DPB zapožičia obojsmernú električku Škoda 30T na výstavu InnoTrans

Výstava sa bude konať 20. - 23. septembra v Berlíne.

Dopravný podnik Bratislava sa dohodol so spoločnosťou Škoda Transportation na zapožičaní jednej nízkopodlažnej obojsmernej električky Škoda 30T ForCity Plus pre účely jej vystavenia na medzinárodnej výstave InnoTrans 2016, ktorá sa bude konať v Berlíne v dňoch 20. - 23. septembra tohto roku.

Električku dá dopravný podnik výrobcovi k dispozícii v termíne od 12. septembra do 3. októbra 2016. Za zapožičanie električky získa DPB na výstave priestor pre prezentáciu svojej korporátnej identity a hlavného mesta Bratislavy a propagáciu čerpania prostriedkov z Operačného programu Doprava.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vobec "nebude" chybat pocas vyluky PREDSEDNICTVO EU na 1,3,6 ?
"priestor pre prezentáciu svojej korporátnej identity"

To budú návštevníci oči vyvaľovať... možno to budú prezentovať ako hlavné lákadlo veľtrhu.
Reply on: Valec #2:
Zapozicaju aj vodica? V ramci korporatnej identity... 😃
Ked ma DPB tolko elektriciek nazvyš nech radsej potom posilni interval 1tky do Petrzalky. Spoj co ide kazdych 10mim mi nepride ako "rychloelektrička". A okrem toho ma tusim dve 30t nepojazdne po nehodach.
Reply on: ross #4:
Od septembra bude 8 minut. A nie nema, nazvys obojsmerne elektricky - stale je pocas vyluky potrebnych 5ks na L6, od septembra asi 6ks
Hm, my keď niekam zapožičiavame lokomotívu, ktorá stojí o trochu viac ako 30T, tak ju zapožičiavame za normálne nájomné, čo by v prípade 30T vychádzalo na cca. 1.000,- evri za deň a "korporátnu identitu nám to spropaguje samo, keďže je na lokomotíve logo vlastníka "jak kráva". A prečo chcú práve na InnoTranse propagovať čerpanie operačného programu "Doprava", keď InnoTrans je výstava TECHNIKY? Keď už by chceli niečo také robiť, tak skôr na Transport&Logistic v Mníchove na jar 2017. Ale tak jasné, pár pohlavárov z DPB, mesta, ministerstva dostane voľné vstupenky na InnoTrans vrátane ubytovania a žúrovania a je to...
Reply on: S499.1023 #6:
A hlavne na co potrebuje DPB prezentovat korporatnu identitu? Ako keby DPB mohol bojovat o medzinarodneho zakaznika v Berline...
Dufam ze sa tam aj dostatocne zpropaguje Skodovkou vypovedanie zmluvy o udrzbe...
Ja dúfam že v rámci korporátnej identity vyberú na prezentovanie zopár exemplárnych pracovníkov DPB z Olejkárskej, Krasňan a ďalších THP a vodičov...?
Ja dúfam že tam ten voz budú prezentovať s normálnerozchodnými podvozkami! Je najvyšší čas naplniť uvedený bod zmluvy a osadiť a otestovať funkčnosť vozidla na normálnom rozchode. Trať na Starom moste k tomu máme!
Reply on: zlomok #10:
V nejakej zmluve je uvedené, že tento typ vozidla má vedieť behať po normálnom rozchode?
Reply on: Mike #9:
Vachovú tam, prosím ?
Reply on: Rubber38 #11:
Áno, ma byť prestaviteľný na normálny rozchod (tuším ale len jednorazovo). Je to v kúpnej zmluve.
Reply on: Valec #13:
OK, teda beriem argument späť +- ?
Reply on: Valec #13:
Aký problém previazať podvozky?
Reply on: zlomok #10:
Načo ti je trať na Starom moste v Berlíne? Chceš previezť a prezentovať aj Starý most?
Reply on: Valec #2:
Dufam ze nezabudnu na okna nalepit The Best Of Oznamy. Najlepsie "lepkami".
Reply on: ross #4:
neviem aky stav je v petrzalke, ale v ramci letnych uspor zredukovali dopravnu kapacitu odhadom o asi 40% (v rannej spicke miesto 22.5 spojov za hodinu (3,5,7 - kazde s intervalom 8 minut) chodi 12 za hodinu (3,5 - kazdy s intervalom 10 minut)) a tak chodia 3ky z race tak plne, ze obcas aj nepoberu ludi zo zastavok (a vodici ked striedaju na vinohradoch si robievaju srandu ze ci je v raci vinobranie :-))

by ma inac zaujimalo ze ktory blbec v DP alebo na magistrate si mysli ze ked maju deti prazdniny ze zrazu o tolko poklesnu dopravne naroky (a ani cezpolni studenti v podnajmoch sa asi vsetcia na 2 mesiace neodstahuju...)
Reply on: 810zssk #17:
Radšej tou hnedou "olizovacou" lepiacou páskou.
Reply on: si #18:
Presne! Ten Pristavny most co je teraz bez zapch a kade sa da dostat za polovicny cas je taky vdaka soferujucim detom, ktore nemusia jazdit autami do skoly. 😉 Vsak to kazdy vidi, ze to nesposobili pracujuci ludia, ti len MHD chodia.
Inak z Petrzalky co jazdim (68,96,98) su autobusy aj napriek slabsiemu intervalu o cosi prazdnejsie ako cez skolsky rok.
Reply on: si #18:
Hej L3 chodí citelne plnšia v oboch smeroch. Čo mám odsledované tak dosť ludí ju používa na ceste do Petržalky z Račianskej radiály.
Reply on: Ámos #8:
O ako vypovedaní zmluvy to tu píšeš? Môžeš byť konkrétnejší?
Reply on: 810zssk #17:
Nové vozy sú už polepené novými schémami a oznamami. Vyzerá to úžasne...
Reply on: Juro_BA #22:
Už sa o tom písalo v diskusnom fóre. Dá sa to nájsť.
Reply on: Valec #13:
A tie podvozky 1435 k tomuto typu vozidla už existujú alebo sa tam dajú previazať podvozky z niektorého "príbuzného typu" napr. 15T a pod.?
Reply on: Mike #24:
Namiesto tohto si sa mohol buď reakcie zdržať alebo sem napísať číslo príspevku, kde sa o tom píše...
Reply on: david1 #23:
Je to otrasne 🙂 a hlavne neaktualne 🙂 ukazuje ta schema situaciu mimo predsednictva 🙂 fakt nechapem tolko papierov co tam lepia, pomaly cele okno tym polepia. Tu mapu bratislavy s linkami nech nechaju iba na zastavkach, ostatne oznamy nech daju do displaya kde reklamuju "hladame vodicov" 🙂
Reply on: Juro_BA #26:
A na tanieriku s belasým pásikom by si to nechcel?
Reply on: S499.1023 #29:
Na druhej strane behat cez 215000 prispevkov ... kebyze ho odkazes na nieco starsie, tak moze stravit cely den hladanim, ak nevie, kedy cca sa to riesilo 🙂
Reply on: MatejBA #30:
Takže mám miesto neho behať cez 215 tisíc príspevkov ja a priniesť mu to na tanieriku s belasým pásikom? Máme tu dole takú fukciu že vyhľadávanie, tak pár vhodných klúčových slov a má to.
Reply on: S499.1023 #31:
Veď nemôže byť každý taký chytrý ako Ty ?
Reply on: Miro #32:
Keby som nebol presvedčený, že je to také jednoduché, ako napísal S499.1023 v #31, tak ten odkaz na ten príspevok dám aj ja sám, alebo ten obsah sem prekopírujem...
Reply on: MatejBA #30:
Tato stranka ma jedno z najlepsich vyhladavani ake som kedy videl (a to robim so strankami pomerne casto). Cas straveny hladanim je tak zanedbatelny, ze napisanim prispevku si to mohol mat najdene 2x.
richardhudec

richardhudec

DPB sa môže na InnoTrans pochváliť korporátnou identitou vrátane svojho dizajn manuálu, vďaka ktorému niektorí dementi z DPB produkujú takéto schémy. ? ? ?
Myslíte si ,že pošlu jednu naburanu električku do Plzne -do opravy a odťial do Berlína ..
Reply on: richardhudec #35:
Aspoň keby bola tá schéma správna. L90 z Petržalky pokračuje cez Apollo do Rusoviec a Čunova. Opačným smerom podľa schémy ide z Petržalky najskôr k novému SND až potom pokračuje cez Jarovce, Rusovce . Zaujímavé že autorovi nebilo do očí, že smer Jarovce má 3 linky idúce rovnakým smerom 90/91/191 a zatiaľ čo 91/191 je uvedené správne len Jarovce, Rusovce, Čunovo tak k 90 napíše aj nove SND. L1 a 3 bez cieľa je bez komentára.
Reply on: Technopol #37:
Tak až teraz som si pri L90 všimol tú šípku na moste Apolle, že ukazuje smer z mesta. Ale potom tá schéma fakt nemá hlavu ani pätu. Ak pri 50 platí že šípka ukazuje jednosmernú premávku z mesta smer aupark,a na SNP smer OD Slimák, tak potom ostatné linky premávajú po Apolle jednosmerne ?.
Reply on: jokl #36:
Pochybujem, na náhradné diely sa čaká 9 mesiacov... Inak čo sa týka toho 1435mm rozchodu 😃 nieje to tak jednoduché. Vedeli ste napr. že motor tejto električky sa už nevyrába ? 🙂 Čo myslíte našli by sa vôbec podvozky na to ? Niekto spomínal 15T podvozky vraj nieje kompatibilný s 29/30T
Reply on: djmetla #39:
Aký je to presne typ motora? Zdá sa mi to byť hlúposť. Podvozok samozrejme nie je kompatibilný s 15T ale mal by byť kompatibilný s tými tureckými a maďarskými modelmi.
Reply on: S499.1023 #40:
Minimalne s maďarskymi určite nie, tie maju pevne podvozky, inde umiestnene, inej veľkosti....
Reply on: djmetla #39:
To nevedia tie diely poslať z Číny skôr ako do deviatich mesiacov?
Reply on: Solider #42:
To skôr vyzerá tak, že niektoré náhradné diely neexistujú a v prípade potreby ich do 9 mesiacov vyrobia na objednávku...
Reply on: slavius #43:
Presne tak bolo vyrobených 60 kusov a tým to končí. Ostatné ND čakajú na výrobu. Hold 7502 a 7518 chvíľu postoja.
Reply on: S499.1023 #40:
Tu je štítok motora ale vraj je ešte jeden typ motora na niektorých vozoch. Má iné číslo ale zatiaľ som ho nehľadal.
Reply on: djmetla #44:
A načo by vyrábali do zásoby? Na obyčajnú nápravu s ložiskom sa čaká viac ako pol roka...
Reply on: ufo #46:
Kúpiť električku, kde treba čakať na druhotriedne náhradné diely pol roka, bol fakt úžasný nápad ?
Reply on: Solider #47:
To je jedno, napr. tie nápravy a dvojkolia robí len Bonatrans. Výrobca električky na to nemá vplyv. Rovnako by to bolo pri Siemense, Alstome... Dopravný podnik si môže narobiť zásoby dopredu, ak chce.
Reply on: Solider #47:
Je vidieť, že nemáš s týmto odborom skúsenosť. Električka nie je práškový cukor, že prídeš do Tesca a kúpiš. Takto je to u všetkých výrobcov. Mmch., práve trakčné motory Škoda rozhodne nie sú druhotriedne, kupuje ich od nich aj kopa iných svetoznámych výrobcov.
Reply on: djmetla #45:
Tento motor má Škoda stále v aktuálnom katalógu (2012, novší nie je).
Reply on: ufo #48:
Nie len Bonatrans, aj Voith, Bochumer Verein a ďalší.
Reply on: S499.1023 #49:
Ja som nenarážal na trakčné motory, ale na také bežné veci, ako dekle alebo sklá, keďže vozidlo bez nich nemôže ísť do premávky a kvôli takýmto banalitám vozy zbytočne stoja. Určite by nebolo na škodu čosi naskladniť, keďže to nie je 6 vozov, ale 60 vozov a takmer isto sa stane, že sa čosi oškrie, rozbije alebo odpadne. Pokiaľ ide o druhotriedne materiály, to sa neoplatí ani viac rozvádzať, pretože je to na zaplakanie.
Reply on: Solider #52:
Tak na to sa teraz tuším dohodli na nejakom konsignačnom sklade, nie?
Reply on: S499.1023 #53:
Ale iba pre autobusy Solaris, Iveco, Irisbus, SOR a Karosa.