No a takisto MHD nekončí ani linkami v Petržalke proste preto je to diskusné fórum rôznych ľudí, lebo každý píše prevažne so svojej lokality alebo lokality kam logicky cestuje. Ale hej, linku 192 radšej po zmenách ani nespomínať....
Na tom nic zle nie je ale 32ky su celkom dobre zabezpecene a linka je v normalnom zadeleni a nie je tu moc co na tom riesit za to mame linky kde su velmi zle riesene vydrze ako aj trasy....co stoji za rec su linky ktore zmenili na inu velkost vozidla napriklad 88 je strasne pod dimenzovana a kolegovia z Petrzalky dost kydaju aj na 192...
Petto dlhsie sledujem tvoje prispevky a rad by som ta upozornil ze MHD nekonci linkou 32 a su tu aj ine linky...vies aj nieco ine riesit ako 32 alebo nie?
Tak to pošli bývalému zamestnávateľovi, keď nechceš riskovať arogantné odfrknutie vodiča môžeš si to arogantné odfrknutie prečítať miesto toho v správe.
Narážal som skorej na to, že sa to týka len linky 40 a nie aj 61, tá s tým problémy nemá, samozrejme pokiaľ nepríde na stanicu zmeškaná. Pri 40 opakovane aj odchod medzi 6:00 a 6:30 odišiel zo stanice -5, no 61 jazdí relatívne včas. Viem, že sú tam prejazdy, preto ma zaujímalo, či sú nejaké špecifické dôvody, ktoré omeškajú len tú 40.
Definícia bláznovstva je robiť veci stále rovnako a očakávať pritom iný výsledok. V DPB celé roky chýba systematickejšia práca s ľudskými zdrojmi a to aj napriek neustále rastúcemu tlaku na zamestnancov. Ak čakáte zázraky, nedočkáte sa.
“Vo vlastnom záujme”. Môj záujem tam ako držiteľa PCL nebol.
Moje skúsenosti podľa divízií sú iné ale nejdem polemizovať. Povedzme, že pred cca 8 rokmi bolo cítiť malé zlepšenie v prístupe vodičov k vlčákom, ale dnes už sme často tam, kde sme boli. No nevylučujem, že mám iba smolu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek
Nemyslím si že na Tom nie je nič zle ...