Dopravný podnik našiel kupca na 33 starých trolejbusov.
Dopravný podnik Bratislava zverejnil na svojej internetovej stránke výsledky vyhodnotenia verejných súťaží na odpredaj ojazdených trolejbusov a električiek. Úspešným uchádzačom o uzavretie zmluvy na kúpu 33 ojazdených trolejbusov Škoda 14 Tr a Škoda 15 Tr sa stala spoločnosť Mezinárodní inovativní kancelář, s.r.o. z Prahy. Dopravný podnik s touto spoločnosťou uzavrie kúpnu zmluvu do 90 dní od zverejnenia výsledkov súťaže.
Súťaž na odpredaj 79 električiek typu ČKD Tatra T3 dopravný podnik bez bližšieho vysvetlenia zrušil.
Doplnené: Kúpna zmluva na ojazdené trolejbusy bola uzavretá 4. októbra 2016. Kupujúci zaplatí dopravnému podniku spolu za všetky trolejbusy kúpnu cenu 54 100 € bez DPH. Odvoz trolejbusov kamiónmi s ukrajinskými poznávacími značkami začal začiatkom októbra. Trolejbusy by mali byť podľa zmluvy kupujúcim kompletne odobraté do 21. decembra 2016.
BigMac
To robenie a nasadzovanie si dokážem predstaviť technicky celkom živo, neviem, ako by to vyšlo ekonomicky. Skôr chabo.
Pokiaľ však bude zachovaná súčasná "spotreba" obojsmerných vozidiel, tak by sa nám možno ešte zo desať zo pätnásť takýchto reko zázrakov aj hodilo.
Niektoré T3-kové skrine sú úplne v pohode, iné na tom boli dosť biedne už pred desiatimi rokmi, hlavne pôvodné 7717 až 7736. Tie snáď začali hrdzavieť ešte pred dodaním do Bratislavy. To boli totiž vozy (skelety skríň) fyzicky vyrobené niekedy 1979 a neskôr, len montovňa v ČKD vtedy výdatne nestíhala, tak sa "dočasne" parkovali pod holým nebom, kým šli do finálnej montáže. A niektoré to dočasne bolo aj 5 rokov. Paradoxne vozy, čo mali zo všetkých SU a SUCS najlepšie jazdné vlastnosti najskôr zhnili.