Trolejbus #6604 v premávke

Do premávky sa po veľkej prehliadke zaradil už aj kĺbový trolejbus Škoda 15 Tr #6604. Trolejbus sa tak do premávky vrátil po vyše dvoch rokoch.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
bude adeptom na historicak?
Kvoli comu sa uz vobec investovalo do tohoto črepu ? Ale aby opravili a objednali diferencialy pre 25 Tr tak to nie, radsej opravuju stare crepy ☠
Reakcia na: Petto #2:
a naco? aby zase tyzden jazdili a potom boli pol roka znova pokazene? tento snad bude jazdit v kuse aspon 10 rokov este ?
Reakcia na: Petto #2:
Diferenciál je vlastne v poradí koľká vec, ktorá sa na 25 Tr rozsypala? Tie vozy by bolo najlepšie čím skôr odpredať na Ukrajinu, poriešiť tender na nových 6 – 7 trolejov s pomocným pohonom, aby to nedopadlo tak jak so 6401, ktorá je historickým vozidlom, hoci dokopy jazdila sotva dva roky.
Reakcia na: Solider #4:
15 ks tbusov s pomocnym pohonom teraz bude, no len to budu sola. Ale davam ruku do ohna ze budu na DD urcite vypravovane.
Reakcia na: Petto #2:
Pocuvaj ma ty, to co zase mudrujes? 6604 je vynzikajuci, tichucky trolejbus. Vzdy lepsie jak tvoj
milovany solaris. Potom sa to stazuje, ze 33-5
neni pol roka vypravena. Ved uvidime, co bude hr
adit nove vozy a ako casto.
Reakcia na: Peter6607 #6:
Ked bol taky vynikajuci preco dlhodobo nejazdil ten tvoj 6604 ? ?

Btw. Uz nam tu jazdilo TROLLINO ci SkodoSOR v beznej premavke ze vies hned porovnat s 14,15 Tr . A to ze 25 Tr su crepy ti neberem, inak sa to nazvat neda. ?
Reakcia na: Peter6607 #6:
Tak tak každá velká Rába je symbolom tichosti.
Ak bude mať 31Tr taký istý motor a diferák (čo je vysoko pravdepodobné) tak tu tiež bude 50 ďalších samorozkladajúcich sa črepov!!! ☠ ☠ ☠
Reakcia na: Quakeman #9:
dokonale zapadnu do samorozkladajuceho sa podniku.
Reakcia na: Petto #7:
Tak prečo asi dlhodobo nejazdil? Keď ho odstavili, bol 13 rokov po GO, čiže po životnosti a dakomu sa nepáčil jeho technický stav.

6604 bol vždy najtichší voz z prvej série a teraz po GO ho zvonka prehučí aj SORka NB18 a malé RÁBY ani nehovorím...
Reakcia na: Peter6607 #11:
Porovnavat hlucnost trolejbusu s autobusom? No mohol si si najst nieco viac porovnatelne.
Reakcia na: Peter6607 #11:
No neviem, ten predný kompresor hučí jak vrtuľník.
Reakcia na: tbus #12:
Porovnaval som na zaklade toho, ze to preslo okolo mna naraz, nemozem tu pisat hovadiny.

Solider: Tak ano, ale kompresor je u tychto vozoch taky, aky je.
Reakcia na: Ttom #1:
Ak priatelia historickej dopravy budú myslieť aj na priateľov trolejbusovej dopravy, tak dúfam, že áno. ?