Preferencia električiek na Vajnorskej radiále by mala byť hotová do 5 mesiacov

Víťazom verejného obstarávania na zhotovenie preferencie električkovej dopravy na Vajnorskej radiále v rámci rovnomenného projektu hlavného mesta sa stala spoločnosť NOPE a.s. z Bratislavy. Cielom projektu spolufinancovaného z Operačného programu Bratislavský kraj je vybudovanie dynamického riadenia svetelných križovatiek na Vajnorskej radiále od Krížnej po Zlaté piesky. Hoci podľa zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku mali byť všetky aktivity spojené s realizáciou projektu ukončené do decembra roku 2011, samotná realizácia preferencie potrvá najviac 5 mesiacov od odovzdania staveniska, čím sa ukončenie projektu v ideálnom prípade posunie do prvých mesiacov roka 2013. Projektovú dokumentáciu preferencie vytvorila spoločnosť Ing. Pavel Titl - PT Inžiniering z Košíc.

Do uvedenej súťaže bola predložená jedna ponuka, pričom víťaz ponúkol cenu 229 513 € bez DPH. Hlavné mesto uzavrelo zmluvu o dielo s víťazom koncom septembra 2012. Spoločnosť NOPE medzi svojimi referenciami uvádza napríklad cestnú svetelnú signalizáciu na križovatke Karloveská - Kuklovská pri konečnej električiek v Karlovej Vsi, priemyselnú televíziu v tuneli pod hradom či iné cestné svetelné signalizácie.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #3:
Čo myslíš údržbou? Na úseku Zátišie-Zlaté Piesky chodím denne, a trať nieje zrovna v najlepšom stave-voz sa dosť kníše, a pri prejazde cez výhybky do Jur. dvora (ktoré sú zrejme zjazdené) to celé búcha... Inak mám pocit, že tam je rýchlosť "neobmedzená" - preškrtnutá tabuľka.



ak to bude ako v dubravke na poslednej svetelnej krizovatke ta to sa mame naco tesit
mne sa najviac paci veta "Do uvedenej súťaže bola predložená jedna ponuka, pričom víťaz ponúkol cenu 229 513 € bez DPH" ...t.j. jediny predkladatel = vitaz...ci?
Reakcia na: david1 #7:
Vlastne máš pravdu Jurajov Dvor je v koordináícií - pod centrálou. Ale nemusí byť.
Reakcia na: AAA #5:
Najmä v KE, ale aj v blízkom okolí. A nie len CSS, ale aj dopravných štúdií, značenia...
Reakcia na: Mike #3:
Krizovatka Jurajov Dvor je v zelenej vlne smer centrum pre IGK s Krizovatkou Stara Vajnorska-Studena.Smerom von z mesta tiez ,ale pri rychlosti cca 60km a viac.
Iba krizovatka Magnetova funguje na zaklade dopytu z bocnych smerov.

"Spoločnosť NOPE medzi svojimi referenciami uvádza napríklad cestnú svetelnú signalizáciu na križovatke Karloveská - Kuklovská" ? ? ?
Reakcia na: Valec #4:
Titl nie je dvorný projektant v KE?
Keď vidím tú kombináciu Titl - NOPE (jeden dvorný projektant, druhý dvorný staviteľ firmy sídliacej na Kramároch pri rovnomennej zastávke), tak výsledok sa nebude veľmi odlišovať od toho, čo tu už máme. Ale rád sa nechám vyviesť z omylu.
No so sústavou "Polusov" - tj. od Novej Doby po Zátišie neviem či niečo spravia tak, aby nenarušili koordináciu pre igk a zároveň zlepšili pre el., teda hlavne smer mesto.
Na Magnetovej sú tie logické podmienky nastavené celkom dobre, teda miera preferencie el. je veľmi vysoká už dnes.
Čo však vkladám nádeje v súvislosti s týmto projektom je križovatka Jurajov Dvor. Videl som nejaké video na spracovanú preferenciu tam. Lebo dnes je tam pevný signálny plán taký istý už dlhé roky a pritom táto križovatka je na ničom nezávislá fungujúca sama osebe.
Takže chcelo by to dobudovať nejakú detekciu vozidiel (či už klasické slučky v ceste alebo môžme skúsiť aj pomocou kamier), výmenu radiča a dynamické riadenie s maximánou možnou prefrenciou el. Samozrejme že v "programe" križovatky musí byť zohľadnený stav trate, lebo neviem či je tam teraz 50tka a ak áno do kedy tam ešte bude pri tejto neúdržbe.
Nemyslia vážne uvádzať medzi referenciami sabotáž vo vyústení Kuklovskej?!
Nope, chuck testa.