Ja mám inak pocit, že v tých nových trolejbusoch (iba v Solarisoch) sú tie hlásenie a hlavne signalizácia zatvárania dverí neuveriteľne hlasné. To je naozaj nutné, aby to bolo až také hlasné, veď v niektorých mestách fungujú bez akejkoľvek zvukovej signalizácie pri zatváraní dverí.
Jediný dôvod, ktorý mi napadá je, že nechcú nasadzovať na nočné linky nové trolejbusy. Ak je ale naozaj problém v tomto, tak je to naozaj škoda, pretože teraz by sa dala bez problémov predĺžiť N72 na Hl. st., ako tu už viacerí písali...
24TR majú nejaký softvérový problém, že v nich nejde hlásenie zastávok? Dnes pri cestovaní L71 s dvomi spojmi bolo hrobové ticho. Taký nezvyk. Mne osobne to ani nechýba.
S tou 40/1 by to bolo lepšie riešenie a ešte aj teoreticky by sa nemuselo jednať o služobnú jazdu medzi Stanicou a Hodzkom a mohla by ísť priamo zo stanice po odchode všetkých nocakov, jediné čo by bola potreba je strieška na zastávke pod stanicou smer Hodžovo námestie
Ja nerozumiem celej tej logike obehu čo si tam vymysleli, aj s tým hodinovým kempením vo vozovni.
Prečo ten spoj o 0:05 nerobí 40/4x, resp 40/1a (ktorá má dnes dojazd o 23:55 zo stanice) kde je aj kĺb, aj parciál, aj sa práve nachádza pri Hodžku, aj by to z Čiližskej mala podstatne bližšie do vozovne? To by mi prišlo ako oveľa elegantnejšie riešenie.
Po správnosti by mal byť aj nočák o 0:05 (noc z piatka na sobotu, zo soboty na nedeľu a deň pred voľným dňom) kĺbový, donedávna však nemohol kvôli prejazdu zo 40. Teraz sa to už dá vymeniť, pretože tá 44 končí vo vozovni, akurát sa na to asi zabudlo. Zároveň dáva logiku aj to, že keď príde domov voz a pôjde na umývanie, tak nepôjde znovu von na polnočák, ale pôjde tam iný voz.
Na začiatku zmeny možno. Na konci už ťažko, to má každý všetkého plné zuby. Nie je možné všetky problémy mesta prenášať na zle platených zamestnancov, to nemôže nikdy fungovať.
Vie niekto, podľa akého systému sa prideľuje aktuálne vozidlo na nočák N72/1? Podľa služby by malo ísť o prejazd v rámci služby 44/1. Večer po skončení premávky na 44 je hodinový prestoj vo vozovni, kde zjavne prichádza k zmene vozidla zo štandardného na degeš 6108, ktorý vonku v ten deň ani nebol. Keď už prichádza k zmene vozidla, prečo sa v deň pred voľným dňom nezoberie na to polkolo rozjazdov nočákov o 0:00 rovno kĺbový trolejbus, keď na zvyšných celonočných trolejbusových nočákoch sú 31Tr? Vie to niekto objasniť? Ďakujem za vysvetlenie.
Pretože tých 5 ks nocuje na Komisárkach, inak by nešli na záver do Rače. Ráno idú na 7/6, 8, 10, 14, 17 - takže tieto začínajú na Komisárkach. Iný dôvod tam nie je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pe67