15T podvozky vraj nieje kompatibilný s 29/30T
Reakcia na: Technopol #37:
Tak až teraz som si pri L90 všimol tú šípku na moste Apolle, že ukazuje smer z mesta. Ale potom tá schéma fakt nemá hlavu ani pätu. Ak pri 50 platí že šípka ukazuje jednosmernú premávku z mesta smer aupark,a na SNP smer OD Slimák, tak potom ostatné linky premávajú po Apolle jednosmerne ?.
Reakcia na: richardhudec #35:
Aspoň keby bola tá schéma správna. L90 z Petržalky pokračuje cez Apollo do Rusoviec a Čunova. Opačným smerom podľa schémy ide z Petržalky najskôr k novému SND až potom pokračuje cez Jarovce, Rusovce . Zaujímavé že autorovi nebilo do očí, že smer Jarovce má 3 linky idúce rovnakým smerom 90/91/191 a zatiaľ čo 91/191 je uvedené správne len Jarovce, Rusovce, Čunovo tak k 90 napíše aj nove SND. L1 a 3 bez cieľa je bez komentára.
Myslíte si ,že pošlu jednu naburanu električku do Plzne -do opravy a odťial do Berlína ..
DPB sa môže na InnoTrans pochváliť korporátnou identitou vrátane svojho dizajn manuálu, vďaka ktorému niektorí dementi z DPB produkujú takéto schémy. ? ? ?