Súhlasím, niekedy za zápchy môže nekvalitná alebo nedostatočná infraštruktúra, ale predsa len nevieme postaviť infraštruktúru, ktorá zvládne nápor veľkej časti populácie využívajúcej IAD, keby viacej ľudí presadlo na MHD/vlak/bike tak by sa zápchy určite zredukovali, to sa ale pri "kvalite" týchto služieb a "kvalite" infraštruktúry pre bicykle asi tak skoro nestane. Ale bohužial mám pocit a trocha aj skúsenosť, že veľa slovákov je takejto myšlienke dosť zatvorená...
No kvôli tomuto paškvilu o dĺžke cca 700m si upchal denne aj Kolárko , 29 Augusta.. to je tiež centrum no to akože nevadí. Ľudom okolo prístavu tiež dobre padne sa ísť sa otočiť až do Kráľovského údolia..
Pritom na nábreží bolo miesta dosť aj pre segregovanú cyklocestu popri Dunaji až pod Starý most.
Kolóna od Královského údolia bola iba ak bola nehoda na Lanfranconi alebo zúženie pre opravu cesty a pod. inak nikdy. Si to pletieš s obdobím pred rokmi ,keď bol iba jeden pruh oproti cca Vidrici.
Cyklisti sa nemajú čo miešať na chodníku s chodcami. Zabúdate na jednu zásadnú vec, že aj ten bicykel sa považuje za vozidlo v tomto prípade nemotorové. A ako také patrí na cestu v tom lepšom prípade na svoj vlastný cyklopruh, ktorý je buď iba vyznačený VDZ alebo ešte v lepšom prípade segregovaný cyklopruh ako je na nábreží. Páči sa mi ako si tu naivne niektorí myslíte, že ak by tam z toho pruhu bol čisto buspruh, tak by to vodiči IAD nezveužívali. Teraz tam všetci musia ísť iba vo svojom určenom pruhu a takí tí myšičkári a vychcánci sú eliminovaní. Doprava sa tam po stránke rýchlosti ukľudnila a tým zvýšila aj značne bezpečnosť chodcov napr. na prechode pri Kúpeľnej. Pretekári, ktorí tam mali potrebu vytáčať motory a letieť neprimeranou rýchlosťou odtiaľ zmizli. Takže okrem toho, že cyklista tam má bezpečný prejazd medzi SNP a Šafkom sa tam zvýšila aj ruka v ruke bezpečnosť chodcov a znížil hluk od áut.
Tiež by ma zaujímalo, kde tam chceš v tom úseku natrepať cyklistov a chodcov, keďže sú tam veľmi obmedzené priestorové možnosti na nábrežnej promenáde a práve aj to bol dôvod tých cyklistov takto dostať z toho chodníka.
Jediné negatívum je to spomalenie MHD busov v čase špičky. A ako som už písal v inom príspevku. Autobusy do toho úseku vchádzajú už s meškaním, nie že tento úsek im vytvára iba meškanie. Navyše cez víkendy a počas dňa mimo špičky tam žiadne zdržania nie sú. Takže tu sa bavíme tak o 2,5 h ráno a o 2,5 h poobede kedy je tam zdržanie, ako kdekoľvek inde na cestách po meste v špičke. Robí sa tu z komára-somár.
31/39 meskavali aj pred zriadením cyklopruhu .. ráno boli kolóny niekedy od Chatám Šofér prípadne až po kráľovské Údolie...
Len všetci vinia cyklopruh pričom 1 v smere Most SNP> Šafárikovo námestie sa situácia takmer nezmenila keďže aj roky rokúce predtým bol 1 pruh pri Propeleri ..
To nie je žiadna mantra, ale obyčajné porovnanie pred a po.. Teraz denne meškajú aj 31,39 v smere od CSU aj 20 min. predtým sa prešlo max na 2-3 signál smer Zochova.. teraz si v kolóne v lepšom prípadne od tunela. Aj na Staromestskú po nájazde sa ide krokom až po Zochovu. To predtým nebolo. Plný pripájač od Karlovky na Lanfranconi zase robí zápchu ráno aj od Sitiny, ktorý potom priebežne zatvárajú od Lamača.
Cyklopruh na nábreží od Mosta SNP na východ po chodníku viesť nemôže, keďže je priúzky (už som to tu viackrát písal). A buspruhy súbežne s dvojkoľajnou električkovou traťou sú nezmysel.
Tie žlté kruhy na SNP sú ale už v katastrofálnom stave. Veľmi nekvalitná farba na to bola použitá. Neplánuje mesto v spolupráci s MIB pravidelne žlté kruhy pretierať nanovo v pravidelných interVALLOch?
DPB: Linka 4: obojsmerne prerušená premávka na Krížnej. Premáva cez Vazovovu, Blumentál, Americké námestie. Neobslúži zastávky Americké námestie (C a D).
Nechcem to tu príliš rozvíjať lebo to patrí do všeobecného, ale len krátko zareagujem na viacerých diskutujúcich. Tunel Karpaty ani z ďaleka nie je taká spása, ako si myslíte. Určite nie v trase, v akej je presadzovaný zo strany NDS. Argumentov je mnoho, už som tu v minulosti niektoré spomínal.
Bus pruh na nabrezi od Botanickej az po autobusovu stanicu by prispel k ulahceniu zivota blavakov viac. Cyklopruh mohol byt na chodniku na nabrezi.
Presvedcte ma o opaku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
diky