Do Karlovej Vsi bola privezená električka

Električkou sa budú testovať úpravy v konštrukcii električkovej trate s cieľom eliminácie vibrácií na zmodernizovanej trati.

Do Karlovej Vsi bola v nočných hodinách na podvalníku privezená nízkopodlažná električka Škoda 30T #7512. Električka bude použitá pri testovaní úprav v konštrukcii električkovej trate, ktoré sa budú realizovať za účelom odstránenia vibrácií vznikajúcich na zmodernizovanej trati pri prejazde električiek. Cestná preprava električky do Karlovej Vsi bola zvolená z dôvodu pokračujúcej modernizácie trate, takže už zmodernizovaný úsek nie je v súčasnosti po koľajniciach prístupný. Zhotoviteľ si električku zapožičal od Dopravného podniku Bratislava. Električka parkuje v obratisku Kútiky a stráži ju súkromná bezpečnostná služba.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mohla by robiť XX5 ak sú koľaje v úseku Segnerova - Pri Kríži zjazdné 😃
Reply on: Mike #1:
Takú kyvadlovku ako letnú atrakciu 😃
V ktorom mieste ju skladali z truckera ?
Reply on: Mike #1:
Nejde ani tak o zjazdnost kolaji, ako o to, ze by ju stale museli prevazat autom do vozovne. To bol aj jeden z komunikovanych dovodov, preco sa neponecha ostrovna premavka od Molecovej po Dubravku - elektricky musia kazdych par dni byt kontrolovane vo vozovni.
Preco zrusili obojsmernu otocku cez trat pri starom kostoliku a nahradili nezmyselnymi dvomi (jedna pod nadchodom pri Allianzi a druha bude vraj pri pumpe na semaforoch).To aky b.l.b. tam naprojektoval?
Reply on: Milanko62 #6:
A v čom konkrétne je problém? Ľudia idúci smerom od Kútikov k poliklinike/do Líščieho údolia využijú nový (bližší) U-turn pod nadchodom a tí, ktorí tam odbáčali v smere z centra na parkovisko za kostolíkom, sa holt otočia až za zastávkou na Segnerovej. Zachovávať doterajšie križovanie iba kvôli čo najkratšiemu prístupu k jednej vyasfaltovanej ploche by bol až priveľký luxus (a jeden potenciálne kolízny bod naviac).
Reply on: peepay #5:
V Prahe na Barrandove pokial spravne viem tak uz nejaku (celkom dlhu - od 14.3) dobu funguje ostrovna trat. Ajked neviem presne ako sa tam riesi udrzba vozidiel.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: miro_162 #8:
V obratisku na Barandove je vybudovaný údržbový kanál.
Reply on: Urbanway 2423 #9:
+ Rozdiel oproti Bratislave je aj v tom, že Barrandovská trať umožnuje, aby busy NAD nestáli (až v takej veľkej) kolóne. Kým na ceste na Barrandovský kopec sa dá zabiť aj 20 minút, pri Krčačoch žiadna zápcha nehrozí. 🙂

++ Druhý a nemenej dôležitý bod je ten, že pražská sekcia elektrických drah je mimoriadne šoto.
Reply on: Urbanway 2423 #9:
A co brani vybudovat napriklad na Molecke.... pardon na Riviere na tej odstavnej kolaji kanal?

Alebo este lepsie preco rovno nepostavit aspon mensiu vozovnu pre dajme tomu 5-10 elektriciek na zaciatok? Vsak predsa by DPB usetril celkom slusne mnozstvo vzkm a pracovneho casu rocne 🙂
Reply on: MatejBA #11:
Ja mám taký pocit, že ich to ani nenapadlo. Keď ich doteraz nedokázalo napadnúť šetriť vzkm autobusov tak, že by špičkové poradia liniek v západnej časti mesta odstavovali v sedle vo vozovni Hroboňova a netrepali by ich až na Trnávku/Jurajov dvor. Pochybujem, že na všetkých z nich sa v sedle robí údržba.
Reply on: TomJ #12:
Neviem ake su pomery, ale je tam na ne priestor?
Reply on: peepay #13:
V sedle sa tam musia zmestiť, keď sú t-busy vonku v premávke.
Asi teraz toho vela neotestuju
Reply on: TeBeCe #15:
To ani nie je možné aké tupé hlavy pracujú v DPB!
Reply on: thomas123 #16:
Skôr u stavebníka, kedže:

- za skaly cez trať je zodpovedný stavebník.
- za testovanie trate je zodpovedný stavebník.

🙂
Nevidím v tom žiadny problém, keďže

1. nikde som nezachytil že testovanie má prebiehať dnes
2. priecestie bolo dočasné a bolo jasné, že ho bude treba odstrániť (slúžilo počas otáčania sa linky X5 a následne keď sa jazdilo cez protismer)
Reply on: MatejBA #11:
Tiez nerozumiem preco sa v ramci zobojsmernenia obratiska Kutiky neriesilo aj servisovanie vozov v pripade ostrovnej premavky, napr. kanalom a pripadne plotom v niektorom z obratisk (Kutiky / Kriz). Tym sa zabil najvacsi benefit tej upravy.
Reply on: MatejBA #11:
Jasné, podobne ako v Chris Sawyer's Transport Tycoon de Luxe, prejdeš kurzorom v izometrickej dvojrozmernej sieti na príslušné poličko, zaklikneš ikonku depa, klikneš ľavým tlačítkom na myši, zrazu sa ozve "chrum" a fungl nový odstavný kanál stojí na mieste, ešte sa z neho za horúca vyparuje 5 pseudodolárov 🙂 Ten kanál je normálna pozemná stavba, ktorá vyžaduje celý stavebný proces.
Reply on: TeBeCe #15:
Ze by isli toto dat konecne do poriadku? Inak je dost smutne, ako rychlo sa to vymlatilo. Zostava dufat, ze inde to tak nedopadne.
Reply on: lostrail #21:
Čo myslíš tým "dávať do poriadku"? A čo je smutné, že zbíjačky fungovali ako mali?
Reply on: S499.1023 #22:
Beriem spat, az neskor som zistil, ze priecestie bolo docasne. Na druhej strane, nemyslel som, ako to tam vymlatili zbijackami, ale ake to bolo rozbite este v case, ked sa to pouzivalo. Ale to, myslim, bolo jasne.