Cestujúci budú môcť jednotné predplatné cestovné lístky používať od 1. júna 2013
Integrovaný dopravný systém v Bratislavskom kraji bude zavedený od soboty 1. júna 2013 a to v takej podobe v akej bol pôvodne avizovaný od marca 2013. Cestujúci teda budú môcť využívať jednotné predplatné cestovné lístky na území mesta Bratislava a okresu Malacky.
Informácie o Integrovanom dopravnom systéme v Bratislavskom kraji (IDS BK):
- Základné otázky a odpovede o integrovanej doprave
- Cenník predplatných lístkov
- Prehľad regionálnych liniek
- Cestovanie za hranice IDS BK
- Internetový predaj predplatných lístkov IDS BK
Upozorňujeme cestujúcich, že predplatné lístky (električenky) zakúpené pred spustením IDS BK budú platné len v takom rozsahu v akom boli vydané:
- električenky predané do 31.5.2013 bez BID príplatku platia len na linkách Dopravného podniku Bratislava na území Bratislavy
- električenky predané do 31.5.2013 s BID príplatkom platia na linkách Dopravného podniku Bratislava na území Bratislavy a tiež na linkách Slovak Lines v úseku Bratislava, AS - Bratislava, Záhorská Bystrica, Krče a v osobných vlakoch a regionálnych expresoch Železničnej spoločnosti Slovensko v zónach 100 a 101 okrem Devínskeho Jazera
Električenky predané od 1.6.2013 pre zóny 100+101 (Bratislava) budú automaticky zahŕňať aj možnosť využívať linky dopravcu Slovak Lines a vlaky Os a REX Železničnej spoločnosti Slovensko na území mesta.
Joyki
Ano. 70:30. V ranajsej spicke na 2 busovych zast. nastupi dokopy do 5 ludi do BA, na vlak okolo 15. Samozrejme su casy, v kt. sa chodi viac busom alebo vlakom. Vecer a cez vikend su len vlaky, takze ina moznost nie je.
Popoludni vystupi v celej dedine z busu tak trsja, styria ci piati, z vlaku tiez do tych 10. Takze tu naozaj vlaky su frekventovanejsie, ako busy (v priemere vlani sa napocitalo pre presvedcenie zeleznic okolo 90-110 ludi cely den). ale ako vidite, pocty cest. v obidvoch pripadoch su male, teda tie pomery su klamlive.
Takze vzdialenost stanice nepredstavuje az tak velku zabranu...
a autobusy medzi sC a BA sa uplne nezrusia, ale ze vraj z okolia budu autobusy naviazane skor na vlaky, nie na busy.
Priepustnost trate je velka. Naklad ide hlavne v noci ajtak. Zmestil by sa teoreticky aj 20 min. interval Os + Rex. Zvolenske R jazdia len kazde dve hod. po EC.