Reakcia na: si #2739:
Sám si priznal, že na prepravu po železnici treba viacej kapitálu. Čiže aj keby bola zadarmo od štátu dokonale financovaná celá infraštruktúra, vlečky až po bránu každej firmy, tak by mal tie zvýšené skladové zásoby financovať ten, kto požaduje prepravu po železnici pre nič iné len zo šotodôvodov.
MatejBA
- odberatel nema priestor na sklad aby sa zasobil niekolkymi vagonmi tovaru namiesto JIT systemu resp. docasneho skladu vo vyrobnej hale
- ak potrebuje menej suciastok v nejaku dobu posle sa napriklad 1 kamion, ak viac tak niekolko (uspora nakladov na dopravu)
- ak by sme posielali tovar po 1 vagone tak nas to vyjde drahsie ako kamiony
- vysoke naklady na udrziavanie zeleznicnej vlecky a aj tak by sme museli mat kamiony a stojanky lebo nasi dodavatelia zase nemaju pri sebe zeleznicu