Posilnenie dopravy na Zlaté piesky (29. – 30.6.2013)

Počas konania open-air festivalu bude podľa potreby premávať aj linka 10.

Vzhľadom na očakávaný nápor cestujúcich na open-air festival, ktorý sa uskutoční počas popoludňajších a nočných hodín v sobotu 29. júna 2013, bude posilnená MHD na Zlaté piesky. Posilnenie sa uskutoční na základe pokynu dopravného dispečingu.

  • Električková linka 10 s trasou ZLATÉ PIESKY, Vajnorská, Trnavské mýto, Krížna, Vazovova, Radlinského, Obchodná, Námestie SNP, KAMENNÉ NÁM., Špitálska, Krížna, Trnavské mýto, Vajnorská, ZLATÉ PIESKY od cca 13:00 do cca 06:00.
  • Na nočnej autobusovej linke N53 bude premávať kĺbové vozidlo a v prípade potreby bude posilnená ďalším autobusom.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #11:
isté je zatiaľ len to, že ten Most Františka Jozefa je stále na svojom mieste 😉
Reakcia na: Tedomík #9:
Iste je zatial len to, ze ziadna 11, 12, 13, 14 do Petrzalky nebude 🙂
Reakcia na: Error 0x007 #8:
Cielom nie je mat spojenie odvsadial-vsade, ale pokial mozno spojenie s pravidelnou trasou a hustym taktom.
Reakcia na: d3k0 #7:
A teda hovorí sa o tom?
Ja som bol dosť sklamaný z diskusie o "NS MHD", že chcú, aby do Petržky jazdili električky zo všetkých radiál ? Pokým to bude len po Farského tak je to rozumné predsa tolko prestupovať
ale ked bude po Jantarovej a mozno aj cez Štefánikovu na ohavnú tak by uplne stačila 1 linka s krátkym taktom. Nech máme aspoň niečo ako "metro" 😃
Reakcia na: 810zssk #4:
Prečo je obojsmerne po Obchodnej blbosť? Veď na Špitálskej je L4?
Reakcia na: Tedomík #5:
Keby boli vytvorene podmienky na prestupovanie, tak by bolo jednolinkove vedenie uz vlani. Ale kym budu vylucne vysokopodlazne vozidla a zastavky s nastupom rovno z vozovky (Florian, Vazka, Safko, Jesenskeho), tak by tazko prezili menej mobilni taketo riesenie. Keby tu bola standardna situacia, tak by sa vycislili uspory z 1LV, vycislili by sa naklady na zmenu infrastruktury a zistilo by sa, ci je toto riesenie rentabilne a nasledne by sa prijali kroky.
Reakcia na: Tedomík #3:
Tedomik, to znie tak logicky a rozumne, že sa tým DPB určite nebude zaoberať ...
Reakcia na: 810zssk #4:
JJ ale usetrilo by sa, bol by tak a.... ale chapem ze je to take komplikovene ale dalo by sa

Prip zmenit linky aby boli kazdodenne, pracovnodnove a iba posilove
Reakcia na: Error 0x007 #2:
1. Prave preto ze ide po Obchodnej obojsmerne je to blbost.

2. Zrusil by si obsluhu ZST Nove Mesto, alebo robil zachadzky?

Marzy: Prepac, ale ine linkove vedenie cez vikend je sotouchylnost.
Reakcia na: Error 0x007 #2:
Určite áno. celkovo by cez víkend mali byť pomenené trasy električiek úplne

11 (4 so zachádzkou) Dúbravka-Karlova Ves-Most SNP-Šafko-Špitálska-Vajnorská-ŽST Nové mesto-Zlaté piesky (v lete všetky spoje až na zlaté, v zime každý druhý spoj by končil na ŽST NM)

12 (skrátená 5) Karlova Ves- tunel-Obchodná-Račianska-Rača

13 (predĺžená 😎 Ružinov-Trnavské mýto-Blumentál-Obchodná-Nám.SNP/Jesenského, Šafko

keby tam bol zapamätatelný 10 min. takt

na L11 súpravy z JD (15x T3)
na L12 súpravy z Krasňan (12x T6)
na L13 kĺbaky (7x K2S)

Teraz jazdí cez víkend 40 električiek takto by jazdili 34 (boli by super prestávky na 11 a 12 → 10 min. na jednej a 20 min. na druhej konečnej a na 13 vždy 20 min. (cca). Pravidelný takt. Prehladné linkovanie
Kebyze by sa spravili dobré prestupy medzi linkami vždy podľa CP medzi spojmi 5 min. bolo by to super

a napr. na L53 spraviť posilové spoje s minibusmi len po Zlaté piseky (Shopping Palace)

Ale aj cez týždeň by mohli vybrané spoje končiť na Zlatých.

Reakcia na: Mike #1:
Nebolo by lepšie predlžiť L2 na Zlaté Piesky? L2 totiž ide na Obchodnej obojsmerne
Chválim rozumný krok.. a dokonca aj okruh v centre je ten logickejší ?