Inak napájací bod napr u električiek vedie priamo do meniarne, kde je napojený na usmerňovač a ten na transformátor z VN? To vedenie napájací bod vs. meniaren je v zemi? Každá sekcia ma svoj transformátor (kvôli poklesu napätia pri odberné z viacerých vozidiel naraz) alebo sú niektoré aj združené?
Ike
Ak by som ale mal ísť extrémne hrubým odhadom, tak predpokladám, že na vykúrenie jedného vozňa je 25 kW * 10 vozňov = 250 kW, pri prúde 24 V = 10 416 Ampérov, ale cez zberač nejde 24 V, ale ide 3 kV, resp. 25 kV a keďže U1*I1 = U2*I2, potom pri 3 kV by na kúrenie malo ísť 83 A a pri 25 kV 10 A. Ale celý môj odhad stojí a padá na tom, že nemám tušenie aký výkon má kúrenie vozňa a čo všetko spotrebúva energiu pri státí vlaku.