Pripravovaný nákup nových nízkopodlažných električiek a trolejbusov si vyžaduje aj modernizáciu údržbových priestorov vo vozovniach dopravného podniku pre tieto nové vozidlá. Dopravný podnik Bratislava preto pripravuje projekt na modernizáciu pracovísk údržby v rokoch 2013 - 2015, na ktorý chce získať nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Doprava.
Materiál s opisom projektu budú schvaľovať poslanci Mestského zastupiteľstva na júnovom zasadnutí. Podľa uvedeného materiálu sú celkové plánované náklady na základnú modernizáciu priestorov vo vozovniach Jurajov dvor, Trnávka a Hroboňova vo výške 10,240 mil. €, plánovaná 5-percentná spoluúčasť hlavného mesta na projekte v rokoch 2014 - 2015 je 612 tisíc €.
V rámci projektu sa plánuje:
- modernizácia ľahkej údržby trolejbusov vo vozovni Hroboňova,
- modernizácia ľahkej údržby trolejbusov vo vozovni Trnávka,
- modernizácia ľahkej údržby električiek vo vozovni Jurajov dvor,
- a výstavba nového bloku údržby električiek vo vozovni Jurajov dvor.
V trolejbusovej vozovni Hroboňova sa okrem modernizácie vybavenia dielní plánuje vybudovať nová umývacia linka, zastrešenie nádvorí a výstavba protihlukových stien.
Nový blok údržby električiek vo vozovni Jurajov dvor by mal byť vybavený podúrovňovým sústruhom a umývacou linkou.
Prípravu projektovej dokumentácie na uvedenú modernizáciu prefinancuje dopravný podnik z vlastných zdrojov. Vypracovanie projektovej dokumentácie bolo zadané firme Pudos-plus s.r.o. Bratislava. Náklady na projektovú dokumentáciu sú podľa zverejnenej zmluvy vo výške cca 345 tisíc € bez DPH.
Pe67
Niektoré 2xT6 sú vačšie šroty ako 2xT3SUCS už teraz. Pri jazde vo voze 7910 som mal pocit že sa za jazdy rozsype. Tak isto trhanie súpravy 7929+30 pri rozbiehaní a dobrzďovaní dnes doobeda hroza. To mohlo byť aj zlou technikou jazdy.