Vidím, že skoro celá výprava L9 v týždni bude nízkopodlažná a tiež komplet celá víkendová. Ale nechce sa mi veriť, že nedokážu urobiť celú výpravu nízkopodlažnú cez víkend aj na L4.
Samozrejme, vieme ako su cesty v BA
Ale prave sme tu mali dve rozne ukazky, ako sa da jazdit. Niekto dokaze jazdi normalne, niekto ako druzstevnik s vleckou hnoja.
Na bratislavských cestách síce slušné jazdenie pomôže, ale nie príliš. Vodič nemôže v hustej premávke kľučkovať medzi výtlkmi s takým kolosom, to nie je malé osobné auto, naviac jazdí na čas, ak chce stíhať harmonogram a mať nejaké prestávky na konečných.
Ja by som praveze povedal, ze na technicky stav ma sposob jazdy prave najvacsi vplyv. Ak vozdilo vymeta kazdy den vsetky vytlky na ceste, jazdi sa stylom plyn-brzda-plyn, tak to sa na nom prejavi behom niekolkych mesiacov.
Prideleny vodic sa moze akurat tak starat o cistotu v interieri, alebo pravidelne chodit do umyvarky. Do oprav vsak nebude investovat nic zo svojho vrecka. Takze dobry technicky stav vie udrzat iba slusnym jazdenim.
podľa mňa má na to vplyv aj spôsob jazdy... včera som išiel L93 a ten s tým jazdil štýlom, že keby sa mu to rozpadlo pod rukami tak sa nič nestane... prudké rozbiehanie, prudké brzdenie, ľudia lietali, privieral ich do dverí, prudké točenie volantom, no zážitok pre turistov čo nastúpili na ŽST Petržalka...
Netuším a ani či toto vozidlo konkrétne je či nie je pridelené. To by mohlo byť vysvetlenie a zároveň hanba pre dielne, keď jeden voz sa dá udržať v dobrom stave, mali by sa dať všetky. A nie na základe toho, či niekomu "patrí" alebo je len tak do rezervy.
Viko má pravdu. Je to vymenník a druhá polovica je prázdny priestor kde bola voľakedy predajňa ale už tam nič nie je. Nemyslím si, že by to bolo lepšie miesto na meniareň a to miesto kde je plánovaná je najpravdepodobnejšie kvôli napájaniu. Zbytočne by sa to ťahalo 400-500m ďalej keď napájanie bude potrebné na opačnú strane.
Dnes som cestoval na a-98 SOR-om 4234. Hoci je z najstarších SOR-ov, dojem z jazdy bol veľmi dobrý, žiadne hrkanie ani pazvuky. Naviac dobrý šofér, vyslovene šikovný, aj v tej situácii plného Prístavného mosta sa mu podarilo dôjsť do Petržalky načas. Takže veľmi nerozumiem tomu, ako môže byť jedno vozidlo z rovnakej série v dobrom stave, iné na šrot.
Ak na tom voze nieco robia pocas sedla robia tak asi ano. Lebo delene mimo 61/11-13 su len 32/6 a tusim 93/12. Inak by ten voz asi stal cely den. A dnes vsetky tamtie sluzby su s SU18 tak uz nemali asi kde dat ten 3230.
Tak s tým trafom iba predpokladám. Načo by inak odtiaľ robili výkopy k svojím skriniam, ktoré sú o nejakých 250 m ďalej. Aj meniareň sa dá urobiť mestotvorne. Predpokladám, že vychádzaš z toho, že meniareň musí vypadať iba tak ako sú tie škatule na novej petržalskej radiále, či na jej začiatku alebo na konci teraz budovaného úseku, kde sú to navyše dosť do očí bijúce stavby vo veľkom voľnom priestranstve. Tu by sa to iba včlenilo do okolitej zástavy. Ono to námestíčko je dosť silné pomenovanie pre tento priestor. Niečo málo je vzadu za kostolom a oproti cez cestu je ten otrasný parčík s ešte hnusnejším plotom. Byť na mne, tak tú meniareň rovno dám na miesto toho parčíku, ktorý nikto nikdy nevyužíva a zvyšok medzi meniarňou a prievozskou chátrajúcou radnicou by som zrevitalizoval a hlavne otvoril strhnutím toho múru s kovovou konštrukciou.
Ak tam je trafo, tak je zvláštne, že nie je vôbec označené; nápis OST a logo BAT hovoria len o tom, že tam je výmenník zrejme pre okolité bytovky.
V každom prípade, postaviť novú meniareň doprostred námestíčka medzi kostolom a bývalou radnicou (raz snáď knižnicou) by bol urbanistický majsterštuk.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max