Zmena linky X13 zaspala

Presmerovanie linky X13 cez centrum zatiaľ nie je realitou.

Na konci apríla sme po zverejnení novej schémy električkových liniek avizovali, že v máji začne linka X13 premávať cez Nám. SNP a Štúrovu, čím sa malo zlepšiť obsluhovanie centra a zároveň skrátiť interval medzi spojmi z 20 na 15 minút. Novú trasu obsahuje aj spomínaná električková schéma.

Ani v polovici júna však nie je trasa linky X13 zmenená. Podľa našich informácií zmena zaspala na magistráte. Hoci ju ešte v marci podporila Komisia pre verejnú hromadnú dopravu, magistrátni úradníci dostali úlohu zabezpečiť zmenu trasy až počas druhého júnového týždňa.

Termín zavedenia zmeny je naďalej neznámy a zatiaľ na zastávkach dostávajú cestujúci mylné informácie o tom, že trasa linky X13 je zmenená od mája. Situácia je o to horšia, že linka X13 má plniť funkciu základnej linky pre spojenie Hlavnej stanice s centrom. Turistov tak po príchode do Bratislavy nemusí sklamať len stav stanice a predstaničného priestoru, ale aj rozpor medzi poskytovanými informáciami o spojení do centra a realitou.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
welcome to slovakia. little big country.
Reakcia na: kvint3 #1:
Little Pig City in Little Pig Country ...
bratislavská realita, ignorancia
Snad to do 1.9.2013 stihnu ... ?
Reakcia na: Pajo #4:
Snaď si všimnú že niečo také vôbec chceli spraviť...
Reakcia na: Error 0x007 #5:
Všimnú, len žiaľ aj väčšina kompetentných ľudí má k tomu prístup ako tunajší diskutujúci na fóre... v štýle že "chceme to v máji". Ale že zistiť kto má čo zabezpečiť, akým spôsobom a k akému dátumu je to reálne, tak to už nie...
Reakcia na: Mike #6:
a keď sa už náhodou aj všetci dohodnú a sú aj financie, tak "nesklame" KDI...? 🙂
Reakcia na: kecho #7:
Žiaľ si to uhádol. Na Magistráte sa to aktuálne naháňa o sto dvesto, ale aby to schválil KDI proti svojej vôli, to musí dať povel jedine sám Kali. A síce si to môže nezávislý primátor s podporou smeru relatívne ľahko cez toho Kaliho vybaviť (ako buspruh počas ETM),ale zasa aj túto možnosť má obmedzenú na vybrané aktivity a iba pár krát do roka.. ?
Aj keď čo som počul tak nachystané je aktuálne také riešenie, že by mal teraz byť aj DPB sýty, aj KDI celý.
Reakcia na: Mike #8:
Môžeš písať aj konkrétnejšie.
Pokiaľ viem, KDI pôvodne nemal námietky, čo sa zmenilo?
Reakcia na: ivanbuto #9:
Áno, tiež som počul to isté. A vraj sa to zmenilo vymaľovaním toho cyklopruhu pod Manderlom. Že potom už tam nechceli povoliť nič.
Reakcia na: Mike #10:
A čuduješ sa? Má tam byť aj cyklopruh, aj zastávka, hneď vedľa je električková trať... a nikde žiadnych 6 pruhov pre autá. Na čo je komu také riešenie?
Reakcia na: Valec #11:
No už aj ta kombinácia zastávka busu, cyklopruh a el. trať (a križovatka).. je dosť divoká kombinácia... na Ba pomery.. chvalabohu že KDI prehliada tie časté nehody el. vs. auto ktoré sa dejú o pár metrov vedľa... teda dúfam že imhd nečítajú ?
Reakcia na: Mike #12:
zato, ze pride niekto z hornej dolnej a nevie, ze ked eletricka odbocuje vpravo ma jej dat prednost je jeho problem. Vzdy ked tam vidim niekoho hamovat tak, je to auto s mimo bratislavskou SPZ. Lahko to vyriesit vodorovnym znacenim, ktore na to upozorni.