Na Hlavnú stanicu bude premávať zatiaľ len linka 2.
Od 1. septembra 2015 od 14:30 bude obnovená premávka električiek na Hlavnú stanicu po ukončení rekonštrukcie električkovej trate. Na Hlavnú stanicu bude opäť premávať linka 2 po svojej pôvodnej trase:
- ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Blumentál - Štefanovičova - Hlavná stanica.
Linka 1 nebude premávať až do ukončenia rekonštrukcie križovatky Štúrova - Jesenského. Spojenie Hlavnej stanice s centrom mesta naďalej zabezpečí autobusová linka X13.
peter0
1."miestami nedorobena dlazba" - da sa to aj tak povedat, i ked je to poriadny eufemizmus 2. a 3 je tiez pravda. Na druhej strane sa ale zda sa ze su si toho vedomi a pracuju na tom, takze pocas septembra to hadam aj dorobia.
Co som si vsak este vsimol, je napr rigol z betonovych prefabrikatov pozdlz Stefanovicovej vpravo od kolajnic - jednak ze sa mi nezda ze je vzdy spravne vyspadovany, co by znamenalo ze tam bude stat voda, a navyse od dlazby ho deli zvlastna pomerne siroka prazdna medzera (neviem ci ide o projektovu chybu, alebo ci tam nieco este po celej dlzke chyba?).
Tiez ma zaujalo nadstavenie nastupnych hran zastavky Žilinská po celej dlzke oboch zastavok tusim gumenym kusom, zvrchu posypane nejakym pieskom(!) - to som nepochopil ze o com to je, ktovie aky bol projektovany umysel?
Nepochopil som ani projektovy zamer necakane vystupujuceho obrubnika do krizovatky Zilinska (zrejme ma fyzicky zabranovat pripadnej snahe o odbocenie zhora zo Stefanovicovej na Zilinsku??)
Odvodnovaci zlab medzi kolajnicami smerom k Ministerstvu financii je v neprimeranom stave uz teraz - zlomeny ci ohnuty (mozno pocas prac. ked tam jazdili cez to tazke stroje), vnutri ciastocne napadany asfalt....pri kolaudacii by taketo "detaily" nemali ujst pozornosti!
Naviac, zrejme tazke stroje pri vystavbe asi sposobili aj vyraznu degradaciu obrubnikov na druhej strane cesty pozdlz Stefanovicovej a aj smerom k Ministerstvu dopravy...