Hotová by mala byť do konca septembra 2013.
Víťazom verejnej súťaže hlavného mesta na realizáciu trolejbusovej trate Vojenská nemocnica - Patrónka sa stala spoločnosť ELZA - Elektromontážny závod Bratislava, a.s. Predmetom zákazky je rekonštrukcia existujúcej trate Patrónka - Vojenská nemocnica a výstavba druhej stopy v úseku Vojenská nemocnica - Lamačská cesta - Patrónka, čím sa zabezpečí obojsmerná premávka trolejbusov cez prestupný uzol Patrónka.
V súčanosti trolejbusy premávajú cez Patrónku len v smere k Vojenskej nemocnici, čo značne komplikuje cestovanie z Patrónky k nemocniciam na Kramároch, najmä v čase kedy nepremáva autobusová linka 22. Po novom tak cestujúci tak budú môcť cestovať trolejbusmi z Patrónky aj priamo na Kramáre, prípadne k Horskému parku a Hradu.
Uvedená spoločnosť sa zaviazala zhotoviť novú trolejbusovú trať v termíne 1. apríla až 30. septembra 2013. Skúšobná prevádzka na novej trati má prebiehať počas októbra 2013. Celková cena zákazky, ktorá je spolufinancovaná z Operačného programu Bratislavský kraj, je 1,765 mil. € s DPH.
AAA
64 bude voziť vzduch na tej pôvodne plánovanej manipulačnej trati každých 12, resp. 15 minút a nie 20, (by ma zaujímalo, či bude mať rovnaký interval aj 41. Ak 41 bude mať dvojnásobný interval, vidím v tom akurát zhoršenie),
zrušenie 207 v pôvodnej trase a nezmyselné presmerovanie 207 k Zimáku a vytvorenie pravdepodobne málo vyťaženej linky RD - Šulekova. Z tohto presmerovania vyplýva akurát zrušenie priameho spojenia Červený kríž - AS - Biznis centrá,
zhoršenie sedlového intervalu na Trnávke,
zrušenie priameho spojenia časti okresu BA III s nemocnicou na Kramáre (zrušenie 204),
zrušenie priameho spojenia Kramárov s oblasťou Amerického nám.,
A dúfam, že sa tu nezačne argumentovať super prestupným systémom a prekladmi, keďže toto pri 0 m reálneho bus pruhu na Šancovej, alebo Štefánikovej, aj tak v špičkách a niekedy aj počas celého pracovného dňa fungovať nikdy nebude.
V podstate tie preklady nefungujú až tak úžasne ani pri električkách, len je iné čakať na spoj cez pracovný deň v sedle 8 minút ako 15.