Nové nízkopodlažné trolejbusy dodá Škoda Electric

Dopravný podnik kúpi nové trolejbusy Škoda s karosériou firmy SOR.

Verejnú súťaž na dodávku nových klimatizovaných nízkopodlažných trolejbusov pre Dopravný podnik Bratislava vyhrala spoločnosť Škoda Electric z Plzne. Víťaz dodá dopravnému podniku spolu 30 sólo trolejbusov Škoda 30 Tr SOR (z toho 15 s prídavným dieselgenerátorom) a 50 kĺbových trolejbusov Škoda 31 Tr SOR. Prvé vozidlá by mali byť dodané na jar budúceho roku a celá dodávka bude dodaná do 22 mesiacov. V rámci kontraktu je aj opcia na ďalších 40 trolejbusov.

Medzinárodného tendra sa zúčastnila okrem firmy Škoda Electric aj poľská spoločnosť Solaris Bus & Coach. Pomocou elektronickej aukcie bola pôvodná ponuka firmy Škoda Electric znížená o 11% na konečnú sumu 41,620 mil. €. Správy z vyhodnotenia ponúk je možné nájsť v Centrálnom registri dokumentov VO.

Nové nízkopodlažné trolejbusy budú vybavené aj klimatizáciou priestoru pre cestujúcich, bezpečnostným kamerovým systémom či systémom automatického počítania cestujúcich.

 

 

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #123:
ano to cecko som chcel napisat ale nenapisal som(zabudol) dik ze si ma doplnil
Reakcia na: Petto #123:
Pri Suchom mlyne myslím striešky už nie sú.
Reakcia na: Roberto #122:
po A plati
po B neplati, pretoze mas na Molecke v smere na DD a Pri Suchom mlyne smer HS natrolejovacie striesky
po C si zabudol - agregat nie je stavany na to,aby sa kazdu chvilu vypinal/zapinal
Reakcia na: Mischo1 #121:
po a kapacita je nedostatocna na L32 a po b nema to vyznam testovat vzhladom na to ze by sa trolejbus zdrzoval davanim palic na dlhych dieloch potom dole a zase na kramaroch
Mňa by zaujímalo kam chcú použiť tie 30Tr s APU...Budú ich testovať aj na L32???
Reakcia na: TeBeCe #119:
asi to ze je moc podrobny ?
Reakcia na: Michal111 #118:
A co ti brani pozriet si volne dostupny podrobny rozpocet v zmluve o NFP?
Reakcia na: jozefzba #117:
Mňa by len zaujímalo čo už len mohlo stať na trati Patrónka - Vojenská nemocnica 1 765 000 eur. Tie stĺpy a drôty toľko určite nezhltli.
Zdravim. Vidim ze snivate o novych trolejbusovych tratiach. Momentalne sa robi v okoli Patronky. Mna trapi problem z Hlavnej stanice po Stefanovicovej. Okrem mna chodi vela ludi aj turistov pesi oboma smermi aj za kazdeho pocasia. Pamatam, ked tade chodil trolejbus, nez sa postavila elektricka na Hl, stanicu. Ked nie su schopni ju obnovit, lacnejsia by bola trolejbusova trat z Amer. namestia na Hlavnu stanicu cez Stefanovicovu. Kolajiste zaliat asfaltom a mozu aspon kratke trolejbusy jazdit. Jozef ❗
Reakcia na: Petto #114:
Tak z nej spraviť jednostopovú trať a hneď bude dvojnásobne využitá. ?
Reakcia na: Petto #114:
Tá linka môže mať aj lepší interval, nemyslím, že je v lokalite menší dopyt po MHD ako na trase linky 207 na úseku Búdková - Valašská.
Reakcia na: ivanbuto #111:
Sam vies, ze Drotarska a jej zatrolejovanie nie je vobec rentabilne kvoli 1 linke s najlepsim intervalom 15 min v spicke. Su aj ovela lepsi "kandidati" na zatrolejovanie.
Reakcia na: Valec #110:
Sak nech sa urobi okruzna 41tka a APU bude vyuzivat len jednosmerne v useku Budkova - Safranova - Vozovna Hrobonova cize vzdy dole kopcom. ? Samozrejme nech je aj odbocka na HS zatrolejovana obojsmerne Alebo potom viest 41tku k Centralu v intervale 20/30/20//30 ako volakedy 41
Reakcia na: ivanbuto #111:
Plne súhlasím lenže problém možno by sa to dalo riešiť s nejakým lepším spôsobom - chcelo by to plnohodnotný duobus ale zrejme to by sme chceli veľa vyrábajú sa také vôbec ❓
Reakcia na: 810zssk #108:
Podľa mňa tieto vozidlá nie sú určené na takúto prevádzku.

Ale nápad 203+41 po zatrolejovaní Drotárskej beriem, to by bola veľmi pekná linka.
Reakcia na: 810zssk #108:
A vylezie voz s APU hore tým kopcom? A pri akej spotrebe? Navyše... nebude musieť vodič na Hroboňke porátať, či nemá viac ako predpísaný počet cestujúcich? ?
Reakcia na: 810zssk #98:
Tieež vravim,aby bola 41 tbus s APU a urobila by sa sluckova 41tka HS-Hrobonova-BUDKOVA-SAfranova-Hrobonova-HS, aby nemusel tbus vyuzivat agregat hore do kopca okolo toho archivu.
No na to potrebujeme aj odbocku na HS obojsmerne pre L41 i 32 neskor
Reakcia na: 810zssk #107:
..myslim s pouzitim APU, teda by vymietla aj Drotarsku.
Alebo predlzit 203 na Hlavnu stanicu cez Hrobonku...
Reakcia na: TomJ #105:
Oprava: dnešnú 64 až na Jelačičovu.