Zlúčenie zastávok MHD a regionálnych autobusov (od 9.12.2012)

Od 9. decembra 2012 budú postupne zlúčené nasledujúce zastávky MHD a regionálnych autobusov do spoločnej polohy:

Zastávka Smer Nové umiestnenie
Brodná do mesta doterajšia zastávka MHD
Jurajov dvor do mesta doterajšia zastávka MHD
Nemocnica P. Biskupice obojsmerne doterajšia zastávka MHD
Odborárska obojsmerne doterajšia zastávka MHD
PPA Control obojsmerne doterajšia zastávka MHD
Prievozská do mesta doterajšia zastávka MHD
Pri starom letisku do mesta doterajšia zastávka MHD
Trávna von z mesta doterajšia zastávka SL
Vozovňa Jurajov dvor von z mesta doterajšia zastávka MHD
ŽST Vinohrady do mesta doterajšia zastávka MHD

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Budu sa stahovat aj pristresky? Napr SL zast PPA Con. smerom na ZP ma pristresok, MHD zast nema, preto by mi v tomto pripade prislo rozumenjsie aby nocne spoje zastavovali na sucasnej zast. SL. Podobne aj Odborarska smer ZP, ale tam su teraz zast. hned vedla seba takze to nie je taky problem...
Reakcia na: Bon-Cu #1:
Hej, takisto Travna v Raci, tam je v smere do mesta pristresok len na zast. MHD, ktora je dost mimo zast. SL. A, ked uz sme pri tom, mohli to popri tom premenovavani cele premenovat na Zahumenice, nova poloha zastavky totiz bude v smere do mesta asi 20 metrov od rovnomennej zastavky elektriciek. Bolo by to prehladnejsie (ale to by sa tak potom nemohla volat zastavka v OC Raca asi 500 metrov odtial kde zachadza L56)
http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/dal/spolocne_zastavky.pdf
Z tohto viac-menej vyplyva ze v pripade Travnej sa zastavka SL presuva zastavku MHD, co je v rozpore s tym co je v tomto clanku.. takze ako to je vlastne? ?
Prievozská smer CMO nie je veľmi šťastný kandidát na zlúčenie z prevádzkového hľadiska:
Zastávka MHD má priestor tak max. na dve kĺbové vozidlá MHD (často aj využívané napríklad pri prestupovaní medzi 201-208), pričom aj frekvencia autobusov SAD je pomerne vysoká. Len minimálne množstvo cestujúcich potrebuje vykonať prestup na hrane zo SAD do MHD. Po novom ak príde na zastávku napríklad kombinácia spojov SAD-208-201, tretie vozidlo bude stáť v kopci a ľudia by vystupovali do trávy.
Ak má byť zastávka spoločná, potom v polohe zastávky SAD, nie MHD, to by však vyžadovalo posunutie prístreškov.
Tak to je super, tato informacia ma velmi "potesila". Ale aky ma vyznam prestahovat zastavku PPA Controll s pristreskom smer Zlate Piesky na zastavku, ktora pristresok nema?
Ked idem z prace, tak vzdy cakam na zastavke na autobus minimalne 15 minut, teraz v zime tak 20-30 minut, hlavne ked napadne sneh mozem iba snivat, ze autobus pride nacas.
Takze dakujem velmi pekne za taketu "pozitivnu" zmenu, uz sa tesim na prijemne cakanie na nekrytej zastavke v snehu a dazdi.

DAKUJEM A PROSIM CIM SKOR PRESTAHOVAT AJ PRISTRESOK !!!
Reakcia na: ivanbuto #4:
Praveze tam prestupuje dost ludi. Tretie vozidlo tak ci tak musi opatovne zastavit pri oznacniku...

No a este treba vziat do uvahy ze asi polovica Lajnov prichadza z ineho smeru ako MHD, teda aj o desiatky sekund v inom case. Na zaver, Lajna tam aj tak stoja relativne kratko.
Reakcia na: 810zssk #6:
To, že tam vidíš vystupovať a nastupovať relatívne veľa ľudí ešte neznamená, že väčšina z nich prestupuje zo SAD do MHD. Ale veď spoločná zastávka je OK, ale označník by mal byť väčšmi vpredu, práve preto, aby povedzme to tretie vozidlo mohlo otvoriť dvere. Navyše by pre trolejbusy bolo šikovnejšie, ak by mali výhybku ešte pred zastávkou.
Reakcia na: ivanbuto #7:
Ved ja som pisal o prestupe, nie nastupe/vystupe...

Posun oznacnika vobec nie je zly napad ak by sa presunul aj pristresok (aj ked je pravda ze prestupy na ine nastupista su uz dnes dost neatraktivne).