Nová linka 90 na čunovskú priehradu (od 21.4.2012)

Od 21. apríla 2012 (sobota) bude obnovená sezónna premávka MHD k Areálu vodných športov.

Nová sezónna linka 90 bude premávať denne v hodinovom intervale po trase ŽST Rusovce - cesta I/2 - Petržalská - Schengenská - cesta k vodnému dielu - Areál vodných športov a späť. Odchody budú nadväzovať na spoje linky 91 z/do centra, spoje zo ŽST Rusovce pôjdu každú hodinu od 6:44 po 20:44.

Autobus linky 90 zastaví na zastávkach ŽST Rusovce, Gaštanová aleja, Pieskový hon, Čunovské jazerá, Schengenská, Čunovo-záhrady, Čunovo-priehrada a Areál vodných športov. Všetky zastávky sú na znamenie.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
hmm, tak na toto maju peniaze? Takto skoro tam asi nik nebude cestovat. I ked maju na premavku L82 a L128, tak nemam nic proti. Ale uplne by postacovala premavka od juna do septembra.
Reakcia na: Marek1978 #1:
Nuz Marek Danubiana, a areal DV, ci elektraren su stale v ramci Bratislavy a jej obcania v nej pracuju, zaroven tu vychovavaju mladez, ktora neskor mozno ziska dalsie olympijske zlato pre SR.
Je vsak otazne ci treba kazdu hodinu, ci by nestacilo kazde dve
Reakcia na: Ámos #2:
To ja viem, len to tam stoji uz viac ako 10 rokov a preco az teraz? Ja som za. Urcite prepravi viac ludi ako L82 a 128 dokopy.
Reakcia na: Marek1978 #3:
Tak vikendova premavka existovala uz dlhsie (199)...
Reakcia na: 810zssk #4:
to hej, ale len v letnych mesiacoch.
Doprava sa do tej lokality okrem leta a možno víkendov dá pre tých zamestnancov riešiť účelovým spojom obdobne ako Vodostav, ak by to vôbec chceli využívať.
Reakcia na: 810zssk #4:
ale ak si dobre pamätám, na Schengenskej tuším nestála - som si myslel, že zast. Schengenská je až za križovatkou s cestou na priehradu a kvôli tomu 199 zastavovala na "Č-záhrady". A samozrejme, išla z Čunova, čo bolo zrejme menej vzkm... Inak, z Rusoviec to ide kvôli oprave cesty pred konečnou v Čunove, či to má nejaký vyšší politický dôvod?
Reakcia na: kecho #7:
Tak ja v prvom rade nechapem preco tam nechodi samotna L91 🙂

Inak, pisal som ti mail 🙂
Reakcia na: kecho #7:
nestala. Bude stat predpokladam pred krizovatkou, za ktorou stoji L801, cize nebudu mat spolocnu zastavku, ale kusok od seba.
Reakcia na: Marek1978 #1:
Hlavne ze na normalnych linkach sa nevypravuju vozy, lebo nie su a na novu linku sa nieco zrazu najde...
Reakcia na: Marek1978 #9:
alebo zastávka "Schengenská" pre 90 nakoniec ani nebude...

Re #8 810zssk: vďaka za upozornenie, pozriem 🙂
Skor bude zaujimave sledovat ludi, ako sa 90tkou dovezu az k ZST Rusovce a tam zistia, ze 91 tam smerom do mesta nestoji. ?
troska offtopic - neuvazovalo sa niekedy nad opatovnym predlzenim zachadzania nejakej linky k strkopieskom v petrzalke kam kedysi chodievala 47ka a nasledne 93ka este ked chodila na jasovsku? a nechapem preco nemoze ostat cislovanie 199 .. teraz mam pocit ze 90kou sa doveziem na zst petrzalka :))
Reakcia na: majak #13:
k Strkopieskom premavala L43 a nie 47. Kedze sa to meni na dennu linku, tak sa to dalo do normalneho radu. L199 bola iba sezonna vikendova linka.
Tato linka je sice lepsia ako linka 199 ? ale mohla by chodit az do mesta alebo napr. na Vysehradsku s prestupom na linky 93 alebo 95 ? .Podla mna by to este viac skvalitnilo dopravu do tychto Cunovskych koncin ☺
Reakcia na: Kobenhavn #15:
presne tak.. prve co mi napadlo je nech to chodi aspon ako N91 teda tam od konca petrzalky
Reakcia na: Kobenhavn #15:
do mesta? Naco by kopirovala L91 a 191?
Hahaa frenky dobrá pripomienka. ?
Reakcia na: Kobenhavn #15:
Veď Jarovce, Rusovce a Čunovo majú až 3 linky teraz - 91 a 191 pod Nový most a 801 k SND. Načo im je ďalšia linka? Nebodaj chceme z Čunova urobiť nové Dlhé diely, kam chodievali svojho času linky 32,33,35,133,135 a mnohé iné?
Reakcia na: 810zssk #8:
plne súhlasím. Inak vklude to mohla zostať 199 s hodinovým intervalom (nadväznosť na 91) a mohli by ju vykonávať prejazdy z 801 (ak tam nieje nejaký problém kvôli EU) tá aj tak prestávkuje pred SND viac ako dosť. Navyše by vzniklo častejšie spojenie Rajka - Čunovo pri prejazdoch z 801 na 199 a opačne.
Reakcia na: Technopol #20:
A ako by to fungovalo s tou 801? NB SND - Rajka - AVS - Rajka - NB SND? Ci ako?

Imho najlogickejsim riesenim je tam poslat 91.
Reakcia na: 810zssk #21:
Len ako tam poslat 91? Kazdy piaty spoj? Ale potom by z konecnej Cunovo bola 40-min.diera. Alebo by to tam zachadzalo? Len tie zachadzky by potom robili tolko vzkm, co robi zo ZST Rusovce L90.
Reakcia na: Marek1978 #22:
Islo by to po Cunovo-namestie a potom sa tocilo na AVS. Alebo potom normalne nechat 199 tak ako bola.
Reakcia na: 810zssk #21:
Len taká otázka - ak som dobre pochopil, podľa textu to má odbáčať a ísť cez Čunovo ako 91/n91/801. No nerozumiem prečo, keď to v Čunove nezastavuje - nebolo by jednoduchšie ísť priamo po I/2 a odbočiť doľava o jednu odbočku ďalej a odtiaľ by mohla ísť priamo?
Reakcia na: kecho #24:
Nie, nepojde cez Cunovo. Pojde normalne o odbocku dalej ako chodi L299 pocas MS alebo SP vo vodnom slalome.
Reakcia na: 810zssk #21:
Vychádzal som z cp chrono. Teoreticky:

8:00 odchod SND 801
8:32 príchod Rajka
8:35 odchod Rajka 801*
8:46 príchod/odchod Miu Čunovo 199
8:52 príchod AVS
8:54 odchod AVS 199
9:00 príchod/odchod Miu Čunovo 801*
9:11 príchod/odchod Rajka 801
9:49 príchod SND
10:00 odchod SND 801

1. pri 2 vozidlách sa dá dodržať hodinový takt
2. medzi Rajkou a Čunovom by vznikol polhodinový int. (smer Rajka 00: :26 ) (smer Čunovo :11 :35)
3. oproti L90 nedochádza k navýšeniu km (prejazd a cesta k AVS)
4. Potom by stačilo prispôsobiť CP 91/191 aby bol možný prestup na Miú Čunovo
Reakcia na: Technopol #26:
Navrh pekny, ale tak tie prejazdy Rajka - Cunovo su dost jalove. Ina vec by bola ak by prejazd Rajka - Cunovo bral vlky s tym ze z tohto prejazdu by sa v Cunove dalo prestupit na 91 smer mesto.
Reakcia na: 810zssk #27:
Ten prejazd je s cestujúcimi, inak by presun trval o niečo kratšie.
Reakcia na: Technopol #28:
Tak ked by bola nadvaznost tak by bolo dobre...
O môj BOŽE, popri linkam 82,89..minibusom a lokalnym linkam v DNV, KV, NM nám vzniká dalšia linka nanič....čo tak tie vozokilometre dať skôr na linku X13 a natrasovat ju subezne s povodnou linkou 13 a dat interval 5 min? A urobit skutocnu nahradnu dopravu za eliny z Hl.st.?????Sialene...
Reakcia na: TARKAN #30:
5 min. interval na linku X13 je blbosť a linka X13 - už tu bolo spomínané dôvody, prečo nemôže premávať po trase električky 13. Takže táto súčasná trasa X13 je asi najlepšia, lepšie to už nebude. Myslím si, že 20 min. interval je dostatočný, maximálne by ho mohli znížiť na 15 min., ale neskrátia, lebo nie sú voz a vodiči.
82 je hlúposť, za, ktorú si platí Kukura, takže tú nezrušia a 89 neexistuje a linka 90 býva vužívaná, ale myslím si, že by stačil aj viac predĺžený interval( v týždni) cez víkend by mohol ostať, hlavne kocom jary a v lete tam (AVS) chodí dosť ľudí...
Reakcia na: Sharpay #31:
Hmmm..nemôžem celkom súhlasiť vnímam to troška komplexnejsie a ćiernu megadieru DPB mám vcelko dost rozobratú z viac ekon- man. pohľadov (na stole som už nejakých tých dopr. aj iné typy firiem mal - v DPB ani na magistrate našťastie nerobím) - ak si nebodaj zamestnanec DPB, či magistrátu rád si k tomu sadnem aj osobne nemám s tým problém. Rešpektujem a neznevažujem vśak tvoj názor. Len na okraj Záhradníka som síce nemusel ani nemusím, no narozdiel od terajšieho Mr, Delfína v jeho riadení boli aj svojsky poňaté prvky rozvoja ale boli.
Reakcia na: TARKAN #32:
Myslíš linky na každú ulicu v KV? ? ? ? ?
Ako to vyzerá s vyťaženosťou 90 ?
Reakcia na: Technopol #34:
Rano a vecer cca 3 ludia a cez vikend su casy, ked ide vo voze aj 15 ludi.
Reakcia na: Marek1978 #35:
Tak to je teda vytazenost, to uz by v Ivecu museli stat ? Vazne, preco to nedostane prva kolona s Ivecom (za predpokladu ze prave bude volne)?
Reakcia na: 810zssk #36:
Pretoze by sa musel ten jeden voz preradit, aby sa nenabehali jalove km a po druhe ich je malo, cize preto su 2ks B9.5 preradene.
Reakcia na: Marek1978 #37:
1. To je strasne narocna operacia preradit voz do inej vozovne.

2. Keby sa tam realne darilo nasadzovat Iveco tak na tych jalovych km sa minie ovela menej ako sa usetri na tom ze tam zbytocne nebeha SORka