Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zaujímalo by ma, či sa plánuje definitívne vyradenie 15 TrM po dodaní nových trolejbusov alebo stále bude to, že na trolejbusové nočáky musia byť 15 TrM. Už dávno mali byť minimálne cez víkendy a prázdniny 30/31Tr (neviem aká je obsadenosť N44/N47/N72), výhovorky ma v tomto nezaujímajú keď už na Silvestra sa to dalo, a nemyslím si že by sa nenašli 2 novšie vozy cez pracovné dni.
Reakcia na: juraj76 #174523:
Nepredpokladam, ze by niekto takto hlboko nad tym premyslal. Dnes mas na /2 ktora je do polnoci klbak a na /6 mas kratky voz a to je sluzba len do 20.

Mimochodom, vcelku by ma zaujimalo, ci sa niekto v dpb zamyslel nad tym, ze pridu dvojklby s vyssou spotrebou. Predpokladam, ze hned ako pridu tak sa v setriacej vasni obmedzi interval na 71.
Reakcia na: Úprimný Snímač #174526:
Snáď nečakáš že sa vedenie DPB vzdá svojich šotohračiek, keď ešte stále zostáva pár častí mesta kde môžeme ušetriť zrušením MHD bez náhrady.
a odteraz vikendy N33 so solami, no neviem 🙄 v nedelu akotak ale v sobotu...
Šetrenie podľa vedenia prevádzkového úseku DPB. 15 TrM na trolejbusových nočákoch, prevádzka sólo kusu 21 Tr, 30 Tr na linke 72, 31 Tr na námrazovke.💗
Reakcia na: S499.1023 #174518:
Toto by ma zaujímalo, ako sa prosím dáva dodávateľovi vedieť plánovaná spotreba, nejakou krivkou? Lebo inak si neviem predstaviť, ako sa dá nemať podkročenia, kým nemáš bývalý prešovský model takmer rovnakej špičky a sedla v elektrickej trakcii, aby v 15-minútovom kroku merania nič príliš nevyčnievalo. Ale možno som len zaspal dobu a svet je už inde😃
Reakcia na: Klepeto #174512:
Si nepochopil. Degeše na t49,60 a normálne 30Tr na t72 - tak som to myslel.
Reakcia na: Klepeto #174510:
Je to ais tak, že na poradia, ktoré končia okolo 20:00 dávajú kĺbové trolejbusy a na ostatné, ktorí jazdia do polnoci, sú nasadené krátke. Tak je to podľa služieb. Ale či je to správne šetrenie, o tom dosť pochybujem.
Reakcia na: Klepeto #174521:
Neexistuje mať na 71 zhoršený interval pri zachovaní 18 metrových vozov. V sobotu doobeda a v nedeľu večer už teraz občas ledva poberie ľudí.
Reakcia na: 810zssk #174516:
Kapacita sa posilní, ale interval v pracovné dni ostane. Skôr aby si nebol prekvapený, že tých 15 min. na L71 a L72 cez víkend zavedú s tým, že na L72 vrátia 18m vozy a na L71 zase dajú tiež 18m vozy namiesto ponechania 24m aj cez víkend.
Dlho nevydrzal. Aktualne zastavka uz par dni bez vyvesiek
Reakcia na: Solider #174515:
Ups, to som si neuvedomil, že máme delenú cez víkend, za mojich mladých čias také nebolo...
Reakcia na: Mhr1 #174511:
Tá legenda o paušále má tuhý korienok. Platí sa podľa plánovanej spotreby, pričom prekročenia a podkročenia sú sankcionované.
Reakcia na: Mhr1 #174506:
Veď je to jedno. Po rakúsky wuascht.
Reakcia na: Klepeto #174512:
Akože nakúpime vysokokapacitné trolejbusy aby sme posilnili kapacitu na 71 a potom kapacitu na 71 znížime zhoršením intervalu? To je taká hlúposť, že by som až veril že DPB to spraví.
Reakcia na: trolejbus6207 #174513:
44/4 je delená.
Reakcia na: Klepeto #174512:
Mhr1 podľa mňa myslel vypraviť 30Tr (nie degeše) z Trnávky na L72, ale to by vznikol bordel v zadelení a je otázne, či je vôbec dostatok kraťasov na takúto výpravu
Reakcia na: Klepeto #174510:
Tak si cez víkend zajazdí aj 6401 (dnes na 44/4), aspoň sa uvidí, či má na to, aby odjazdila dve celodenky za sebou... (to neznamená, že súhlasím s tým akože šetrením)
Reakcia na: Mhr1 #174511:
Degešmi by si ešte viac oslabil kapacitu na nosnej linke. Rozumnejšie by bolo nechať kĺb, zredukovať interval cez víkend na 15 min. ako má aj L42 a z centra mesta urobiť medzi L42 a L72 preklad 7,5 min. aby nešli dve nosné linky do východnej časti mesta za sebou. Po dodaní 24 m kĺbov urobiť na víkend 15 min. aj na L71 aby vychádzal preklad aj z Čiližskej do mesta.
Reakcia na: Klepeto #174510:
Keď chcú naozaj šetriť, mohla by niektoré poradia vypraviť Trnávka. Tá má vozov dosť, na niektoré poradia t49 a t60 by kľudne mohli ísť degeše. A ako sa tým vlastne šetrí? Ja som myslel, že DPB platí za elektrinu paušál podľa najnáročnejšej špičkovej hodiny, to býval aj argument, prečo v elektrickej trakcii nie je veľký rozdiel medzi špičkou a sedlom. Alebo sa to už zmenilo? Platí sa ako domácnosť, teda podľa reálnej spotreby?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.