Drobná zmena na linke S20 (from 2 Mar 2025)

Nočný vlak do Kútov pôjde od marca o niekoľko minút neskôr.

Od 2. marca 2025 bude platiť nový cestovný poriadok vlakovej linky S20.

Jedinou zmenou je posunutie odchodu posledného vlaku z Bratislavy do Kútov o 9 minút neskôr. Posledný vlak bude po novom odchádzať z bratislavskej hlavnej stanice o 23:40.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ma178rek #41:
Najväčší problém je nedostatok ľudí. Každý ti povie, že je ľahšie zohnať stroje ako ľudí.
Reply on: Ma178rek #41:
Ona sa neodkladá, len nie je stále pripravená. Tento rok by už mali mať stavebné povolenie a malo by to ísť do súťaže, v lepšom prípade sa už v druhej polovici roka 2026 bude môcť stavať. Pokiaľ ide o to, čo je hanba, tak to je hlavne kapacita vlakov. Os 2020 nie je duplák a tam sa stojí v celom vlaku a sedí na schodoch. Toto GVD je to absolútne podcenené.
Reply on: Viko #40:
Keby sa ta modernizácia neodkladá už pár rokov nevznikol by tento problém a hlavne je hanba za takáto trať nedokáže byť obsadená tak, aby to cestujúci nepocítili ...
Hlavne to že v 1 smere sa dá a v druhom nie pričom chápem že nechcú púšťať ľudí len tak cez koľaje lebo by tam boli jatky každý týždeň ...
Reply on: Solider #34:
Pri počte chýbajúcich ľudí v rámci celého OR TT by som nepredpokladal, že do modernizácie to znovu obsadia. Veď už Lamač sa vykrýval zrušením vonkajších výpravcov na hlavnej.
Reply on: Solider #38:
Pod križovaním som myslel prejazdy medzi traťovými koľajami, zle som sa vyjadril
Reply on: 3pa3ck3 #33:
Osobáky sa podľa grafikonu vzájomne križujú v úseku medzi Malackami a Štvrtkom, takže by z tohto pohľadu nerobilo problém, aby osobáky obojsmerne jazdili výhradne po 1. TK. V Kútoch si už vie výpravca postaviť cestu pre vlaky kamkoľvek, náklady aj tak posielajú cez nákladné koľajisko. V Levároch si vie taktiež postaviť cestu kamkoľvek a má tam štyri koľaje k dispozícii.
Reply on: 3pa3ck3 #31:
Tým pádom odpálili stanicu aj na prípadné obiehanie vlakov či iné mimoriadnosti... no paráda.
Reply on: 3pa3ck3 #32:
Na autobloku môžeš vojsť aj do obsadeného oddielu a to je v prípade stanice problém.
Reply on: 3pa3ck3 #31:
Áno, ale toto nikto pred modernizáciou riešiť už nebude.
Reply on: david11 #30:
Áno, keďže tam nie je diaľkové riadenie, ale každá stanica si sama stavia vlakovú cestu. Ak sú Sekule neobsadené, tak výpravca z Levár môže akurát poslať vlak z Levár po nesprávnej až do Kútov. Riešenie môže byť aj to dočasné montované nástupište pred priecestím, ako tu bolo spomínané, ale zrejme nemajú ešte jasno v tom, či bude stanica neobsadená až do modernizácie alebo sa tam pokúsia niekoho nájsť.
Reply on: Solider #28:
No veď toto, že by nám z dvojkoľajnej trate vznikli de facto dve paralelné jednokoľajky. Aj keď by to až taký problém byť nemusel, keďže aj pokračovanie trate z Kútov na Moravu je tiež jednokoľajné a Os by v Kútoch končili pri staničnej budove bez križovania koľaje č. 2. Zároveň Os majú v ZCP uvedenú rýchlosť 140 km/h, takže by sa na koľaj č. 1 vošli aj nejaké Nex-y bez výraznejšieho zdržovania. Akurát sa bojím, že v Levároch na križovaní sa to všetko zasekne.
Reply on: Solider #29:
A bolo by príliš náročné nejako zabezpečiť prenos informácií o obsadených oddieloch z autobloku?
Reply on: david11 #30:
Keby bola stanica Sekule diaľkovo ovládateľná, tak tam výpravca vôbec nemusí a tento problém by sme neriešili
Čiže nevedia na diaľku postaviť cestu OS smer Kúty pre Sekule na nesprávnu alebo najbližšiu koľaj k výpravnej budove a po odbavení zase naspäť na správnu? To sa dá, iba priamo v Sekuliach?
Reply on: 3pa3ck3 #27:
Nevie.
Reply on: Dezerter #26:
Cez vysielačku asi ťažko, keďže tam nie je pokrytie rádiovým systémom. Teoreticky by sa vedeli spojiť cez mobilný telefón, ale bolo by to oveľa komplikovanejšie – muselo by tam byť dlhšie časové okno, v ktorom by kútsky výpravca nemohol posielať vlaky smerom do Sekúl, pretože ak je v Sekulách neobsadená stanica, tak nemá ako vedieť, kde sa ten vlak nachádza, kým nepríde do najbližšej obsadenej stanice, čo sú Leváre.

Ten návrh s tým, aby osobné vlaky z Levár do Kútov jazdili po nesprávnej koľaji považujem za priechodnejší a z hľadiska priepustnosti na trati za efektívnejší, ale nedá sa na to pozerať spôsobom, že tam ide „vlak iba raz za hodinu celý týždeň“ – jazdia tam aj EC každé dve hodiny, plno nákladov a rušňových vlakov. Treba si zároveň uvedomiť, koľko kilometrov má medzistaničný úsek medzi Kútmi a Levármi (18 km).
Reply on: Dezerter #26:
Vie si výpravca v Kútoch overiť presnú polohu vlaku, aby nemuseli vlaky smer BA stáť v Kútoch už od chvíle, ako Os smer Kúty opustí Veľké Leváre?
Možno by bolo jednoduchšie zdržať na nevyhnutný čas všetky vlaky smer BA v stanici Kúty a cez vysielačku dá rušňovodič vedieť, že Os vlak smer Kúty opustil stanicu Sekule. Však tam chodí vlak iba raz za hodinu celý týždeň, to by hádam nebolo tak tragické.
Reply on: AndyNO #23:
Aj vrátane prestupu?
Reply on: TomJ #20:
del